zvednutí výkonu u HGT

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Uživatelský avatar
poper25
Fiaťák
Příspěvky: 133
Registrován: 18 črc 2010, 18:42
Bydliště: Žilina

Re: zvednutí výkonu u HGT

Příspěvek od poper25 »

marsiano,
Ja mam zvody supersprint, komplet nerez vyfuk na zakazku(rezonator a koncovy tlmic.) sviecky ngk iridium. Ten vyfuk so zvodmi robi cca 10-15 percent, cize pri 96kw si to lahko vypocitas. Sviecky mozno 2kone;) investicia cca 1000eur .
fiat stilo 1,6 16v
Reklama
 

Uživatelský avatar
marsiano
Fiaťák
Příspěvky: 111
Registrován: 23 bře 2011, 08:53
Bydliště: Sokolov

Re: zvednutí výkonu u HGT

Příspěvek od marsiano »

No poper25 hale a jak ti to jede, jde to znát o proti tomu když jsi to měl bez úprav?
Zajímalo by mě třeba když jedeš pomalinku na dvojiku a pak sešlápneš plnej plyn, jestli ti to zahrábne.
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
Uživatelský avatar
poper25
Fiaťák
Příspěvky: 133
Registrován: 18 črc 2010, 18:42
Bydliště: Žilina

Re: zvednutí výkonu u HGT

Příspěvek od poper25 »

to nema 300nm krutak :D:D
jasne, ze to nepresmykuje.
Presmykuje to vtedy, ked vytocim 1tku a preradim na 2jku , vtedy to hrabe.
fiat stilo 1,6 16v
Uživatelský avatar
RadekHGT
Znalec
Příspěvky: 587
Registrován: 11 bře 2009, 03:32

Re: zvednutí výkonu u HGT

Příspěvek od RadekHGT »

Napodobne,pri rozbehu na 1-ke a preradeni do 2-ky tak to zahrabe.Ale pri 2-ke to samo od seba nezahrabe ked dam plyn na podlahu :) ale na snehu mi hrabe aj 4-ka :mrgreen:
HGT
Uživatelský avatar
poper25
Fiaťák
Příspěvky: 133
Registrován: 18 črc 2010, 18:42
Bydliště: Žilina

Re: zvednutí výkonu u HGT

Příspěvek od poper25 »

ono dalo by sa ,aby to hrabalo :) nie je problem, ale pri tej pomalej 2jke riadne vytocit a pustit spojku :D vtedy to hrabeeeeeeeeeee
fiat stilo 1,6 16v
Uživatelský avatar
kubito
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 263
Registrován: 16 lis 2010, 18:12
Bydliště: Vísky

Re: zvednutí výkonu u HGT

Příspěvek od kubito »

to se nevyplati pravovat narves do toho penez a stejne to nepojede... jestli ti to nestaci tak radsi kup neco silnejsiho ;-)
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP

1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Uživatelský avatar
marsiano
Fiaťák
Příspěvky: 111
Registrován: 23 bře 2011, 08:53
Bydliště: Sokolov

Re: zvednutí výkonu u HGT

Příspěvek od marsiano »

no mě to nezahrábne ani když jedu na jedničku pomalu a prudce sešlápnu plyn, ale možná je to tím jak mi nefunguje ten el.mag ventil, který pouští podtlak ze sání do toho podtlakovýho hříbku. Uvidim až mi to v pondělí opraví.
Zatím jsem malinko zklamanej, protože kdyby to jelo stejně i po opravě tak je to nic moc na to že je to malý lehký autíčko co má 130hp.
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
Uživatelský avatar
poper25
Fiaťák
Příspěvky: 133
Registrován: 18 črc 2010, 18:42
Bydliště: Žilina

Re: zvednutí výkonu u HGT

Příspěvek od poper25 »

Nezabudaj, ze to auto musi byt v otackach, aby cosi robilo :)
do 4000ot/min je to bezne 60 hp auto...
fiat stilo 1,6 16v
Uživatelský avatar
poper25
Fiaťák
Příspěvky: 133
Registrován: 18 črc 2010, 18:42
Bydliště: Žilina

