Punto GT a tlak turba
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Punto GT a tlak turba
čaukec všem, měl bych opět dotaz a to na tlak turba. Dnes sem se byl proletět, a nějak se mi to nezdá, sem si řikal že to bude asik zvykem, ale pak sem se podival na rafičku tlaku turba a asik fakt nějak turbo málo táhne. přikládám obrázek a na obrázku to valim na 3ti stupen.
- Přílohy
-
- DSC00011.JPG (211.04 KiB) Zobrazeno 3385 x
- Reklama
Re: Punto GT a tlak turba
no podla mna je to v norme.sice na jednotke a dvojke mi ta rucicka vystreli az za 1.6 ale potom zostane stat skoro vzdy asi takto.parkrat sa mi ale stalo ze mi aj pri trojke alebo stvorke vyletela kusok pod 1.6 takze tak.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
- earthquaker
- Fiaťák
- Příspěvky: 51
- Registrován: 03 črc 2010, 09:46
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Punto GT a tlak turba
Ahoj,
V těhle otáčkách by ti sériový neupravený turbo mělo tlačit cca 1,1-1,3 baru, vzhledem k tomu že tobě sotva vyrovnává podtlak na 0 je to problém a v normě to určitě není.Prvotně jde o to jestli takhle málo tlačí vždy a nebo někdy tlačí i víc.Nicméně než se pujdeš věšet, zkus si projít ovládací podtlaky a potom se zkus kouknout někde do sání (rozpoj ho a jukni do hadic, jak moc je v nich oleje-nějakej tam bude určitě to je u GT normální, ale nesmí ho tam bejt jak v litvínovský rafinerii.Pak dej vědět jak to tam vypadalo a zda nemáš přicpaný ovládání, případně přirostlej ventil podtlaku.Kdyby bylo nejhůř, sériový turbo na GT po repasy se mi tu někde válí a v životě ho už potřebovat nebudu (jezdím s HKS ) tak by jsme něco vymysleli.
V těhle otáčkách by ti sériový neupravený turbo mělo tlačit cca 1,1-1,3 baru, vzhledem k tomu že tobě sotva vyrovnává podtlak na 0 je to problém a v normě to určitě není.Prvotně jde o to jestli takhle málo tlačí vždy a nebo někdy tlačí i víc.Nicméně než se pujdeš věšet, zkus si projít ovládací podtlaky a potom se zkus kouknout někde do sání (rozpoj ho a jukni do hadic, jak moc je v nich oleje-nějakej tam bude určitě to je u GT normální, ale nesmí ho tam bejt jak v litvínovský rafinerii.Pak dej vědět jak to tam vypadalo a zda nemáš přicpaný ovládání, případně přirostlej ventil podtlaku.Kdyby bylo nejhůř, sériový turbo na GT po repasy se mi tu někde válí a v životě ho už potřebovat nebudu (jezdím s HKS ) tak by jsme něco vymysleli.
Re: Punto GT a tlak turba
mne moje GT presne takto tlaci...to je v poriadku neser sa do toho
Re: Punto GT a tlak turba
buro123 píše:mne moje GT presne takto tlaci...to je v poriadku neser sa do toho
suhlasim!
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: Punto GT a tlak turba
jak pise Potkan tohle je normalni
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Re: Punto GT a tlak turba
kiež by sa niekedy aj mne ručička turba pohla
Re: Punto GT a tlak turba
no ja vám teda páni neviem...mne tlačí aj na 3 aj na 4 aj na 5ke uplne tesne pod červeným
- linomaniac
- Fiaťák
- Příspěvky: 118
- Registrován: 03 pro 2010, 14:24
Re: Punto GT a tlak turba
a nepozeras ty na palivomer? ked na to pritlacis na trojke, stvorke a patke, nadrz v pi... pardubiciach(pokus o vtip)sperhy píše:no ja vám teda páni neviem...mne tlačí aj na 3 aj na 4 aj na 5ke uplne tesne pod červeným
Punto Cabrio S60
Fix
It
Again
Tomorrow
Fix
It
Again
Tomorrow
Re: Punto GT a tlak turba
aj tak sa na to dá pozerať ale tuším pozerám správny budík
Re: Punto GT a tlak turba
pri tychto otackach je ten tlak v pohode, odsleduj to pri trochu nizsich otackach, cca do 5500, odtial uz tlak prudko klesa.
ak nevystupi vyssie, prekontroluj podtlakove hadicky,aj v palubovke co ide do budiku.pripadne pozri ci nedymis z vyfuku na modro alebo bielo
ak nevystupi vyssie, prekontroluj podtlakove hadicky,aj v palubovke co ide do budiku.pripadne pozri ci nedymis z vyfuku na modro alebo bielo
Re: Punto GT a tlak turba
jak to ja priebezne sledujem,tak mne ten tlak zakazdym vystreli aj do cerveneho a vzapeti klesne asi do tristvrte stupnice a tam stoji.a to aj ked pocujem ako mi fuci niektora hadica od turba ale nemam cas sa na to pozret
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps