Apeluju na všechny, kdo mají zkušenost s mkII v motorizaci 1.9 D. Můžete mi o něm něco napsat? Táta má možnost koupě jednoho krásnýho kousku s příznivou cenou. Chce každopádně diesel, nejlíp atmosférickej, takže se to zdá jako dobrá volba.
Kdo k tomu máte co říct, sypte to sem, díky..myslím hlavně info o spotřebě, poruchách atd...
Díky
Prosba - informace o 1.9 D
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Prosba - informace o 1.9 D
NOW
1996 Punto GT1
2013 Octavia 1.4 TSI
2012 Octavia Combi 2.0 TDI
EX
2003 Octavia 1.9 TDI
1995 Punto 1.1 - "Note"
1996 Punto GT1
2013 Octavia 1.4 TSI
2012 Octavia Combi 2.0 TDI
EX
2003 Octavia 1.9 TDI
1995 Punto 1.1 - "Note"
- Reklama
- ilmekaniko
- Začátečník
- Příspěvky: 8
- Registrován: 22 pro 2008, 20:50
Re: Prosba - informace o 1.9 D
Nie je to žiadna raketa, ale jazdí do nemoty. Problém je iba raz za čas s elektrickým servom,
ale to je problém punta všeobecný.
Spotreba 5,0/100km. No a teraz mi odišlo vstrekovacie čerpadlo a mám najazdené cca 350000km.
Počítam repas cca 1000€
eto vsjo!
ale to je problém punta všeobecný.
Spotreba 5,0/100km. No a teraz mi odišlo vstrekovacie čerpadlo a mám najazdené cca 350000km.
Počítam repas cca 1000€
eto vsjo!
Punto 1.9DS 44kW 2001
Delta HF Turbo 103kW 1992
Delta HF Turbo 103kW 1992
Re: Prosba - informace o 1.9 D
Poznam jednoho starsieho pana co to opravi do 50e cerpadlo komplet pretesni a nastavi.ilmekaniko píše: Počítam repas cca 1000€
eto vsjo!
GZ is my life.
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosba - informace o 1.9 D
Taky sem o tomhle motoru přemejšlel ale je těžký narazit na zachovalej kousek co by měl předchozího majitele co se k němu choval normálně
Jinak známej má 1,9D a až na to že motor je to na Punto hodně těžkej a ramena pružiny a tlumiče ten motor vyložene ničí tak auto nemá zásadní chybu a dá se s ním jezdit dlouho a za málo
Jinak známej má 1,9D a až na to že motor je to na Punto hodně těžkej a ramena pružiny a tlumiče ten motor vyložene ničí tak auto nemá zásadní chybu a dá se s ním jezdit dlouho a za málo
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
- ilmekaniko
- Začátečník
- Příspěvky: 8
- Registrován: 22 pro 2008, 20:50
Re: Prosba - informace o 1.9 D
Toto čerpadlo žiadny starý pán určite neopravý. Je totiž plne elektronicky riadené. Len súčiastky ktoré treba pri repase vymenit stoja približne 600€.
No a na margo životnosti podvozka:
mám najazdených 350000km a mam pôvodné predné ramená, už začínajú hrkotať a
menil som akurát raz tlmiče, čapy riadenia a spojovacie čapy.
Čiže to auto je na tak ťažký motor stavané.
Zadná náprava má všetko pôvodné, nič nebúcha, tlmiče sa zdajú byť v pohode.
No a na margo životnosti podvozka:
mám najazdených 350000km a mam pôvodné predné ramená, už začínajú hrkotať a
menil som akurát raz tlmiče, čapy riadenia a spojovacie čapy.
Čiže to auto je na tak ťažký motor stavané.
Zadná náprava má všetko pôvodné, nič nebúcha, tlmiče sa zdajú byť v pohode.
Punto 1.9DS 44kW 2001
Delta HF Turbo 103kW 1992
Delta HF Turbo 103kW 1992