Kontrolka EOBD
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: Kontrolka EOBD
racer: porid kabel a fiatecuscan a pak ty lambdy lehce proveris. Ale souhlas se Smrtakem - to bude delat ta predni.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
- Reklama
Re: Kontrolka EOBD
až se mě bude chtít, tak je spíš zkusim prohodit. doufám že vydržej. diagnostika by měla význám u zánovního auta. u auta ,kde vládnou zkraty by to nikam nevedlo. jelikož to bere proud z baterky, tak 2 roky jezdim se spínačem baterie. Nebylo by to moc průkazný.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Re: Kontrolka EOBD
Tak ten kabel stoji 8 dolacu, to na ty vysoky spotrebe utratis vic... a myslim, ze by to chodilo i kdyz bere proud z baterky, to se tohodle nemusi vubec tykat.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: Kontrolka EOBD
ale jo to je jasný. cena je v pohodě. asi to tak dopadne, ale před tim tomu dám ještě chvilku čas, třeba si to sedne, pak zkusim prohodit lamdy a až pak zkusim ten kabel. s timhle autem se jezdí ted minimálně, takže se moc neprojede. K tý baterce-70mA bere něco z okruhu pojistky F1 (centrální řídící jednotka /základní funkce). dalších 100mA bere okruh napojený na pojistku F53 (směrová a vystražná světla, osvětlení přístrojů (přívod proudu přes baterii)). Problém se vyřeší, když odpojím přístrovou desku( jinak100%funkční). Když jsem to zkoušel několikrát měřit někdy před rokem celková hodnota 170mA byla stejná, ale místo okruhu F53 100mA bral 100mA okruh F11(lamda sonda, tachogenerátor, palivová soustava). Takže se to ke všemu ještě všeljak stěhuje. No prostě všechno jsou to okruhy, který můžou mít vliv na správnou funkci systému motoru a proto ty obavy že ta diagnostika bude hlásit p...y. Doted to aspon jezdilo normálně a nežralo, ale ted se to mohlo dodělat, tak že to dělá bordel i v chodu motoru. Bych nejdřív potřeboval vyřešit to vybíjení, ale to jsem už vzdal. to bych musel vyházet všechny kabely a bůhví co ještě a na to se můžu...
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Re: Kontrolka EOBD
No jak to popisujes, tak s tim vybijenim baterky mas peknou pakarnu. Takovy veci se casto blbe hledaj. Jedna znama mela Felicii a ta vzdycky nahodne vybila baterii, mela to asi desetkrat v servise, tri alternatory, dve baterie a nikdy se na to neprislo, tak ji prodala.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: Kontrolka EOBD
s tim odpojovačem baterky to je v pohodě. vždycky, když to stojí víc jak 1 den, tak se to vypne a baterka se tak nějak udržuje v kondici, ale před tim to bylo na prášky, maximálně do 14 to nestartovalo, intervaly se snižovaly až na 1 den a do roka nová baterka KO.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Re: Kontrolka EOBD
zdravim,
poprosil by som niekoho skusenejsiehoo radu. Po ceste domov mi zacala svietit kontrolka EOBD a po chvilke mi auto chciplo.
Nastartovat sa mi podarilo asi po 10 min. Presiel som 20 km a potom znovu, ale domov som prisiel. Predchadzalo tomu, ze auto malo
mensi vykon a zvysenu spotrebu. Na druhy den som uz nenastartoval a tento stav trva. Tak som objednal ELM 327 bluetooth.
Skusal som z Androidom + program Torque, pripojenie prebehlo, ale poruchy neukazalo ziadne (no fauld codes stored in ECU).
Stiahol som FiatECUScan free, myslim, ze ide normalne. Zobrazi - v jednotce nebyly nalezeny zadne chyby, pritom kontrolka EOBD
svieti stale. Ide o punto2 1.2 8v (2003). Prikladam nejake parametre, co mi ukazala diagnostika, ale z toho som mudry neni.
Dakujem za kazdu radu.
poprosil by som niekoho skusenejsiehoo radu. Po ceste domov mi zacala svietit kontrolka EOBD a po chvilke mi auto chciplo.
