HELP: BOV punto GT

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

djkalic
Začátečník
Příspěvky: 39
Registrován: 02 pro 2010, 11:32

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od djkalic »

ja vim ze je to blba otazka ale mohli by ste mi poradit kde najdu seriovej BOV na puntu gt r.v.96? 98kw predeslej majitel tvrdil ze je schovanej za motorem jako ze pred ridicem v motor. prostoru a porad jsem nezjistil co je to uchycene za radoby valecek na ventilovem viku jestli to neni on? diky za radu puntaci
Reklama
 

Uživatelský avatar
kubito
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 263
Registrován: 16 lis 2010, 18:12
Bydliště: Vísky

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od kubito »

Cau seriovy BOV najdes kdyz oddelas baterku a jeji drzak je to plastova vec do ktere vedou dve hadice a jedna mala podtlakova ;-) jeden vývod jde do sani ktere vede k turbu(ta velka hadice s vahou vzduchu) a jinak ten "valecek" na viku ventilu je motorek ktery nastavuje volnobeh u GT3 uz je vyresen elektricky na sani ;-)
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP

1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
djkalic
Začátečník
Příspěvky: 39
Registrován: 02 pro 2010, 11:32

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od djkalic »

takze oddelam baterku mrknu na to a pak napisu, chtel bych ho vymenit protoze nesyci dost jasne (mam predstavu o necem co je vic slyset) doporucili byste mi nejakej BOV? pripadne jestli nekdo tady neprodava za solidni peniz...
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od PotkanGT »

ja mam HKS a ten je dost hlasny ale neni vhodny na gt. ty potrebujes twin port.to znamena ze ventil odfukuje aj spet do sania aj do atmosfery. v tom pripade sa poobzeraj po nejakom Bidrine MKII,MkIII
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
djkalic
Začátečník
Příspěvky: 39
Registrován: 02 pro 2010, 11:32

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od djkalic »

a co treba tento? nehlede na prumer hadice http://www.sportovniautodoplnky.cz/blov ... ditelny-3/" onclick="window.open(this.href);return false;
tak sme hledali bov jak si rikal a ja ho fakt mam na tom ventil viku pripevnenej nebo aspon kdyz mu nalozis tak si tam krasne odfoukne i hluchej by to poznal :) mozna nefoukal jak mel(hlasiteji) protoze mi netesnily hadice + sani i vejfuk turbo a tak takze je vse novy a je to parada ale stejne nemam rad seriova auta(ci dily) :D takze ho vymenim
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od PotkanGT »

djkalic píše:a co treba tento? nehlede na prumer hadice http://www.sportovniautodoplnky.cz/blov ... ditelny-3/" onclick="window.open(this.href);return false;
tak sme hledali bov jak si rikal a ja ho fakt mam na tom ventil viku pripevnenej nebo aspon kdyz mu nalozis tak si tam krasne odfoukne i hluchej by to poznal :) mozna nefoukal jak mel(hlasiteji) protoze mi netesnily hadice + sani i vejfuk turbo a tak takze je vse novy a je to parada ale stejne nemam rad seriova auta(ci dily) :D takze ho vymenim
toto asi nebude ten správny BOV ma sice tri vývody ale tie dva fukaju von.ty potrebujes twin port.

to na tom ventil viku neni BOV ale regulator volnobehu. GT ma seriovy BOV za baterkou kusok pod hlavny brzdovým valcom.ked sundas air box a ides sa previest je pocut ako odfukuje spatky do sania.ked das box spatky tak to pocut nebude.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Uživatelský avatar
kubito
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 263
Registrován: 16 lis 2010, 18:12
Bydliště: Vísky

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od kubito »

jak pise Potkan sezen si Bidrina Mk2 ta je pro Gt nejlepsi nebo Bailey ty jsou taky hodne dobry ale cenove trosku jinde ;-) jinak ja mam ten twin port a stejne ho mam zapojenej jen na jeden vyvod a druhym to taky odfukuje hlasite a krasne ;-) jinak origo ani nema za ucel odfukovat do atma protoze je to close loop ;-)
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP

1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
djkalic
Začátečník
Příspěvky: 39
Registrován: 02 pro 2010, 11:32

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od djkalic »

jo diky hosi jsem rad ze ste tak ochotny a poradite-vysvetlite :-) kez by takovy lidi byli vsude ok budu shanet
P.S.:nemam air box jen kužel filtr (obaleny punčochou)
djkalic
Začátečník
Příspěvky: 39
Registrován: 02 pro 2010, 11:32

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od djkalic »

tak uz jsem nasel BOVy a rozhoduju se...1.Bidrin MKII - cca 2800, 2.Bidrin MKIII - cca 2400, 3. Bailey DV26 - cca 3190 (ceny jsou pouze orientacni podle 1. stranky ci kramu co jsem nasel nebo videl)
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od PotkanGT »

djkalic píše:jo diky hosi jsem rad ze ste tak ochotny a poradite-vysvetlite :-) kez by takovy lidi byli vsude ok budu shanet
P.S.:nemam air box jen kužel filtr (obaleny punčochou)
no diky za tolku chvalu ale urcite mi da aj kubito za pravdu,ze tiez sme si tym presli a dost dlho trvalo kym sme sa dostali k tolkym vedomostiam :lol:
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
djkalic
Začátečník
Příspěvky: 39
Registrován: 02 pro 2010, 11:32

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od djkalic »

tak kazdej nekde zacne sice jsem mechanik ale s timhle autem (motorem) se prece jen teprve seznamuju 8-) :)
buro123
Začátečník
Příspěvky: 20
Registrován: 17 říj 2009, 00:04

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od buro123 »

chalani tiez som mal taky problem...jeden z rieseni je ze zdvihnete volnobeh z 800 na 900-1000,ja mam nastavitelny BOV a ked ho nastavim na hlasity odfuk auto zdochyna...inhed po odfuknuti...a ako nahle ho nastavim na tichy odfuk auto si drzi otacky bez problemov...
buro123
Začátečník
Příspěvky: 20
Registrován: 17 říj 2009, 00:04

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od buro123 »

Nema niekto zaujem o takyto BOV? cena 30e
Přílohy
blov-off-ventil-aw-seriditelny-1b-original.jpg
blov-off-ventil-aw-seriditelny-1b-original.jpg (78.86 KiB) Zobrazeno 3456 x
Invi
Začátečník
Příspěvky: 48
Registrován: 20 led 2012, 23:53

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od Invi »

No, jak bych to napsal. U Punta musi byt BOV zapojeny "opacne". Neptejte se me cim to je, ale kdyz jsem tam hodil novy BOV pistkem ke klape, tak v momente podtlaku za klapou se ventil otevre a motor nasava valesny vzduch za vahou vzduchu. Takze kdo si porad nevi rady, zkuste jej namontovat bokem pistku k tlakove hadici a dnem pistku pred turbo, nebo do prostoru. Jak rikam Punta neznam, treba je hadicka pro ovladani ventilu jeste nejak elektronicky rizena.
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: HELP: BOV punto GT

Příspěvek od PotkanGT »

:lol: tak toto je zaujimave. zda sa mi ze som to uz skusal zapojene aj takto,ale hned ako poskladam motor to len tak z haluze skusim. dam vedet co to robi.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“