Kontrolka EOBD
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: Kontrolka EOBD
No nasel jsem reseni toho co psal ten tyrkam na foru Fiatecuscanu: http://fiatpunto.com.pl/topic27820.html" onclick="window.open(this.href);return false; tady na polskem foru to ma ireseni - jak jsem pochopil z te polstiny, nasel seskvareny kabelovy svazek, co vedl kolem sani.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
- Reklama
Re: Kontrolka EOBD
postrehol som nejaku informaciu, ze u nas v nitre sa ma na pumpach zberat pouzity akykolvek ( aj stolovy ) olej. Po spracovani sa ma
v nejakom pomere pridavat do paliva . A ma napadlo, ze ked som este robil servisaka elektroniky, tak priniesol zakaznik magnetofon
premazany stolovym olejom . Po rozobrani sa velmi cudoval , ked sme mu ukazali, ze je to neopravitelne, olej uplne vyschol a stvrdol ....ale dufam , ze to sa mojmu autu nestalo
v nejakom pomere pridavat do paliva . A ma napadlo, ze ked som este robil servisaka elektroniky, tak priniesol zakaznik magnetofon
premazany stolovym olejom . Po rozobrani sa velmi cudoval , ked sme mu ukazali, ze je to neopravitelne, olej uplne vyschol a stvrdol ....ale dufam , ze to sa mojmu autu nestalo
Re: Kontrolka EOBD
zajtra pozriem tie kable , dakujem za radu a keby je to ono, bol by som happy. Ten snimac je opticky ? Az ano, mam dost znecisteny motor a trocha aj od oleja ... to by mohlo mat tiez vplyv.
Re: Kontrolka EOBD
snímač otáček je magnetický, olej a prach tomu nevadí. ale možná bude povolenej šroub co ten snímač drží to by vysvětlovalo to spárování a nebo třeba i povolená řemenice.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Re: Kontrolka EOBD
Pozrel som tie snimace, jeden je hore, druhy dolu... teraz neviem ktory co roby. Zmeral som odpor, ked je magneticky , tak by tam mala byt hadam cievka, su tam 3 vyvody a nenameral som ziadny odpor ani medzi jednym z nich. Mozno jeden je tienenie, neviem... ale nenameral som nic ani na tom druhom snimaci. A ked som to poskladal, vyskusal som nastartovat, samozrejme nic , nahodil som diagnostiku a tentokrat mi vyhodilo chybu P0335 -Crankshaft position 1. No a to je myslim porucha toho cidla . Asi by bolo najrozumnejsie vymenit a uvidi sa ...
Re: Kontrolka EOBD
to dole je snímač otáček motoru (klika), to nahoře je snímač polohy vačkového hřidele, důležitější je ten dole, řek bych, že z těch všech čidel má největší význam a když ani nejde nastartovat, tak je chyba většinou právě v něm. Ten snímač polohy vačky se začal dávat až někdy v průběhu roku 2000. do tý doby se všechny auta bez toho obešly, takže si asi umíš představit jakej má význam, je tam hlavně kvůli emisím a myslím, že od tý doby maj právě punta vyšší euro normu. Taky si myslim, že v případě výpadku toho čidla dole by měl suplovat jeho funkci. když ti to nejde nahodit, tak je možný, že jsou v háji obě. zkus nejdřív to dole a pak uvidíš.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Re: Kontrolka EOBD
popozeram kde sa to da kupit , asi by bolo dobre presne ten typ, co tam je , ziadny equivalent ... mozno by som mohol niekde z vrakoviska na vyskusanie ... Ten spodny snimac je myslim uz aj s kablom, to by bolo lepsie, lebo to kablovanie moze byt tiez zle .
V kazdom pripade az to poriesim , dam vediet .
V kazdom pripade az to poriesim , dam vediet .
Re: Kontrolka EOBD
No bez funkcniho snimace otacek na klice to urcite nepojede. Mel by mit mezi piny 1 a 2 odpor cca 1300 ohm. Ten treti pin je tam pro stineni.