Nastartovat sa mi podarilo asi po 10 min. Presiel som 20 km a potom znovu, ale domov som prisiel. Predchadzalo tomu, ze auto malo
mensi vykon a zvysenu spotrebu. Na druhy den som uz nenastartoval a tento stav trva. Tak som objednal ELM 327 bluetooth.
Skusal som z Androidom + program Torque, pripojenie prebehlo, ale poruchy neukazalo ziadne (no fauld codes stored in ECU).
Stiahol som FiatECUScan free, myslim, ze ide normalne. Zobrazi - v jednotce nebyly nalezeny zadne chyby, pritom kontrolka EOBD
svieti stale. Ide o punto2 1.2 8v (2003). Prikladam nejake parametre, co mi ukazala diagnostika, ale z toho som mudry neni.
Dakujem za kazdu radu.
Re: Kontrolka EOBD
Odometer - 73086 km
odometer at last programming - 0 km
number of rewrites - 1
engine load - 0.000 kg/h
spark advance - 0.0 deg.
baro pressure - 995 mBar
lambda 1 check PreCat - ok
automatic transmission -
A/T selector lever position -
fuel system monitoring (G) - ok
misfires detected - no
universal code - not received
data recording terminated
engine status stalled
injection time - 0.000ms
vehicle speed - 0km/h
throttle position - 0.0 deg.
vehicle status - standstill
evaporation canister control - 0.0%
misfires (2) - no
lambda signal1 (pre-cat.) - open loop
engine temperature - 14°c
air temperature - 18°c
manifold pressure - 995 mBar
engine speed - 0 rpm
cat. converter monitoring (G) - ok
lambda 1 status (after-cat.) - bottom limit
battery voltage - 12.0v
lambda sensor 1 status (post-cat.) - open loop
desired idle RPM - 1400 rpm
throttle position - %
cylinder 1 timing - 0.0 deg.
cylinder 2 timing - 0.0 deg.
cylinder 3 timing - 0.0 deg.
cylinder 4 timing - 0.0 deg.
gear engaged - 0
mixture correction learning value - 0.000000%
lambda sensor 1 integrator - 1.000000%
lambda signal 1 (after-cat.) - 0.000v
lambda 1 signal (pre-cat.) - 0.000v
idle/full PWR position - idle
idle actuator (step motor) - 120 steps
lambda 1 status (pre-cat.) - bottom limit
engine start premission - not allowed
ecu programmed - not programmed
timing (calculated) - 0.0
lambda sensor 2 integrator - 1.000000%
knock sensor signal cyl.1 - 2.747v
knock sensor signal cyl.2 - 2.762v
knock sensor signal cyl.3 - 0.098v
knock sensor signal cyl.4 - 0.093v
coil 1 charge time - 0.000 ms
coil 2 charge time - 0.000 ms
air pressure (calculated) - 1036 mBar
adaptive idle opening - 3.6%
step motor opening (closed loop) - 0.0%
idle actuator position (2) - 30.2%
air/fuel ratio -
canister fill - 0.0000%
air/fuel learn condition -
phonic wheel status - faulty
odometer at last programming - 0 km
number of rewrites - 1
engine load - 0.000 kg/h
spark advance - 0.0 deg.
baro pressure - 995 mBar
lambda 1 check PreCat - ok
automatic transmission -
A/T selector lever position -
fuel system monitoring (G) - ok
misfires detected - no
universal code - not received
data recording terminated
engine status stalled
injection time - 0.000ms
vehicle speed - 0km/h
throttle position - 0.0 deg.
vehicle status - standstill
evaporation canister control - 0.0%
misfires (2) - no
lambda signal1 (pre-cat.) - open loop
engine temperature - 14°c
air temperature - 18°c
manifold pressure - 995 mBar
engine speed - 0 rpm
cat. converter monitoring (G) - ok
lambda 1 status (after-cat.) - bottom limit
battery voltage - 12.0v
lambda sensor 1 status (post-cat.) - open loop
desired idle RPM - 1400 rpm
throttle position - %
cylinder 1 timing - 0.0 deg.
