HELP - Automat CVT
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
HELP - Automat CVT
Zdravím všechny.Mám problém s CVT u Punta I 96 32tkm.Převodovka podle mýho v pořádku,ŘJ taky problém bude asi v "měniči" teda v tom čemu se říká měnič u klasickýho automatu-nedělá to vůbec nic.Jde to nějak spravit?Je šance že by to šlo použít z Lancie Y 91?Nevíte někdo o tomhle dílu,nebo o někom kdo do toho trochu vidí?Jak se po tom tam pídím,tak mi přijde že Fiat se neopravuje,ale kupuje novej Na manuál to prozatím předělávat nechci,je to jako nový a hlavně je to pro manželku.
- Reklama
Nejede,nedělá to prostě vůbec nic.Motor běží.Původní majitel mi řekl že s tím jeho žena přijela na parkoviště,zaparkovala a už neodjela???V servisu mu údajně měnili řídící jednotku (nevím jestli má automat svojí) a pak mu řekli že je to ten měnič(nevím jak se to skutečně jmenuje-u normálního automatu je to měnič)Ještě mě napadlo jestli nemohla v převodovce vypadnout z toho táhla voliče nějaká aretace,takže to vlastně vůbec nic nedělá???Ale nenapadlo mě to rozhodit když to bylo venku.Podle toho co jsem o tý převodovce četl,je to variátor,kdyby byl dejme tomu přetrženej,nebo jinak poškozenej ten řetěz,nebo jiná vada mechanickýho rázu,podle mě by to aspoň vydávalo nějaký pazvuky.Pokud budeš mít chvíli,zkus mi to prosím nějak okomentovat,člověk se kolikrát k něčemu upne (viz měnič) a nevidí pak řešení i když je to kolikrát úplně jednoduchý.Díky.
A ještě,Lancia Y to má jinak,prostě jiná převodovka (91)Tahle převodovka je japonská,vzhledem k počtu vyrobenejch kusů,se mi nezdá že by byla vyvíjená speciálně pro fiat,netušítě někdo od koho je převzatá,či do kterýho auta se ještě dávala?Díky moc za jakejkoli postřeh.
A ještě,Lancia Y to má jinak,prostě jiná převodovka (91)Tahle převodovka je japonská,vzhledem k počtu vyrobenejch kusů,se mi nezdá že by byla vyvíjená speciálně pro fiat,netušítě někdo od koho je převzatá,či do kterýho auta se ještě dávala?Díky moc za jakejkoli postřeh.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 35
- Registrován: 16 srp 2006, 16:29
- Bydliště: Písek
- Kontaktovat uživatele:
Prevodovka
Ahoj tak co jsem zjistil je ze kdyz ti praskne ten remen tak nic nepoznas jen by jsi mel videt na disp. pokud ho ma! ze zaradil! jinak kdyz ti odejde elekto. spinac u normalni prevodovky tak nejede!! protoze neradi muze to byt hodne veci!! treba u nejakych prevodovek to dela kdyz tam neni olej!! Pak odchazi nejake cidlo ktere ma za ukol kontrolovat otacky a jeste cidlo rychlosti ktera je zarazena!!! Zkusim zjisti jeste neco od kamose az se vrati z anglie ma taky CVS a mel stim taky tento problem!!
Kdyz tak pisni mail rybak@almiron.cz to je epsi komunikace
Kdyz tak pisni mail rybak@almiron.cz to je epsi komunikace
Tak,vyřešeno.Bylo to tím "měničem".Byl někde asi přerušenej,ale vzhledem k tomu že je to uvnitř zalitý,tak oprava asi možná nebude.Sehnal jsem ho úplnou náhodou,tak doufám že vydrží.
Ještě mám dotaz,do týhle CVT se dává normalní ATF nebo maj ve fiatu něco extra?A netušíte někdo kolik je náplň?Mám dojem že jsem kdesi četl 3l,ale vypustí se jen 1,8 a dnes v krámě mi řekli že 6l,což se mi zdá jako hovadina...
Ještě mám dotaz,do týhle CVT se dává normalní ATF nebo maj ve fiatu něco extra?A netušíte někdo kolik je náplň?Mám dojem že jsem kdesi četl 3l,ale vypustí se jen 1,8 a dnes v krámě mi řekli že 6l,což se mi zdá jako hovadina...
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 151
- Registrován: 29 dub 2006, 02:39
- Bydliště: Trnava
Ještě mám dotaz,do týhle CVT se dává normalní ATF nebo maj ve fiatu něco extra?A netušíte někdo kolik je náplň?Mám dojem že jsem kdesi četl 3l,ale vypustí se jen 1,8 a dnes v krámě mi řekli že 6l,což se mi zdá jako hovadina...
No mam CVT a bol som v servise nie FIAT, bo u nas su neochotni magori a tiez som sa dozvedel ze je tam cca 6 litrov. Olej tam daj Tutela CVT NG liter cca za 300 sk. pri vymene som tam dostal cca 3 litre. Len som nezohnal Tutelu a dal som tam Dextron. Teraz mam Tutelku ale problem:
Dextron je na mineralnej baze a ak nevypustis vsetok a dolejes Tutelu-syntetika tak sa ti zrazi. No a ak tam je ozaj tych 6 litrov a podari sa ti vypustit 3 tak je to v prd... No a za ten malinky olejovy filtrik pytali 1800 sk. Ak zistim ako to na 100% vypustit vsetko podelim sa o skusenost.
