JTD nouzový režim- help
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
JTD nouzový režim- help
Zdravím mam fiat punto 1,9 jtd když sešlapnu plyn na podlahu a dosahne přes 3000 otaček tak mi skočí červena kontrolka motor !!! a motor jde uplně bez výkonu a nejed vytočit vic jak 3000ot motor chcipnu nastartuju a prošlapnu ho a kontrolka zhasne. Už si s tím nevím rady v servisu už sem byl asi 4 a je to horší a horší.
Naposledy upravil(a) honzais11 dne 03 úno 2011, 17:23, celkem upraveno 1 x.
Fiat punto 1,9 jtd 2000
- Reklama
Re: prosba
300ot. ??? Dej si auto do podpisu a nebudeš muset psát co máš za auto.
Re: prosba
čidlo otáček, váha vzduchu? co řekli v servise?
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: prosba
V servise mi měnili vahu vzduchu čistili egr ventil a nějake čidlo tlaku
Fiat punto 1,9 jtd 2000
Re: prosba
asi myslel 3000 ot , nedivil by som sa keby to na 300 ot. nechcelo ist
Ako prve by som skusil diagnostiku, ale zrejme v servise to skusali. Bolo nieco v zozname zavad ? Lebo takto sa prejavuje chod na nudzovy rezim RJ, ze ide to ale nanic, len aby s tym clovek dosiel domov pripadne do servisu ale je obmedzeny vykon aby sa to neposralo este viac.
Zly vykon pri vyssich otackach moze byt v dosledku zakarbonovaneho turba. Rozbehne sa turbo ? Neviem, ci to ma turbo s regulaciou tak ako napriklad VW, ale ta regulacia byva velmi nachylna na zakarbonovanie, hlavne su na to nachylne zle nacipovane diesle a nekvalitna nafta, potom sa ta regulacia zasekne a turbo nema tah. Zvykne sa prepnut RJ do nudzoveho rezimu a ten ma velmi obmedzeny vykon, a aj nejaka kontrolka sa zvykne rozsvietit. Nudzovy rezim sa da vypnut resetom - vypnut a zapnut motor, ale pri pridani plynu do vyssich otacok sa to zase prepne do nudzoveho rezimu.
Takze by som tipoval zasvinene turbo.
Inak ma napada len zaseknuty a stale otvoreny EGR ventil.
Ine ma nenapada. Treba zacat databazou zavad, ked sa rozsvietila kontrolka motora, musi tam byt v pamati ze preco sa rozsvietila.
Ako prve by som skusil diagnostiku, ale zrejme v servise to skusali. Bolo nieco v zozname zavad ? Lebo takto sa prejavuje chod na nudzovy rezim RJ, ze ide to ale nanic, len aby s tym clovek dosiel domov pripadne do servisu ale je obmedzeny vykon aby sa to neposralo este viac.
Zly vykon pri vyssich otackach moze byt v dosledku zakarbonovaneho turba. Rozbehne sa turbo ? Neviem, ci to ma turbo s regulaciou tak ako napriklad VW, ale ta regulacia byva velmi nachylna na zakarbonovanie, hlavne su na to nachylne zle nacipovane diesle a nekvalitna nafta, potom sa ta regulacia zasekne a turbo nema tah. Zvykne sa prepnut RJ do nudzoveho rezimu a ten ma velmi obmedzeny vykon, a aj nejaka kontrolka sa zvykne rozsvietit. Nudzovy rezim sa da vypnut resetom - vypnut a zapnut motor, ale pri pridani plynu do vyssich otacok sa to zase prepne do nudzoveho rezimu.
Takze by som tipoval zasvinene turbo.
Inak ma napada len zaseknuty a stale otvoreny EGR ventil.
Ine ma nenapada. Treba zacat databazou zavad, ked sa rozsvietila kontrolka motora, musi tam byt v pamati ze preco sa rozsvietila.
Punto Mk1 1.1 r.v. 1997 cca 140000 km
- johny_punto_sporting
- Fiaťák
- Příspěvky: 51
- Registrován: 03 led 2011, 12:15
- Bydliště: Trencin
Re: prosba
Na diagnostice byla pravě vaha vzduchu, egr ventil ten čistili a pak ještě ridici jednotka ale přece nebudu kupovat novou. Když je to v tom nouzovym režimu tak to jde bez turba ale turbo tam je chvili jinak auto jede dobře než se rozsviti ta kontrolka.
Fiat punto 1,9 jtd 2000
Re: prosba
ono ked to je tolko poruch naraz moze to byt bud ta RJ vadna, alebo kable popredierane, prekusane, zly kontakt na niektorych konektoroch RJ a pod. Asi by som najprv resetoval dazabazu zavad, vybral by som ten velky konektor RJ, nastriekal kontoxom, dal naspat a cakal ci sa to nezlepsi. Totiz RJ je prave to co je spolocne pre vsetky tie cidla a senzory.
Punto Mk1 1.1 r.v. 1997 cca 140000 km
Re: prosba
presne tu istu chybu nam robi doblo 1.3jtd. uz cca dva roky svieti kontrolka vstrek cerpadla (taka zlta) ale bez znamok chyby.bolo to aj vo fiate ale po chvilke to svietilo zasKarol píše:asi myslel 3000 ot , nedivil by som sa keby to na 300 ot. nechcelo ist
Ako prve by som skusil diagnostiku, ale zrejme v servise to skusali. Bolo nieco v zozname zavad ? Lebo takto sa prejavuje chod na nudzovy rezim RJ, ze ide to ale nanic, len aby s tym clovek dosiel domov pripadne do servisu ale je obmedzeny vykon aby sa to neposralo este viac.
Zly vykon pri vyssich otackach moze byt v dosledku zakarbonovaneho turba. Rozbehne sa turbo ? Neviem, ci to ma turbo s regulaciou tak ako napriklad VW, ale ta regulacia byva velmi nachylna na zakarbonovanie, hlavne su na to nachylne zle nacipovane diesle a nekvalitna nafta, potom sa ta regulacia zasekne a turbo nema tah. Zvykne sa prepnut RJ do nudzoveho rezimu a ten ma velmi obmedzeny vykon, a aj nejaka kontrolka sa zvykne rozsvietit. Nudzovy rezim sa da vypnut resetom - vypnut a zapnut motor, ale pri pridani plynu do vyssich otacok sa to zase prepne do nudzoveho rezimu.
Takze by som tipoval zasvinene turbo.
Inak ma napada len zaseknuty a stale otvoreny EGR ventil.
Ine ma nenapada. Treba zacat databazou zavad, ked sa rozsvietila kontrolka motora, musi tam byt v pamati ze preco sa rozsvietila.
teraz cca po dvoch rokoch jazdenia to zacalo robit to ze napriklad ides predbiehat ,das 4 pridas plyn a motor po chvilke zo sebou trhne a prestane mat vykon.das 5 zaradis sa a snazis sa ist dalej ale marne. motor toci presne 3000ot a max 100km/h. staci vypnut motor a po nastartovani ide jak cuker dalsich cca 150km to normalne taha a nic nespravi ani pri plyne na podlahe a potom to prepne zas
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: prosba
Zdá se, že při požadavku na výkon jednotka dostane špatnou hodnotu z nějakého čidla a vyhodnotí to jako chybu a pošle to do nouze.
Chce to projet s napíchnutou diagnostikou a kontrolovat live data. Zjistit, co se kde na čidlech děje, než to padne do nouzového režimu.
U 2.4 JTD jsme nakonec zjistili, že na vině je vysokotlaké (CR) čerpadlo, které nedodávalo dost paliva. Výměna čerpadla to vyřešila. Nový majitel ho přetěsnil a funguje mu bez závad.
Chce to projet s napíchnutou diagnostikou a kontrolovat live data. Zjistit, co se kde na čidlech děje, než to padne do nouzového režimu.
U 2.4 JTD jsme nakonec zjistili, že na vině je vysokotlaké (CR) čerpadlo, které nedodávalo dost paliva. Výměna čerpadla to vyřešila. Nový majitel ho přetěsnil a funguje mu bez závad.
Naposledy upravil(a) kejml dne 16 úno 2011, 13:13, celkem upraveno 1 x.
