marsiano píše:Tak dnes jsem zkusil kolik to jede podle tachometru na jednotlivé rychlosti.
1čka- 50km/h
2jka - 90km/h
3jka - 130km/h
4ka - 175km/h
5ka - 200km/h při 6000 otáček
max s kopce 210km/h 6400 otáček
kola R15 185/55
(zatím ještě nefunkční ten elektrickej ventil co ovládá ty klapky v sání, takže možná až bude fungovat tak to pojede víc)
Kolik to jede vám??
Mám tam měněnou převodovku a podle těch rychlostí bych neřekl že je z GHT.
No ja mam Gt a ide mi to nejko podobne...
1čka- 60km/h
2jka - 100km/h
3jka - 140km/h
4ka - 180km/h
5ka - 200km/h při 5000 otáček
a toci mi to do 7800....Moj limit bol na tachometry nieco nad 220 ale keby som mal GPS ukaze urcite menej,,,,
Fiat Grande Punto 1,2 8V, r.v 2008 a Fiat Punto 1,4 GT, r.v. 1998
No myslim že by jsem měli mít hodnoty stejný, takže ta převodovka asi nebude s HGT, je pravda že máš GT a né HGT ale takovéto hodnoty co jsi mi napsal jsem četl že má i HGT.
Jinak motor jde vytočit do 7000otáček (tam se zapne omezovač)
na otáčkoměru je 8000otáček, ale to už je v červenym
bože vy těm autům dáváte zabrat. když chcete hrabat, tak si vypněte TCF - tlačítko u ruční brzdy.
já jsem zkoušel omezovač jen na dvojku a v 90 se zapnul. akorát mám v háji ramena, bo mě to na dvojku plný zamává autem do stran jak svina.
ten fungující podtlak je důležitý, ja jsem ho opravil a auto zas letí jak kameň
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
mad mike píše:bože vy těm autům dáváte zabrat. když chcete hrabat, tak si vypněte TCF - tlačítko u ruční brzdy.
já jsem zkoušel omezovač jen na dvojku a v 90 se zapnul. akorát mám v háji ramena, bo mě to na dvojku plný zamává autem do stran jak svina.
ten fungující podtlak je důležitý, ja jsem ho opravil a auto zas letí jak kameň
Hale a co ti to dělalo když ti ten ventil nefungoval??
pročti si téma "Další problém s HGT".
mě ventil fungoval, ale měl jsem prasklou gumovou membránu v tom hříbku.
auto bylo zdechlé a pod 10litrů nešlo, kolísání volnoběhu, klepání klapek
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Já jsem to četl, tím že jsi měl prasklou membránu tak se ti neovládali klapky jako kdyby ti nefungoval ventil.
Já to mám taky zdechlé se spotřebou sice dokážu jít i na 8l, volnoběh bych řekl že je normál.
no a klapky bych neřekl že klepou, ale možná klepou.
Tím jak jsi to opravil tak se to opravdu tak razantně změnilo?
jo zlepšilo se to o dost, si vem že když to nefunguje, tak motor nemá v určitých režimech dost vzduchu nebo spíš později(dlouhé a krátké sání) a proto je to zdechlé. za 8 jsem jezdil taky, ale když jsem na to šlápl, tak se to "pomalu" rozjíždělo a ted mě to zas zatlačí do sedačky
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Ani nevíš jak jsem zvědavej jak to auto pojede až to bude opravený. Teď tam ještě pro změnu začalo něco syčet, jako by nějakej podtlak a nebo prasklá hadička, jde to z pod sání, tak uvidim až se to sundá, doufám že to nebude něco vážného.
Raději jsem auto odstavil, no a teď jezdim tim staršim puntem a to je hruza to vubec nejde
no na kusy, chudiatko sa nedockalo novyhc veci
napisem to podla pocitu: poje... kokot vyp... sku... 18rocny sa dival po pič...a ja som stal na krizovatke a on do mna napalil !
cena opravy bola vysoka, nad hodnotu vozidla :/ je to v prdeli. este mam aj novu krasnu metalizu modru v garazi