cylinder 2 timing - 0.0 deg.
cylinder 3 timing - 0.0 deg.
cylinder 4 timing - 0.0 deg.
gear engaged - 0
mixture correction learning value - 0.000000%
lambda sensor 1 integrator - 1.000000%
lambda signal 1 (after-cat.) - 0.000v
lambda 1 signal (pre-cat.) - 0.000v
idle/full PWR position - idle
idle actuator (step motor) - 120 steps
lambda 1 status (pre-cat.) - bottom limit
engine start premission - not allowed
ecu programmed - not programmed
timing (calculated) - 0.0
lambda sensor 2 integrator - 1.000000%
knock sensor signal cyl.1 - 2.747v
knock sensor signal cyl.2 - 2.762v
knock sensor signal cyl.3 - 0.098v
knock sensor signal cyl.4 - 0.093v
coil 1 charge time - 0.000 ms
coil 2 charge time - 0.000 ms
air pressure (calculated) - 1036 mBar
adaptive idle opening - 3.6%
step motor opening (closed loop) - 0.0%
idle actuator position (2) - 30.2%
air/fuel ratio -
canister fill - 0.0000%
air/fuel learn condition -
phonic wheel status - faulty
Re: Kontrolka EOBD
tiez ma to napadlo, ale snad ten benzin nemoze byt az taky zly , ze by auto ani nenastartovalo... to by hadam
prestalo ist az po nastartovani, vo chvily ked nejaky snimac ( lambda sonda ? ) vyhodnoti ze palivo je nekvalitne. Ale budem sa
zaoberat aj tymto.
prestalo ist az po nastartovani, vo chvily ked nejaky snimac ( lambda sonda ? ) vyhodnoti ze palivo je nekvalitne. Ale budem sa
zaoberat aj tymto.
Re: Kontrolka EOBD
To tedy může. Samozřejmě to benzínem být nemusí,ale je možné ,že jsi natankoval benzín kontaminovaný MĚŘO. To bych Ti ovšem nepřál. V cisternách se totiž vozí kde co a jen se vyplachují.To by ovšem měli problém všichni co tam tankovali
Sbohem. :-)
Re: Kontrolka EOBD
bola to standardna pumpa slovnaft, kde sa toci vela zakaznikov ...nepocul som , ze by mal niekto iny teraz tiez z okolia problem .
Ale netusim vobec co MĚŘO je , poprosim objasnit , v google som narychlo nic nenasiel.
Ale netusim vobec co MĚŘO je , poprosim objasnit , v google som narychlo nic nenasiel.
Re: Kontrolka EOBD
No vypada to ze to asi bude neco horsiho nez spatny benzin - zarazi me polozka Phonic wheel status - faulty. V podstate to znamena, ze snimac otacek neni sparovany s ozubenym kolem.
Tady ma nekdo zda se to same: http://forum.fiatecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=2049" onclick="window.open(this.href);return false;
ale rada zadna. Akorat pise, ze auto nastartuje, akorat kdyz je pripojeny s kabelem...
Tady ma nekdo zda se to same: http://forum.fiatecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=2049" onclick="window.open(this.href);return false;
ale rada zadna. Akorat pise, ze auto nastartuje, akorat kdyz je pripojeny s kabelem...
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: Kontrolka EOBD
do zlozitych veci sa rypat nechcem, asi pojde do servisu. Len som chcel vediet na com som, aby som neplatil za nieco , co nie je zle .
Vyskusam okolo toho najst nejake informacie a potom sa uvidi, ale zaraza ma , preco to diagnostika nevyhodila ako nejaku poruchu.
Vyskusam okolo toho najst nejake informacie a potom sa uvidi, ale zaraza ma , preco to diagnostika nevyhodila ako nejaku poruchu.
Re: Kontrolka EOBD
Správně se má psát Meřo http://blog.superbenzin.cz/view.php?cis ... 2009080007" onclick="window.open(this.href);return false;
Sbohem. :-)