Volnobežné otáčky punto GT
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Volnobežné otáčky punto GT
Mám otázku na majitelov GTciek.Aké ma mat toto auto volnobežné otáčky pri zahriatom motore??Moje punto ukazuje pri zohriatom motore cca 1200otačok.podla mna bud to ukazuje zle alebo to tak ma byt.
Dalej by ma zaujimalo v akej polohe ma byt rucicka teploty vody pri zahriatom motore a kedy vam zopne saharu??? ja mam pri zohriatom motore a za jazdy rucicku cca centimeter pod polkou.ked je auto v klude a motor je naštartovaný ručička stupne do polky a zopne saharu.
Inak sa mi zda že ked je ta ručička v polovici stupnice ma motor 1000otačok pri volnobehu
Dalej by ma zaujimalo v akej polohe ma byt rucicka teploty vody pri zahriatom motore a kedy vam zopne saharu??? ja mam pri zohriatom motore a za jazdy rucicku cca centimeter pod polkou.ked je auto v klude a motor je naštartovaný ručička stupne do polky a zopne saharu.
Inak sa mi zda že ked je ta ručička v polovici stupnice ma motor 1000otačok pri volnobehu
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
- Reklama
Re: Volnobežné otáčky punto GT
totez resim u 1.6ky ...
http://autosluzbymch.webnode.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Špunto 1.6 8V MPi 79KW
Punto 1.4T 8V 96KW
Tigřice 1.4 16V 66KW
Audi A3 1.8T 20V
Škoda Superb 2.5TDi V6 114KW
Špunto 1.6 8V MPi 79KW
Punto 1.4T 8V 96KW
Tigřice 1.4 16V 66KW
Audi A3 1.8T 20V
Škoda Superb 2.5TDi V6 114KW
- Da Fate
- Začátečník
- Příspěvky: 45
- Registrován: 24 kvě 2009, 12:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volnobežné otáčky punto GT
Cus.. Otacky mam kolem 900 at je studenej nebo zahratej, sahara mi spina taky v pulce na carce a teplotu sem mel taky tak kolem centimetru pod pulkou (takova slabsi 1/4 budiku) pri jizde ale zdalo se mi to ze je to uz az moc nedoohraty, tak sem vymenil termostat a teplota za jizdy se pohybuje tak 2 rucicky pod pulkou... spokojenost...
Skoda Fabia V-RS- daily machine- 400 Nm, HP Sporting, SPARCO, Speedline
nismo 200SX S13 1.8T 16V- drift machine- UNDER CONSTRUCTION
/ / / / / Punto GT- big love- OMP, Speedline- SOLD
nismo 200SX S13 1.8T 16V- drift machine- UNDER CONSTRUCTION
/ / / / / Punto GT- big love- OMP, Speedline- SOLD
Re: Volnobežné otáčky punto GT
zdar páni..tak ako je to s tými otáčkami na volnobehu? ako ho máte ostatný? ja mám okolo 800 na zohriatom motore a zdá sa mi to byť málo... a ako nahle klesnu otačky k 800 tak mi aj tak divne začne hrkotať od rozvodov a aj tlak oleja je maly..ako náhle stúpnu aspon na 850 prestane to hrkotať a aj tlak oleja je lepší...
Re: Volnobežné otáčky punto GT
Ta teplota je normální.
Já mám volnoběžné otáčky cca 850-900-podle okolní teploty,a hlavně na to má vliv kvalita benzínu.
pokud máš otáčky vysoké tak bych nejdřív šel po snímači volnoběžných otáček a HU(je na boku,vede k němu kabel co je na krytu rozvoďáku) a může být špatný EGR ventil.Tuhle závadu mi diagnostika nezjistila,ona to ani zjistit nemůže protože ten snímač není úplně špatný jen má trochu jiné hodnoty,ale pořád funguje.
Já jsem měl podobný problém ale na motoru jsem toho řešil víc takže už jsem v tom tak za 20 000kč jen na motoru.Božel to jsou starý motory a ty věci odcházejí.
Já mám volnoběžné otáčky cca 850-900-podle okolní teploty,a hlavně na to má vliv kvalita benzínu.
pokud máš otáčky vysoké tak bych nejdřív šel po snímači volnoběžných otáček a HU(je na boku,vede k němu kabel co je na krytu rozvoďáku) a může být špatný EGR ventil.Tuhle závadu mi diagnostika nezjistila,ona to ani zjistit nemůže protože ten snímač není úplně špatný jen má trochu jiné hodnoty,ale pořád funguje.
Já jsem měl podobný problém ale na motoru jsem toho řešil víc takže už jsem v tom tak za 20 000kč jen na motoru.Božel to jsou starý motory a ty věci odcházejí.
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
Grande punto 1,2
Re: Volnobežné otáčky punto GT
a ako ich zvýšim? ide to cez diagnostiku?
Re: Volnobežné otáčky punto GT
ja mam tak 900 pri zahratym ale nekdy 1100 to dela ten vyfuk pruchozi potom to klesne vic jak tisic je spatne
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Re: Volnobežné otáčky punto GT
a nastavim tie volnobežne otáčky ako? dakujemkubito píše:ja mam tak 900 pri zahratym ale nekdy 1100 to dela ten vyfuk pruchozi potom to klesne vic jak tisic je spatne
Re: Volnobežné otáčky punto GT
teoreticky by to mělo jít přez chip tuning.jinak řídící jednotka má hodnoty dané,takže pokud je něco jinak tak je špatný způsob nastavovat hodnoty v jednotce,ale je lepší najít poruchu.
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
Grande punto 1,2
Re: Volnobežné otáčky punto GT
ako nastavim ten volnobeh? kde?
Re: Volnobežné otáčky punto GT
ty volnobeh nenastavis.ten si nastabuje RJ samasperhy píše:ako nastavim ten volnobeh? kde?
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: Volnobežné otáčky punto GT
kubito píše:ja mam tak 900 pri zahratym ale nekdy 1100 to dela ten vyfuk pruchozi potom to klesne vic jak tisic je spatne
odkedy mam ja GT tak som este nemal menej ako 1100 tiez by ma zaujimalo preco to tak je ale uz som sa s tym zmieril
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: Volnobežné otáčky punto GT
hej už som sa k tomu dostal... len stale lepšie mať vyšší jako ten moj chudobný podla mna...lebo aj s mazanim je problem potom aj mi čosi šuchoce od vnútorných rozvodov ked mi hentak klesnú otáčky ...a skusim teraz prečistiť tú klapku a uvidime čo to spravi
Re: Volnobežné otáčky punto GT
Jsem se dival do serv. manualu a motor pro Punto Mk.I 1.4 turbo s ridici jednotkou Bosch M2.7 ma mit volnobezne otacky 850 +/-50 ot./min.
Pokud ma nekdo vyssi doporucuju zkontrolovat, jestli lanko plynu je dostacne povolene, aby se klapka zcela zavrela a volnobeh se zacal regulovat obtokovym ventilem.
Pokud ma nekdo vyssi doporucuju zkontrolovat, jestli lanko plynu je dostacne povolene, aby se klapka zcela zavrela a volnobeh se zacal regulovat obtokovym ventilem.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: Volnobežné otáčky punto GT
lanko na to nema vliv to proste kdyz uz tam mate napraseny nejaky chipy a vyfuky atd tak to bude trosku vyssi ten volnobeh ale me to drzi 900 i s timhle co jsem menoval takze nemam problem krokovy motorek to reguluje dobre
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h