TYP - Centrální zamykání, Alarm, Dálkové ovlád. .....
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: TYP - Centrální zamykání, Alarm, Dálkové ovlád. .....
co motorcek?? aj ten si mal rozobraty?
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
- Reklama
Re: TYP - Centrální zamykání, Alarm, Dálkové ovlád. .....
nemal , predošlý majitel my hovoril, že bude stačiť prestriekať mechanizmus dcerí WDčkom... príp. skontrolovať či sa tam niečo nezasekáva, ale nestačilo , a vlastne my ani nenapadlo ten motorček rozoberať, nejako bližšie som ho neskúmal, myslel som si že sa ani rozobrať nedá.
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: TYP - Centrální zamykání, Alarm, Dálkové ovlád. .....
no to neviem ani ja ci sa da rozobrat, ale tak podla mna ti uz nic ine neostava len pozriet na motorcek, ak sa nebude dat rozobrat treba ho skusit vymenit za nejaky z vrakoviska, ak sa to spravi, vies v com bola chyba ak nie, treba hladat dalej
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
Re: TYP - Centrální zamykání, Alarm, Dálkové ovlád. .....
vyskušam teda ešte preskúmať ten motorček, resp. skusim pozhánať na vrakovisku druhý a uvidím teda, blíži sa pomaly zima a mám na zadných oknách folie, čiže musím vždy pre istotu skúšať či sa dvere zamkly alebo nie a trochu mi to začína liesť na nervy...
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
Re: TYP - Centrální zamykání, Alarm, Dálkové ovlád. .....
Zdravíčko.
Jsem si koupil v globusu UNI centrál s DO do auta ale jelikož tam mám pouze centrál bez DO tak jsem to chtěl napojit na stávajíci servo motorky abych tam nemusel složitě dávat ty uni což jsem nakonec usoudil že bych to tam stejně ndeostal a kdyby jo tak bych musel dělat díru do dveří na káble.
Problém byl pouze v tom že je tam 6 drátů ze orig. serva ale na uni je pouze 5 drátů bohužel jsem ani nezjistil kterej drát co zajišťuje tak jsem skusil propípat dráty abych si ověřil zda jsou barevně sladěný jak ve dveřích tak v autě ale tam jsem narazil na to že černej a bílej pípájí i s kostrou i navzájem a žlutej a ještě nějakej to samý akorát že už né s kostrou (zkrátka tam vedou 2 káble s kostrou a 2 s nevím čím) pak tam byl ještě jeden co jsem našel i v kabině a s ničím jiným nepípal a pak zelenej kterej jsem v kabině nenašel vůbec.
Nemohl by mne někdo poslat co kterej drát zajišťuje abych tam mohl dat jen novou ŘJ DO místo toho relátka??
Ješte jsem zkoušel ze zoufalství napojit dva dráty z nový ŘJ na original servo motorky ale to mne fungovalo jen na jednych dveří a když jsem tam dal i relátko tak to otevřelo jen jedny dveře a přetavila se pojistka v tý nový ŘJ.
Jelikož jsem se s tím dneska drbal skoro 8 hodin a jediný co se mne podařilo bylo odtavit pojistku a opravit si starej centrál aby fungoval tak vás prosím o pomoc neboť jsem již hodně zoufalej a volno mám jen do konce týdne a pak se k temu zase dlouho nedostanu
Jsem si koupil v globusu UNI centrál s DO do auta ale jelikož tam mám pouze centrál bez DO tak jsem to chtěl napojit na stávajíci servo motorky abych tam nemusel složitě dávat ty uni což jsem nakonec usoudil že bych to tam stejně ndeostal a kdyby jo tak bych musel dělat díru do dveří na káble.
Problém byl pouze v tom že je tam 6 drátů ze orig. serva ale na uni je pouze 5 drátů bohužel jsem ani nezjistil kterej drát co zajišťuje tak jsem skusil propípat dráty abych si ověřil zda jsou barevně sladěný jak ve dveřích tak v autě ale tam jsem narazil na to že černej a bílej pípájí i s kostrou i navzájem a žlutej a ještě nějakej to samý akorát že už né s kostrou (zkrátka tam vedou 2 káble s kostrou a 2 s nevím čím) pak tam byl ještě jeden co jsem našel i v kabině a s ničím jiným nepípal a pak zelenej kterej jsem v kabině nenašel vůbec.
Nemohl by mne někdo poslat co kterej drát zajišťuje abych tam mohl dat jen novou ŘJ DO místo toho relátka??
Ješte jsem zkoušel ze zoufalství napojit dva dráty z nový ŘJ na original servo motorky ale to mne fungovalo jen na jednych dveří a když jsem tam dal i relátko tak to otevřelo jen jedny dveře a přetavila se pojistka v tý nový ŘJ.
Jelikož jsem se s tím dneska drbal skoro 8 hodin a jediný co se mne podařilo bylo odtavit pojistku a opravit si starej centrál aby fungoval tak vás prosím o pomoc neboť jsem již hodně zoufalej a volno mám jen do konce týdne a pak se k temu zase dlouho nedostanu
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Re: TYP - Centrální zamykání, Alarm, Dálkové ovlád. .....
Cital sem tuhle temu skoro celou, a sem s toho debil
Vedel by mi niekto po lopate, jednoducho vysvetlit ako na
FIAT PUNTO MK2 r.v. 2000 1.2 8V 3 dverová karoséria, dorobiť dialkové na DO ? Central tam je, funkcny, ale iba na klucik. Chcel by som tam dorobiť dialku
Moja otazka je, čo mám kúpiť (čím lacnejšie, tým lepšie ) a kam a ako presne to mám zapojit Vie mi s tým niekto poradit ?
Dakujem
Vedel by mi niekto po lopate, jednoducho vysvetlit ako na
FIAT PUNTO MK2 r.v. 2000 1.2 8V 3 dverová karoséria, dorobiť dialkové na DO ? Central tam je, funkcny, ale iba na klucik. Chcel by som tam dorobiť dialku
Moja otazka je, čo mám kúpiť (čím lacnejšie, tým lepšie ) a kam a ako presne to mám zapojit Vie mi s tým niekto poradit ?
Dakujem