Co se tyka jinych aut, ktere maji ten samy - vypada to, ze vsechny 1.2 od fiatu (staci si ho najit v autokelly a dat "Vyskyt produktu")
Co se tyka jinych aut, ktere maji ten samy - vypada to, ze vsechny 1.2 od fiatu (staci si ho najit v autokelly a dat "Vyskyt produktu")
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: Kontrolka EOBD
vymenil som snimac, auto ide , kontrolka zhasla ... ale kolisu mi otacky na volnobehu a huci to, ako keby som mal deravy vyfuk ... zajtra az nebude prsat sa musim na to pozriet . Ale v podstate som mal dolu iba vzduchovy filter ... ze by som ten zle nasadil a to by malo ten efekt ? A aby som nezabudol, dakujem vsetkym zucastnenym za rady , bez ktorych by som sa s tym este teraz trapil .
Re: Kontrolka EOBD
hlavně si zkontroluj podtlakovou hadici (kolísání) když je odpojená uplně, tak to vyletí do otáček. to kolísání (když není extrémní) se někdy po pár km upraví samo. hučení dělá asi špatně nasazenej filtr popř prasklá manžeta pod filtrem
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Re: Kontrolka EOBD
je to naozaj vyfuk, prasknuty a skorodovany za vlnovcom, takze objednat stredny diel vyfuku a aby toho nebolo malo
, akumulator nedrzi kapacitu, takze aj ten ... ked sa dari, tak sa dari doteraz sa to neprejavovalo.
, akumulator nedrzi kapacitu, takze aj ten ... ked sa dari, tak sa dari doteraz sa to neprejavovalo.
Re: Kontrolka EOBD
ten vyfuk sa mi neprejavoval, akumulator mi uz predali vadny a to som este na neho cakal tyzden (varta blue dynamic).
Doma som ho premeral a mal nieco pod 7 voltov. Samozrejme som ho bol reklamovat a to 2x. Vyjadrenie, namerane hodnoty su
v norme. Teraz ma uz tesne po zaruke, ked sa to prejavilo tak, ze by asi museli uznat , ze je vadny. Ked ho dam na nabijacku po hodine ukazuje, ze ma 15 V. Jednoducho nema kapacitu. Nic to, zajtra pride vyfuk a snad ma uz nic neprekvapi.
Mam toto auto uz par rokov a som s nim spokojny , sluzilo dobre napriek tomu , ze sa o neho moc nestaram. Len ma tak napadlo, ze den predtym ako sa pokazilo bolo konfrontovane s puntom mojej expriatelky a moji rodicia povedali, ze je je o dost skaredsie ...a tam bude asi pociatok poruchy... keby to povie niekto o mne tiez trucujem
Doma som ho premeral a mal nieco pod 7 voltov. Samozrejme som ho bol reklamovat a to 2x. Vyjadrenie, namerane hodnoty su
v norme. Teraz ma uz tesne po zaruke, ked sa to prejavilo tak, ze by asi museli uznat , ze je vadny. Ked ho dam na nabijacku po hodine ukazuje, ze ma 15 V. Jednoducho nema kapacitu. Nic to, zajtra pride vyfuk a snad ma uz nic neprekvapi.
Mam toto auto uz par rokov a som s nim spokojny , sluzilo dobre napriek tomu , ze sa o neho moc nestaram. Len ma tak napadlo, ze den predtym ako sa pokazilo bolo konfrontovane s puntom mojej expriatelky a moji rodicia povedali, ze je je o dost skaredsie ...a tam bude asi pociatok poruchy... keby to povie niekto o mne tiez trucujem
Re: Kontrolka EOBD
hlavní přičina může bejt v samoodběru proudu. změř si jestli v autě něco nebere štávu z baterky. ta baterka pak dostává na frak a dlouho nevydrží. ta tvoje s 7V bude už stejně v pánu, ale aby ta nová nedopadla stejně.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Re: Kontrolka EOBD
ved prave, ta baterka mala totizto nova 7 voltov. Ja by som ju tak vystavit nenechal. Odber som riesil, ked som reklamoval ten akumulator. Zopar mA mi berie autoradio, lebo ho mam zapojene, aby hralo aj bez kluca v spinacej skrinke. Inak je obber v pohode . Samozrejme, ked kupim novy, premeriam vsetko, odber, ci dobre dobija .... Este jedna otazka , ked budem povolovat skrutky na spoji stredny diel vyfuku a katalizator, pravdepodobne sa urvu . Strekol som to wd40, ale je to velmi skorodovane. Mate s tym niekto skusenost ?