povery o fiatech
Moderátor: peta.smolik
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 89
- Registrován: 05 říj 2006, 15:33
- Bydliště: Medlešice
- Kontaktovat uživatele:
povery o fiatech
zdar chlapi sem slysel o fiatech ze 10 let provozu a je mrtvej co je na tom pravdy ja tomu neverim moje cento je rok vyroby 97 a zatim v poho
Mam fiat cinguecento 0.9 sx
Renault 21 2.2 gtx 79KW (107ps) trhac asfaltu , elektrony z renault clio baccara 1 185/60/14
Renault 21 2.2 gtx 79KW (107ps) trhac asfaltu , elektrony z renault clio baccara 1 185/60/14
- Reklama
To neni pravda
Jo, to říkaj jen takový ty závistivci ve felíciích, co je štve, že naše Punta, Cinquecenta apod. vypadaj pořád stejně, jako by vyjeli z výrobní linky a oni v jejich Felíciích se mnohdy musej odrážet jednou nophou od země (jak jsou prohnilý). Když se o Fiata člověk stará, vydrží skoro pořád. Co třeba starej Fiat 500R? z 60. let? ? Pořád jezdí a pořád ho lidi mají. A mají ho dost v oblibě. Fiata musíte znát, je trochu svůj, ale dokáže i dobře posloužit.
Fiat hombre
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 89
- Registrován: 05 říj 2006, 15:33
- Bydliště: Medlešice
- Kontaktovat uživatele:
odpoved
to jo poslouzit dokaze sice sila nic moc ale ziva jizda to je a hlavne maj pusobivej axterier a i ten interier taky ale premejslel sem o koupi neceho jinyho myslim samozrejme fiata videl jsem punto 1.6 5 .dveř nalitanejch 120 000 km tak se rozmejslim no uvidim
Mam fiat cinguecento 0.9 sx
Renault 21 2.2 gtx 79KW (107ps) trhac asfaltu , elektrony z renault clio baccara 1 185/60/14
Renault 21 2.2 gtx 79KW (107ps) trhac asfaltu , elektrony z renault clio baccara 1 185/60/14
odpověď
No my máme Punto doma, je to motor 1,1 a zatím spokojenost. Musím říct, že na rozjezd to má sílu docela v pohodě. Jeli jsme ve dvou autech (my v Puntu, kamarád v Renaultu 19 - obsah 1,8 l ) a dostali jsme ho. Na dálnici maximálka je bídná, to by nás dostal, ale na rozjezd je to v pohodě. Akorát teda zlaaaaatý Cinquecento na náhradní díly a na opravy. Na Punto je to pekelně drahý. Teď jsme dělali jen lamelu spojky a vyšlo to na 6 000 korun a to je ještě jedna z těch levnějších oprav. Navíc na Puntu se toho zas tak moc udělat nedá, ale jako auto je to dobrý. Překvapivě prostorný, živý, docela spolehlivý... Já si ale raději koupím Cento
Fiat hombre
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 89
- Registrován: 05 říj 2006, 15:33
- Bydliště: Medlešice
- Kontaktovat uživatele:
odpoved
JO KUP AT JE NAS VIC tech blaznu v "nakupnich taskach" je to supeer car
Mam fiat cinguecento 0.9 sx
Renault 21 2.2 gtx 79KW (107ps) trhac asfaltu , elektrony z renault clio baccara 1 185/60/14
Renault 21 2.2 gtx 79KW (107ps) trhac asfaltu , elektrony z renault clio baccara 1 185/60/14
:-D
vždyť o to jde, checheche. Vypadá to malý, ale přitom je v tom dost místa, měl jsem tu čest si ho vyzkoušet a zalíbilo se mi. No Cinquecento si určitě pořídím, ale až příští rok (až budou finance). No jo, ty řekneš nákupní taška, ale co taková taška dokáže Vypadá nevinně, přitom při pár úpravách se z toho vyklube pěěěěěkný číslo Navíc, Cinquecento jsem si vyhlídnul, protože potřebuju né moc drahý a né moc starý auto, za který nemusim moc platit a který má malou spotřebu a levný náhradní díly. A je na úrovni a né jak nějaká Škodovka, nebo Favorit. Hlavně mi jde o to, aby nehnilo. Nehodlám jezdit v zimě, ale i tak... třeba takovej Favorit schnije, když jenom kolem něj projdeš s kýblem plnym vodou Za 40 000 se dá pořídit Cinquecento v moc pěknym stavu, jak jsem tak koukal, ale chce to hledat no... Měl jsem možnost v černý metalíze rok 1997 (0,9 l) po prvním majiteli s 67 000 km za 34 000 kč, ale nebyli peníze... Tak si počkám, na to za 40 000 Za rok ještě ceny klesnou a tak doufám, že budu mít pěkně vymazlený Cinque.
Fiat hombre
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 171
- Registrován: 13 zář 2005, 17:05
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
ked uz hovorite o tych "nakupnych taskach"..pozrite, co ja vozim obcas v seicente. ...ten najdlhsi ma dlzku cinquecenta!
http://milan.konzum.sk/seicento_stahovanie_dreva.php
ked mi niekto povie, ze mam male auto, tak ho vysmejem a vymenujem mu veci co som viezol, o ktorych by on v jeho sedane alebo inych "priestornych" autach ani nesnival
http://milan.konzum.sk/seicento_stahovanie_dreva.php
ked mi niekto povie, ze mam male auto, tak ho vysmejem a vymenujem mu veci co som viezol, o ktorych by on v jeho sedane alebo inych "priestornych" autach ani nesnival
Paradne, modre, krasne Seicento 0.9 ... 150ooo km, 1999/5 :)
http://www.milan.konzum.sk
http://www.milan.konzum.sk
:-)
No jo, tyhle auta se fakt nezdaj, dá se v nich toho kolikrát taky plno odvízt, ale já si ho nebudu kupovat kvůli tomu, abych v něm stěhoval svůj byt na trase Praha-Madrid Ale hlavně abych se mohl levně pohybovat po městě a občas i na nějaký ten výlet... I do zahraničí.
Fiat hombre
:-(
No s tím prostorem v Seicentu i Cinquecentu je to trochu záhada. Já když jsem poprvé viděl Cinquecento, říkal jsem si: "bože, jak se mám do toho vejít?". Vzpomněl jsem si totiž na náš Hyundai Accent, který je podstatně větší, než Cinq. a přesto jsem vepředu nemohl pořádně vztyčit hlavu, protože bych asi v něm vyrobil umělé střešní okno Když jsem se ale posadil do Centa přišlo příjemný překvapení, je tam fakt dost místa. Kufr narovinu nic moc, ale prostor ve předu je super. No jinak byl jsem okouknout pár Cinquecent, v průměru byla cena 38-42 000 kč. Upřímně... sehnat Cento v pěkném stavu dá fušku. Ono by to nebylo tak hrozné, ale jezdli s tím snad prasata. Omlácené, odřené - tím pádem na neošetřených odřených místech i pěkně prokvetlé. Asi 2 Centa z 10ti stály za úvahu. Je to fakt síla, co ty lidi dokážou udělat s autem. Docela mě štvalo, že když jsem objevil pěkné za 35 000 i s alu disky, mělo korozi na zadním blatníku (asi 2x3 cm) - sice ne hloubkovou, ale jak už je lak jednou narušenej, nestojí to za nic.. hlavně jakákoliv oprava, broušení, sprejování je pak na tom vidět. Já jen doufám, že příští rok seženu nějaké pořádné Cento bez koroze a bez puchýřů na karoserii.
Fiat hombre