No mam CVT a bol som v servise nie FIAT, bo u nas su neochotni magori a tiez som sa dozvedel ze je tam cca 6 litrov. Olej tam daj Tutela CVT NG liter cca za 300 sk. pri vymene som tam dostal cca 3 litre. Len som nezohnal Tutelu a dal som tam Dextron. Teraz mam Tutelku ale problem:
Dextron je na mineralnej baze a ak nevypustis vsetok a dolejes Tutelu-syntetika tak sa ti zrazi. No a ak tam je ozaj tych 6 litrov a podari sa ti vypustit 3 tak je to v prd... No a za ten malinky olejovy filtrik pytali 1800 sk. Ak zistim ako to na 100% vypustit vsetko podelim sa o skusenost.
Těch 6l je pitomost,dnes jsem byl pro olej (tutela ng) 1,8l se dolévá.Vzhledem k tomu že jsem to taky dolil ATF Dexron II,vzal jsem 4l a po nějakejch kilometrech udělám ještě jednu výměnu.To že by se to srazilo,se mi taky zdá jako blbost.Navíc si myslím že Tutela nebude nic jinýho než převlečený ATF,navíc i ATF Dexron III je možný sehnat jak minerál,tak syntetiku,myslím že nebude třeba z toho dělat takovou vědu.Spíš bych dbal na včasnou výměnu.
Nemá někdo návod jak seřídit řazení?Ten černej snímač je možný natáčet,dal jsem to na půlku děr a dobrý,ale za chvíli to začalo jít ztuha z N.Blbý je že vyzkoušet to jde jen s baterkou a neustále jí vyndavat kvůli nastavení a nandavat kvůli vyzkoušení je celkem pakárna.Jinak celkově bych uvítal víc info o týhle převodovce...Kdo měl jakej problém,jak ho vyřešil atd.Ve fiatu totiš všichni koukaj,ale jak to u značkových servisů bývá,nikdo o tom nic neví...Leda by našli obj. číslo na novou převodovku.
Nemá někdo návod jak seřídit řazení?Ten černej snímač je možný natáčet,dal jsem to na půlku děr a dobrý,ale za chvíli to začalo jít ztuha z N.Blbý je že vyzkoušet to jde jen s baterkou a neustále jí vyndavat kvůli nastavení a nandavat kvůli vyzkoušení je celkem pakárna.Jinak celkově bych uvítal víc info o týhle převodovce...Kdo měl jakej problém,jak ho vyřešil atd.Ve fiatu totiš všichni koukaj,ale jak to u značkových servisů bývá,nikdo o tom nic neví...Leda by našli obj. číslo na novou převodovku.
Automat CVT u Punta
ahoj, mám punto rv96, 120tis.km a zlobí mě automat. Při jízdě v pohodě řadí, ale problém je zařadit tam R nebo D. Ve fiat servisu říkali, že je to špatná spojka (nebo měnič) a že nový stojí 57tis. Prý se to i dá tak za 8tis. zrepasovat (nějaký prášek prý zvlhne atd.). Našli jsme i inzerát na automat za 8tis. rv98, 50tis.km. Máte s tím někdo zkušenosti, prosím poraďte.
Pokud Ti jde fyzicky špatně zařadit pákou ale pak to normálně jede,tak to je to co mám já.Asi to chce seřídit.V servisu vědí hovno,jen to zkoušej.Mě za ten měnič hlásily téměř 70 s DPH Když je špatnej měnič,což byl můj problém nejelo to vůbec.Nevím jaký prášek myslíš....Nikde jsem na žádnej nenarazil.
Odpoved Milosovi - automat
dík za zprávu, prý je tam v ty skříní nějaký prášek, nevím co tím mysleli. Ten prý časem navlhne, ztuhne a obtížněji jde řadit. Když tam dávám např. D tak jakoby to auto už začíná mírně popojíždět, rve se tam rychlost. Nevím, kde se to dá seřídit....natrefili jsme na prodej staršího automatu a prej by nám to přehodili. Jinak je to všechno dost drahý, ale ten automat je pro mě pohoda....
Odpoved Milosovi - automat
Kdyz tou pakou posouvam a chci tam dat D nebo R, tak to tam jde dost ztuha. Kdyz to chci dat na D, tak jakoby to auto už má snahu popojíždět = už to tam hned zařadí....Jinak vlastní jízda OK a když vypnu motor tak tou pákou jde posunovat úplně skvěle. Jinak hezký svátky...
Tak to není v seřízení.Teď jsem se k tomu dostal a trochu s tím laboroval,když není nastartovanej motor,jde to perfektně,když je tak jak kdy.Mohl by to teoreticky dělat ten měnič,že úplně nevypne a přenáší nějakou sílu do převodovky a pak to jde ztuha.Budu s tím ještě laborovat a ještě dám vědět.Když budeš mít něco novýho,dej vědět
Jinak taky hezký svátky a hodně štěstí do N. roku...
Jinak taky hezký svátky a hodně štěstí do N. roku...