1.8 16V - ENORMNÁ SPOTREBA
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 16V - ENORMNÁ SPOTREBA
Zdravím kolegové Proletěl jsem to tak nějak letmo. nevím, jak má barcheta řešenou jednotku, budu to brát na HGT. když už se snažíš jezdit úsporně, jak to jede ve vyšších otáčkách??? jde to vůbec vytočit, jde plynule zrychlovat, je plynulý výkon???-abychom tady neřešili závadu a pak se dobrali k závěru, že auto nad 100 km přestvá táhnout... jak jsem podotkl, neznám barchetu ale hgt má čidlo teploty na termostatu některý má 3 a některý 4 vývody,ale funkční jsou 3.Jeden plus a jeden drát je pro signál na palubovku a druhý pro jednotku motoru.Když mi odešla na hgt část pro budík, spadnul ukazatel, motor měl vysoký volnoběžný otáčky a když jsem ho zdechnul, už nenatočil,přitom obvod pro jednotku byl v pořádku. Barcheta může teplotu vydedukovat jinak, nebo pojede na nouzový režim. Jaký jsou starty???? Dál třeba lambda, ale to si myslím, že by spotřeba nebyla tak vysoká.Auto by bylo tupý, těžko by se vytáčelo do otáček a spotřeba si myslím, že by nebyla až tak rapidní.Nemáš nějakou netěsnost ve výfuku? Jinak ty tvoje zvuky.......... je to barcheta, co třeba variátor??? nedělá to on???
- Reklama
Re: 1.8 16V - ENORMNÁ SPOTREBA
Ak ide o otáčky tie sú v pohode... skúšal som ho vytáčať na 7000 a šľapal perfektne, maximálne som šiel 170km/h a ešte stále to chcelo pridávať. Ale zajtra idem na EK - tam by mali zistiť spaľovanie a napojiť na diagnostiku kde by mali zistiť ostatné veci. A nad tým variátorom som nepremýšlal - ĎAKUJEM zatiaľ za všetky rady... aspoň viem na čo sa mám zamerať. Ešte mi napadá jedna vej: je normálne že v palivovej nádrži vzniká podtlak? - na mojom predošlom aute to nebolo čiže neviem či je to normálne
Re: 1.8 16V - ENORMNÁ SPOTREBA
PROBLÉM VYRIEŠENÝ- chyba bola v termostate, ktorý bol až prehnane aktívny a dával vždy príkaz na chladenie - čiže som neustále jazdil na "studenom" motore - a už aj tak bohatá zmas benzínu, ktorá takto vznikala bola ochudobnená o prívod vzduchu vďaka tomu, že mi nevymenili (údajne "zabudli vymeniť " ) vzduchový filter v servise
Re: 1.8 16V - ENORMNÁ SPOTREBA
Termostat těžko dával nějaký příkaz protože je to čistě mechanická součástka.
Re: 1.8 16V - ENORMNÁ SPOTREBA
Nemám na to školu ani nie som opravár a v motoroch sa už vôbec nevyznám, ale nie je to tak, že sa pri 90 stupňoch otvára a drží teplotu na prevádzkovej hladine?
Re: 1.8 16V - ENORMNÁ SPOTREBA
No tak 18 litrov som nemal ani na velkom Ivecu a nieto este na malom sotva 1300 kg osobaku . To by ma teda riadne stvalo palit tolkoto paliva. Treba zistit celkovy stav motora, kompresiu, ci nezere olej, vsetky tie sondy a snimace, LS, teplota, vaha vzduchu, tlak vzduchu. Nevisi nahodou rucna brzda alebo kotucova ? Resp. nieje tam niekde mechanicky odpor (zistis podla zotrvacnosti auta na neutral) ? Doporucujem diagnostiku, obcas navedie cloveka na nieco rozumne, lepsie diag. nez vymienat zivelne vsetko mozne a nemozne za kopec penazi. Da sa diag. aj kupit za rozumne peniaze a spravit redukciu na staru fiatacku normu 3-pin.
Co cistota vzduchoveho filtru ? Robi so spotrebou divy.
Mas poriadne nafukane gumy ? Doporucujem z vlastnej skusenosti zvysit tlak, napriklad na Mk1 pisu ze 2,2/2,1 ja davam 2,7/2,4 a valivy odpor ovela mensi. (na snehu treba ubrat tlaku a tiez na dialnici lebo inak nedrzi na ceste, ale v meste OK)
Nic ma ine nenapada. Neviem ci to ma EGR ventil, ci funguje alebo ho mas zaslepeny.
Co cistota vzduchoveho filtru ? Robi so spotrebou divy.
Mas poriadne nafukane gumy ? Doporucujem z vlastnej skusenosti zvysit tlak, napriklad na Mk1 pisu ze 2,2/2,1 ja davam 2,7/2,4 a valivy odpor ovela mensi. (na snehu treba ubrat tlaku a tiez na dialnici lebo inak nedrzi na ceste, ale v meste OK)
Nic ma ine nenapada. Neviem ci to ma EGR ventil, ci funguje alebo ho mas zaslepeny.
Punto Mk1 1.1 r.v. 1997 cca 140000 km
Re: 1.8 16V - ENORMNÁ SPOTREBA
18 litrů by to nežralo ani bez termostatu.Takže je vyměněný?