Zdravím, chystám velký servis svého punto (1.9 JTD 59KW) a chtěl bych se zeptat jestli máte nějaký zkušenosti s koupí turba - nějaký kontakt nebo stránky. Dále bych se chtěl zeptat jestli nevít čím je, že když je velký teplo vrže mi spojka když ju mačkam a pouštím(myslím ten pedál). V zime nebo v noci - menší teplota to nedělá.
Také mi někdy trošku vydavá pisklavý zvuk(jemný) - prý je to ložisko spojky (když zmačknu spojku nebo jakoby zařadím pětku bez spojky - přestane)
a poslední věc jestli někdo nevíte kde by se dala sehnat záslepka spolujezdcova airbegu.
Děkuji za rady
Velký servis PUNTA MK2
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Re: Velký servis PUNTA MK2
co sa tyka tej spojky, skusal som tam striekat silikonovy olej a kadeco, nic nepomohlo...asi nejaka dalsia seriova vec punta
Punto MK2 1.2 16V HLX, r.v. 2000
Re: Velký servis PUNTA MK2
A to turbo chces kupit? Alebo je pokazene tvoje alebo co? Na toto ti bohati staci ujo Google. Keby si ho nevedel pouzivat tu je navod
http://lmgtfy.com/?q=turboduchadlo+predaj" onclick="window.open(this.href);return false;
Co sa tyka vrzgajujecho pedalu spojky. Pokial nechces aby to vrzgalo tak treba cele to jeho uchytenie rozobrat a precistit. Podla vyjadrenia autorizaku ohladom tohto problemu, si mechanici beru radsej dovolenku ked maju toto robit, bo strasna "piplacka" to je.
K tej spojke. Pokial ti iba jemne piska a zabera v poriadku tak to neries. Ked klakne tak hu vymenis a ides dalej. Rada do zivota ohladom moderneho dieslu. Nejazdi na prilis nizkych otackach. T.j. pod 1500ot/min a podobne. Dost sa ti tam nici dvojhmotny zotrvacnik, ktory ked klakne a budes ho menit spolu so spojkou je celkom fajna palka.
K tej zaslepke. Pobehaj zopar vrakacov a zozenes to za par eur tedy asi ceskych korun.
http://lmgtfy.com/?q=turboduchadlo+predaj" onclick="window.open(this.href);return false;
Co sa tyka vrzgajujecho pedalu spojky. Pokial nechces aby to vrzgalo tak treba cele to jeho uchytenie rozobrat a precistit. Podla vyjadrenia autorizaku ohladom tohto problemu, si mechanici beru radsej dovolenku ked maju toto robit, bo strasna "piplacka" to je.
K tej spojke. Pokial ti iba jemne piska a zabera v poriadku tak to neries. Ked klakne tak hu vymenis a ides dalej. Rada do zivota ohladom moderneho dieslu. Nejazdi na prilis nizkych otackach. T.j. pod 1500ot/min a podobne. Dost sa ti tam nici dvojhmotny zotrvacnik, ktory ked klakne a budes ho menit spolu so spojkou je celkom fajna palka.
K tej zaslepke. Pobehaj zopar vrakacov a zozenes to za par eur tedy asi ceskych korun.
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.