Dialkove ovladanie k cenralu
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Dj_Sedativee
- Fiaťák
- Příspěvky: 59
- Registrován: 22 úno 2011, 18:04
- Bydliště: Kežmarok a okolie
Dialkove ovladanie k cenralu
Zdravim, mozno tu uz je takato tema, ale chcem sa spytat, ci ma niekto skusenosti so zapajanim dialkoveho modulu k centralu.. konkretne ide o tip od Carpointu - 02.600.52..
Niesom nejaky super elektrikar, ale ani total lama na kabliky, ale vie mi niekto povedat KDE to mam zapojit???
Prosiiiiiiiiiiiiim, poradte mi niekto, lebo z toho zosaliem.. Velmi dakujem za kazdu duchaplnu odpoved..
prikladam aj schemu: (a mimochodom, ktoru z verzii zapojenia si mam pre mk1 vybrat??)
Niesom nejaky super elektrikar, ale ani total lama na kabliky, ale vie mi niekto povedat KDE to mam zapojit???
Prosiiiiiiiiiiiiim, poradte mi niekto, lebo z toho zosaliem.. Velmi dakujem za kazdu duchaplnu odpoved..
prikladam aj schemu: (a mimochodom, ktoru z verzii zapojenia si mam pre mk1 vybrat??)
Fiat Punto 75 (1996), 1.2 MPI 54kW (sem-tam, za dobrej nálady aj 1000kW)TOTALED
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dialkove ovladanie k cenralu
No jak ti to vysvětlit. Motorek ve předu má 5drátů-čili ovládací motorek, motorek v zadu má 2-tedy ovládaný motorek. Máš 2 možnosti. Buď si uděláš zapojení POSITIVE/NEGATIVE TRIGGER a white a white/black napojíš na dráty elektromotorku (musel by si měřit odpor a najít 2 vodiče od motorku) a pak budeš jednotkou centrálu střídavě přepínat na vodiče motorku +- a -+, tím se bude měnit směr otáčení motorku a jenou se odemkne a pak zase zamkne. Nebo z těch 5-ti drátů vyřadíš 2 dráty, který je to vinutí motorku a zbydou ti 3 dráty-to jsou vodiče, který jsou v motoku napojeny na spínač a tím jednotka pozná, jestli je motorek zamklý, nebo odemklý. Funkce je v podstatě jako přepínací relé-řekněme prostřední drát a levý drát je spínačem spojem při zamknutým motorku a prostřední a pravý drát je spojen při odemknutým motorku. Ty musíš zjistit, jestli do jednoto z těch drátů jde +, nebo jestli je ukostřeny-podle toho si vybereš negative trigger (tedy ovládání kostrou) nebo positive trigger (ovládání plusem) teoreticky pokud na jednom ze 3 drátů naměříš + tak zapojení jednotky uděláš na pozitive trigger a pak dráty z jednotky napojíš na 2 vývody z těch 3 drátů a tím pádem budeš obcházet ten spínač v tom motorku....
- linomaniac
- Fiaťák
- Příspěvky: 118
- Registrován: 03 pro 2010, 14:24
Re: Dialkove ovladanie k cenralu
univerzálne servomotory by mali mať farby zrejme zelená/modrá na vinutie, čierna zem, biela a hnedá na ovládanie. Takže na bielu a hnedú pluskové impulzy a malo by to ísť. Farby káblov sa bohužiaľ mnohokrát líšia, pozri farby káblov zadných serv (dvojkáblové)
Punto Cabrio S60
Fix
It
Again
Tomorrow
Fix
It
Again
Tomorrow
- Dj_Sedativee
- Fiaťák
- Příspěvky: 59
- Registrován: 22 úno 2011, 18:04
- Bydliště: Kežmarok a okolie
Re: Dialkove ovladanie k cenralu
VYRIESENEEEEE.. a dokonca svojpomocne
Pre buducnost, ak by nahodou niekto nieco take montoval, popisem postup montaze..
Ak beriem do uvahy obrazok vyssie, potrebujem zapojenie "NEGATIVE TRIGGER".. Otvorim priehradku pred spolujazdcom a potom este jednu tajnu priehradku navrchu.. Su tam dva relatka, sive (mensie) sluzi na stahovanie okien a zlte (vacsie) sluzi na ovladanie centralu.. je tam 6 kontaktov..
Popis relatka a ktore kabliky konkretne pri tomto type dialkoveho modulu:
1. GND, negatívny pól, alebo ak chcete, tak uzemnenie (cierny kablik, zlty a zltocierny)
2. +12V (cerveny)
3. nezistená funkcia
4. otváranie zámkov (biely)
5. taktiež nezistená funkcia
6. zatváranie zámkov (bielocierny)
Podla popisu som si zistil, ktory kabel je na co, a kedze relatko ma pri konektore urcity priestor, jednoducho som kabliky na relatko priletoval..
Neviem sice, kde mam zapojit kabliky na dotahovanie okien alebo kabliky pre svetelnu signalizaciu centralu (ak by to niekto vedel, bol by som rad ak by sa so mnou podelil o informacie ), ale zapojil som to miesto smeroviek na LED diodove pasiky umiestnene pod svetlami, vyzera to v tme dost husto ..
Pre buducnost, ak by nahodou niekto nieco take montoval, popisem postup montaze..
