jj je to pěkná představa taky by se mi to líbilo
jen co by tomu řekl motor a spojka
ale vím že se to dělá neb pan Kahovec prodal láhve někomu kdo si to šel udělat
životnost bomb v multiple na zemák
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Re: životnost bomb v multiple na zemák
pánové nevím jak to, ale
5,88 kg/100km (8,24 l/100km)
samozřejmě,že CNG
mám nějaké úsporné auto :-)
tak se mi při těch krátkých trasách spotřeba lehce zvedla o 30 dkg alias 500ml
5,88 kg/100km (8,24 l/100km)
samozřejmě,že CNG
mám nějaké úsporné auto :-)
tak se mi při těch krátkých trasách spotřeba lehce zvedla o 30 dkg alias 500ml
- Reklama
Re: životnost bomb v multiple na zemák
Čtvrtá tam samozřejmě namontovat jde, cenu neznám. Autu to nevadí, protože existuje verze, která čtyři láhve má, jen nemá benzínovou nádrž (tu my CNGáči vozíme stejně téměř prázdnou). Až na drobné rozdíly v motoru konstrukčně naprosto stejné.
Je jen otázka, jestli je v dnešní době takový dojezd potřebný. Těch plniček už je dost a v Rakousku, Německu, Itálii dokonce několikrát dost.
Je jen otázka, jestli je v dnešní době takový dojezd potřebný. Těch plniček už je dost a v Rakousku, Německu, Itálii dokonce několikrát dost.
Multipla Bipower 1,6 /2000
Re: životnost bomb v multiple na zemák
Dnes jsem dával auto do servisu v Praze k panu Černému, tak jsem se ho na možnost doplnit čtvrtou láhev ptal. Jednak upozorňoval, že krajní láhve mají jiný objem než prostřední. Jsou menší, objemy myslím říkal 56l a 52l, takže sehnat už jen láhev by nebylo jednoduché. Dále upozorňoval, že by bylo nutné asi vyrobit jakési šrouby, na kterých by ta láhev držela, protože standardně tam pro láhev připraveny nejsou i když tam prostor pro ni je.
Je fakt, že ten efekt už dnes člověk tolik nepozná, ale ten "pocit svobody" zase trochu roste . Když si ovšem představím ty náklady s tím vším spojené, tak to asi skutečně nemá smysl vůbec řešit. Multiplu jsem kupoval s ohledem na úsporný provoz a tohle by byla opravdu spíše drahá sranda. A to ani neřeším administrativu, která by s tím vším souvisela. škoda ...
Je fakt, že ten efekt už dnes člověk tolik nepozná, ale ten "pocit svobody" zase trochu roste . Když si ovšem představím ty náklady s tím vším spojené, tak to asi skutečně nemá smysl vůbec řešit. Multiplu jsem kupoval s ohledem na úsporný provoz a tohle by byla opravdu spíše drahá sranda. A to ani neřeším administrativu, která by s tím vším souvisela. škoda ...
Multipla 02/2005 (benzín/CNG)
Re: životnost bomb v multiple na zemák
Problem neni v miste pod podvozkem, ale v celkove hmotnosti vozidla, resp. v nejvyssi technicky pripustne hmotnosti.