Re: zvednutí výkonu u HGT

Příspěvek od poper25 »

ale pri tej jednotke mi to hrabe Marsiano, ako pises ty.
A to veru nemam posraty el.magnet , ale na druhej strane mi smyka spojka uz nahovado.
Ked ju vymenim, tak mozno to pojde lepsie :)
fiat stilo 1,6 16v
Uživatelský avatar
RadekHGT
Znalec
Příspěvky: 587
Registrován: 11 bře 2009, 03:32

Re: zvednutí výkonu u HGT

Příspěvek od RadekHGT »

Ja ked sa rozbieham na 1-ke a prudko sliapnem na plyn,tak to zahrabe,ale zase nic extra to nieje.Ako pise kubino,ked chces viac vykonu,kup si ine auto.Osobne si myslim ze HGTcko ma vykonu az az,samozrejme ked niesi nejak extra narocny.
HGT
Uživatelský avatar
marsiano
Fiaťák
Příspěvky: 111
Registrován: 23 bře 2011, 08:53
Bydliště: Sokolov

Re: zvednutí výkonu u HGT

Příspěvek od marsiano »

Mě by zajímala jedna věc, kolik vám ukazuje tachometr při vytočení otáček na max u 1,2,3,4,5
No a pak by mě ještě zajímalo kolik vám ukazuje otáček při rychlosti 100km/h
No a poslední věc, dělali se HGT s 6stupňovou převodovkou?

Ptám se proto že tam mám na autě měněnou převodovku a nejsem si jist jestli je přímo z HGT.
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
oldoss
Znalec
Příspěvky: 622
Registrován: 02 úno 2009, 17:59

Re: zvednutí výkonu u HGT

Příspěvek od oldoss »

6 rýchlostné prevodovkzňy sa dávali iba do Sportingov 1,2 16V do naftových sportingov išiel 5kvalt a do HGT tiež.
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.
Uživatelský avatar
marsiano
Fiaťák
Příspěvky: 111
Registrován: 23 bře 2011, 08:53
Bydliště: Sokolov

Re: zvednutí výkonu u HGT

Příspěvek od marsiano »

Je to docela škoda, 6 by se hodila. :)
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
Uživatelský avatar
Intous
Znalec
Příspěvky: 780
Registrován: 31 kvě 2009, 15:44
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: zvednutí výkonu u HGT

Příspěvek od Intous »

mad mike píše:jo ta kokotina s aukra je akorát na to aby ti zneprůchodnila sání. a co to udělá s váhou vzduchu ani nezminuju. :lol: :lol: :lol: .
jaký může mít pc ventilátor tlak :lol: :lol: :lol:
jo na lidské blbosti se vydělává nejlíp a nejvíc
ja by som dal ten ventilatok nie do sania ale niekde pred sanie :D nech nazene vzduchu co najviac k siske :D
Obrázek Obrázek Obrázek
Fiat Grande Punto 1,2 8V, r.v 2008 a Fiat Punto 1,4 GT, r.v. 1998
Uživatelský avatar
marsiano
Fiaťák
Příspěvky: 111
Registrován: 23 bře 2011, 08:53
Bydliště: Sokolov

Re: zvednutí výkonu u HGT

Příspěvek od marsiano »

Tak dnes jsem zkusil kolik to jede podle tachometru na jednotlivé rychlosti.
1čka- 50km/h
2jka - 90km/h
3jka - 130km/h
4ka - 175km/h
5ka - 200km/h při 6000 otáček
max s kopce 210km/h 6400 otáček
kola R15 185/55

(zatím ještě nefunkční ten elektrickej ventil co ovládá ty klapky v sání, takže možná až bude fungovat tak to pojede víc)

Kolik to jede vám??
Mám tam měněnou převodovku a podle těch rychlostí bych neřekl že je z GHT.
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“