MOTOR PUNTO GT

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: MOTOR PUNTO GT

Příspěvek od PotkanGT »

ja na mojom GTmam hybrid, povodne to je turbo garrett GT2556V ,ale vyfukovy slimak je mensi tusim garrett GT15. mal som doma aj T25 ale bolo K.O. tak som ho dal prec. T25 ma skoro rovnako velku aj sacu aj vyfukovu cast-to znamena ze sice tlaci jak pán ale dlhsie trva kym sa rozbehne.
cenu novej T25ky ti takto povedat neviem,ale na italiancars.org sa v sekcii bazar vzdy nejake da najst.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Reklama
 

buro123
Začátečník
Příspěvky: 20
Registrován: 17 říj 2009, 00:04

Re: MOTOR PUNTO GT

Příspěvek od buro123 »

Nezalezi to od westgatu,ze aky ma turbo nabeh? ci ostrejsi ci plynuly....
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: MOTOR PUNTO GT

Příspěvek od PotkanGT »

nie. WG ja tam koli regulacii a ochrane turba proti pretazeniu. na nabeh turba to nema ziadny vplyv.ma to vplyv jedine na to kolko ti turbo fukne.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“