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Re: JTD nouzový režim- help
Potkan gt mě to dělá fur když dám plyn na podlahu ted sem zkusil si objednat čidlo otaček a ještě jdu na počítač tak uvidím co s tím
Fiat punto 1,9 jtd 2000
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 147
- Registrován: 04 črc 2007, 10:54
- Bydliště: Č.Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: prosba
jestli na to ve Fiat servisu nemohou přijít, do takového servisu bych už nikdy nejezdil. Umí to každý lepší garážový mechanik, co má zkušenosti a diagnostiku.PotkanGT píše:presne tu istu chybu nam robi doblo 1.3jtd. uz cca dva roky svieti kontrolka vstrek cerpadla (taka zlta) ale bez znamok chyby.bolo to aj vo fiate ale po chvilke to svietilo zasKarol píše:asi myslel 3000 ot , nedivil by som sa keby to na 300 ot. nechcelo ist
Ako prve by som skusil diagnostiku, ale zrejme v servise to skusali. Bolo nieco v zozname zavad ? Lebo takto sa prejavuje chod na nudzovy rezim RJ, ze ide to ale nanic, len aby s tym clovek dosiel domov pripadne do servisu ale je obmedzeny vykon aby sa to neposralo este viac.
Zly vykon pri vyssich otackach moze byt v dosledku zakarbonovaneho turba. Rozbehne sa turbo ? Neviem, ci to ma turbo s regulaciou tak ako napriklad VW, ale ta regulacia byva velmi nachylna na zakarbonovanie, hlavne su na to nachylne zle nacipovane diesle a nekvalitna nafta, potom sa ta regulacia zasekne a turbo nema tah. Zvykne sa prepnut RJ do nudzoveho rezimu a ten ma velmi obmedzeny vykon, a aj nejaka kontrolka sa zvykne rozsvietit. Nudzovy rezim sa da vypnut resetom - vypnut a zapnut motor, ale pri pridani plynu do vyssich otacok sa to zase prepne do nudzoveho rezimu.
Takze by som tipoval zasvinene turbo.
Inak ma napada len zaseknuty a stale otvoreny EGR ventil.
Ine ma nenapada. Treba zacat databazou zavad, ked sa rozsvietila kontrolka motora, musi tam byt v pamati ze preco sa rozsvietila.
teraz cca po dvoch rokoch jazdenia to zacalo robit to ze napriklad ides predbiehat ,das 4 pridas plyn a motor po chvilke zo sebou trhne a prestane mat vykon.das 5 zaradis sa a snazis sa ist dalej ale marne. motor toci presne 3000ot a max 100km/h. staci vypnut motor a po nastartovani ide jak cuker dalsich cca 150km to normalne taha a nic nespravi ani pri plyne na podlahe a potom to prepne zas
Grande 2007 5dv 1,3 JTD 66kW,digi dual AC, B&M - sold
Punto 2003 5dv 1,9 JTD 63kW 6bag,AC - sold
Punto 2003 1,3 JTD 6bag, digi dual AC -sold
Punto 2003 5dv 1,9 JTD 63kW 6bag,AC - sold
Punto 2003 1,3 JTD 6bag, digi dual AC -sold
Re: JTD nouzový režim- help
mne to robilo tiež Fiat Idea 1,3 JTD , 51 kW, bol zadretý podtlak na turbe, nenaklápali sa lopatky.Po zapnutí turba sa zvyšuje tlak v sacom potrubí, ak sa lopatky nenaklopia tlak sa zvyšuje dalej a preto sa vypne aby ti napr. neroztrhlo nejaku hadicu.Po resetovaní to funguje, až kým zase neskočíš na plyn.Može to byť ten podtlak, alebo su zadrete samotné lopatky, treba to len vyčistiť a rozchodiť. Niekedy to pri turbe nestačí a musíš ho dať repasovať.
Re: JTD nouzový režim- help
sloso píše:mne to robilo tiež Fiat Idea 1,3 JTD , 51 kW, bol zadretý podtlak na turbe, nenaklápali sa lopatky.Po zapnutí turba sa zvyšuje tlak v sacom potrubí, ak sa lopatky nenaklopia tlak sa zvyšuje dalej a preto sa vypne aby ti napr. neroztrhlo nejaku hadicu.Po resetovaní to funguje, až kým zase neskočíš na plyn.Može to byť ten podtlak, alebo su zadrete samotné lopatky, treba to len vyčistiť a rozchodiť. Niekedy to pri turbe nestačí a musíš ho dať repasovať.
dobre vedet. tiez si myslim ze to bude turbom.akurat mi nejde do hlavy preco to nespravi zakazdym ked dupnem na plyn ale len raz za cas.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps