Alfa 166 2.0 V6-TB

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
Tibor
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 30 srp 2011, 07:36

Alfa 166 2.0 V6-TB

Příspěvek od Tibor »

Zdravim, je to normalne ked pridam plyn, otacky su nad 3000ot tak zacne spredu auta tak sycat, dost je to silne, ako keby som tam mal hady :? :D, ani tah nema. Lebo kamarat mi vravi ze to tak ma ze vtedy zacina tlacit turbo, ale to by malo skor piskat ako sycat. Viem ze treba skontrolovat vsetky hadice a aj IC, turbom to asi nebude, kedze mam uz druhe ale aj to prve je urcite ok. Ma tu z Vas niekto taku alfu? Aky to ma mat zvuk pri pridani plynu ? sycavi alebo piskaci ? Dik za odpoved.
Reklama
 

Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Alfa 166 2.0 V6-TB

Příspěvek od PotkanGT »

novy turbo motor ani nesyci ani nepiska. jazdeny pokial je v prdeli nejaka hadica bude sycat jak blazen a to piskanie zalezi na tom v akom stave su lopatky na turbine.rokmi sa od ciastociek prachu obrusuju a potom maju taky cool zvuk.
ale na druhej strane velke turba na zavodnych masinach piskaju same o sebe aj nove
takze to netreba riesit,oprav tu netesnost a lietaj dalej
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Tibor
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 30 srp 2011, 07:36

Re: Alfa 166 2.0 V6-TB

Příspěvek od Tibor »

takze fuci to niekde z IC, poriesil som to docasne tak ze som spojil na priamo turbo a sanie, uz to nesyci a aj taha sice nie tak ako by malo ale taha :) jazdit bez IC je asi blbost ze? uvari sa motor, musim daco vymyslet zalepit to abo zohnat druhy ic
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Alfa 166 2.0 V6-TB

Příspěvek od PotkanGT »

jazdit bez IC kludne mozes. motor urcite neuvaris, lebo sa tak ani uvarit neda :lol: .a rozdiel medzi tym ci ho tam mas alebo ne nespoznas.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Tibor
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 30 srp 2011, 07:36

Re: Alfa 166 2.0 V6-TB

Příspěvek od Tibor »

hmmm, cim to potom moze byt ze ked sa zohreje motor tak uz netaha tak nema ten zatah ze tlaci do seaciek, ked je studene tak taha jak hovado
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Alfa 166 2.0 V6-TB

Příspěvek od PotkanGT »

odpoved je silno jednoducha. studeny,motor,studena - cidla davaju udaje riadiacej jednotke a ta prepoctom prida viac paliva aby bola stechiometricky pomer zachovany. inak povedane sytic sa tomu hovor. motor sa zohreje voda tiez a RJ davku paliva ubere. cim viac paliva tym vyssi vykon nic viac nic menej. preto sa kazdemu z nas ide za studena lepsie.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Tibor
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 30 srp 2011, 07:36

Re: Alfa 166 2.0 V6-TB

Příspěvek od Tibor »

aha cize je to v poriadku ?? no ale ono to taha brutalne ked je studene, normalne ked zapnem str a stupim tomu tak ma hodi do sedacky a mam pocit ze letim :D zda sa mi ze aj predok zodvihne abo co :) no ked sa zohreje tam vobec nezatlaca do sedacky a netaha tak, skusim ten IC dako opravit, predsa ked bude sat chladnejsi vzduch, ktory ma viac molekul kyslika tak bude lepsie tahat, myslim si ja ak nie opravte ma :)
Tibor
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 30 srp 2011, 07:36

Re: Alfa 166 2.0 V6-TB

Příspěvek od Tibor »

neviete niekto ako maju byt zapojene hadicky co idu z ventilu N75, 3cestny ventil tusim sa vola reg. overboostu, jedna ma ist do sania, druha do actuatora- kontrolera boostu-wastegate, a tretia do turba, tu jednu do sania mam urcite dobre no tie dve neviem, na tom ventile su cisla 1,2,3 na nete som nasiel semu no tam je miesto cisiel A,B,C, najlepsie by mi bodlo foto, ak mate niekto taku istu alfu.
Diky.
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Alfa 166 2.0 V6-TB

Příspěvek od PotkanGT »

nemas to tam rozdelene farebne? na punte je jedna hadicka oznacena cervenou a druha modrou.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Odpovědět

Zpět na „ALFA ROMEO“