Motor Palio 1.2 8v za studena špatně startuje natočím tak na po 2-3 jinak zahřátý startuje bez problému,dále jsem pozoruji někde o půlky plynu auto téměř přestává akcelerovat a téměř nejede do kopce je velmi líné.Začal jsem pozorovat jisté menší ztráty vody a však na víčku nalévacím pro olej emulzi nemám a pára z výfuku také nejde.Nevím ještě jak přesněji udat závadu přijde mi že celé spektrum otáček se posunulo cca o tisíc otáček jinam jak palio jelo při 3000 tak teď jede při 4000.Tento
týden jsem absolvoval STK a emise jsem prošel takže jsem automaticky lamda sondu jsem vyřadil z podezření dále už vážně nevím svíčky jsou nové přímo z fiatu + nové zapal kabely + pal.filtr + vzduch filtr.
Ještě mně napadlo kouknout se zda nemam např přeskočený řemen a rysky sedí naprosto přesně.
Už vážně docela dochází nápady ještě bych vsadil možná na těsnění pod hlavou jestli neni mezi válci?
Předem děkuji za odpovědi. Taif
Palio 1.2 8v Motor
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Palio 1.2 8v Motor
Tak važne nikdo omg už mi z toho začina hrabat.
Re: Palio 1.2 8v Motor
Ak ti ubúda voda, bez toho že ti vyteká na zem tak može byť prasknuté tesnenie pod hlavou. Vtedy by ti išlo auto nepravidelne na tri valce. Alebo možeš mať zlú lamba sondu. Odpoj lamba sondu a zmeraj dva biele káble medzi sebou majú mať odpor max. 5 ohmov. Ak je odpor vačší je zlá.
Re: Palio 1.2 8v Motor
JJ diky lamdu zkusim ale nwm když jsem pravě prošel emisema asi zkusim udělat to těsnění pod hlavou a uvidim no a další poznatek dneska jsem dojel a voda v nádobce se po vypnutí motoru vařila a hladina je tak cca o 5cm výš než za studena.kdyby měl někdo ještě nějaké napady palte to sem.
Re: Palio 1.2 8v Motor
Ahoj, tak toto mi dělalo přesně když jsem měl prasklé těsnění pod hlavou. Byla tam malá skoro mikroskopická trhlinka. Předpokládám že už máš těsnění nové a vyměněné. Ještě bych ti připomněl kontrolu rovinnosti hlavy, já ji měl zkroucenou, díky tomu jsem to dělal dvakrát
Re: Palio 1.2 8v Motor
Buď je to ta hlava a nebo bych zkontroloval čidla... když sundáš sání tak u klapy vzduchu je termistor... dá se změřit... hodnoty už nevím, ale dá se to dohledat..
Auto podle něj údajně řídí vstřiky. Jinak co se týče té lambdy, tak tou hodnotou 5 ohm nic nezjistíš... je tohodnota odporu, který vyhřívá lambdu při studeném startu. Pokud chceš vědět funkčnost lambdy tak servis a nebo to změříš osciloskopem...
Auto podle něj údajně řídí vstřiky. Jinak co se týče té lambdy, tak tou hodnotou 5 ohm nic nezjistíš... je tohodnota odporu, který vyhřívá lambdu při studeném startu. Pokud chceš vědět funkčnost lambdy tak servis a nebo to změříš osciloskopem...