Ak beriem do uvahy obrazok vyssie, potrebujem zapojenie "NEGATIVE TRIGGER".. Otvorim priehradku pred spolujazdcom a potom este jednu tajnu priehradku navrchu.. Su tam dva relatka, sive (mensie) sluzi na stahovanie okien a zlte (vacsie) sluzi na ovladanie centralu.. je tam 6 kontaktov..
Popis relatka a ktore kabliky konkretne pri tomto type dialkoveho modulu:
1. GND, negatívny pól, alebo ak chcete, tak uzemnenie (cierny kablik, zlty a zltocierny)
2. +12V (cerveny)
3. nezistená funkcia
4. otváranie zámkov (biely)
5. taktiež nezistená funkcia
6. zatváranie zámkov (bielocierny)
Podla popisu som si zistil, ktory kabel je na co, a kedze relatko ma pri konektore urcity priestor, jednoducho som kabliky na relatko priletoval..
Neviem sice, kde mam zapojit kabliky na dotahovanie okien alebo kabliky pre svetelnu signalizaciu centralu (ak by to niekto vedel, bol by som rad ak by sa so mnou podelil o informacie ), ale zapojil som to miesto smeroviek na LED diodove pasiky umiestnene pod svetlami, vyzera to v tme dost husto ..
Fiat Punto 75 (1996), 1.2 MPI 54kW (sem-tam, za dobrej nálady aj 1000kW)TOTALED
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
Re: Dialkove ovladanie k cenralu
nazdar hoši,
neska somzapojil dialkove podla navodu vyssie, vsetko funguje ako ma, len sa neviemnikde napichnut na 4 smerovky.
Neviete mi niekto poradit?
dik
neska somzapojil dialkove podla navodu vyssie, vsetko funguje ako ma, len sa neviemnikde napichnut na 4 smerovky.
Neviete mi niekto poradit?
dik
Mk1 / 1,6 MPI Sporting / 90hp / 1997
Re: Dialkove ovladanie k cenralu
nikto?dzepeto píše:nazdar hoši,
neska somzapojil dialkove podla navodu vyssie, vsetko funguje ako ma, len sa neviemnikde napichnut na 4 smerovky.
Neviete mi niekto poradit?
dik
Mk1 / 1,6 MPI Sporting / 90hp / 1997
- Wocass
- Začátečník
- Příspěvky: 26
- Registrován: 08 říj 2011, 18:31
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dialkove ovladanie k cenralu
Nechci zakládat nové téma, tak se zeptám tady. Koupil jsem Punto z bazaru a doma jsem si všiml divné černé půlkoule u stropního osvětlení. Koukl jsem do příručky, že je to dálkový centrál, ale v bazaru jsem dostal jen obyč klíček. Nevíte, kde by se dal sehnat dálkový ovladač, který by byl kompatibilní?
Fiat Punto S55 - motor z 75ky na LPG 54 kW - Sršáň
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Dialkove ovladanie k cenralu
Polske navody na pripojenie dialkoveho na central
Kód: Vybrat vše
https://www.fiatclub.eu/forum-tema/jak-zapojeni-univerzalniho-centralniho-zamykani-19028
https://www.fiatclub.eu/graphics/msgboard/19057/full/1504_punto-central.jpg
http://www.punto.org.pl/zrobtosam/model188czylimk2imk2fl/73
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Dialkove ovladanie k cenralu
Prosím Vás vie niekto poradiť ktorá schéma zapojenia výstupu z univerzálneho diaľkového ovládania je správna pre zapojenie na centrál Fiat Punto 2 rv1999-2010
Predpokladám že FIG 1 je správna
Len pre skúšku správnosti som pripojil digitálny multimeter ale pri stlačení ovládača som nenameral mínusový impulz - poznámka: možno je tak krátky že ho digitálny multimeter nedokáže zobraziť.
Káble v aute už sú pripravené na pripojenie:
24. pin signál ovládajúci odomknutie = svetlo modrá/fialová
34. pin Signál ovládajúci zamknutie = bielo/zelená
signal je mínusový - ukostrenie
Foto a dalšie info nájdete aj tu:
https://www.fiatclub.eu/forum-tema/jak- ... kani-19028
Predpokladám že FIG 1 je správna
Len pre skúšku správnosti som pripojil digitálny multimeter ale pri stlačení ovládača som nenameral mínusový impulz - poznámka: možno je tak krátky že ho digitálny multimeter nedokáže zobraziť.
Káble v aute už sú pripravené na pripojenie:
24. pin signál ovládajúci odomknutie = svetlo modrá/fialová
34. pin Signál ovládajúci zamknutie = bielo/zelená
signal je mínusový - ukostrenie
Foto a dalšie info nájdete aj tu:
https://www.fiatclub.eu/forum-tema/jak- ... kani-19028
- Přílohy
-
- 010_50zmensene.jpg (116.6 KiB) Zobrazeno 2105 x
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Dialkove ovladanie k cenralu
Zdravím všechny Fiaťáky,
koupil jsem si puntíka na dojíždění do práce a dostal jsem k němu jen jeden klíč, a to bez dálky. A tak by mě zajímalo, jestli mám můj kočár dálkové ovládání centrálu. Jak to, prosím, zjistím?
Děkuji
koupil jsem si puntíka na dojíždění do práce a dostal jsem k němu jen jeden klíč, a to bez dálky. A tak by mě zajímalo, jestli mám můj kočár dálkové ovládání centrálu. Jak to, prosím, zjistím?
Děkuji
Punto II 1.2 8v 2005