Přední nárazník = demontáž
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto, zokot
Přední nárazník = demontáž
Čau, dneska sem chtěl shodit přední nárazník. V garáži málo místa, ale ke všem šroubům podle http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/karop.htm" onclick="window.open(this.href);return false; jsem se dostal. I tak tam ale nárazník drží jak přibitej a dopředu se mi ho nepodařilo posunout ani o fous. Je tam někde něco nacvaklýho nebo ještě shovanej ňákej šroub? Světla nevadí že? Mezera tam podle mě je v pohodě.
- Reklama
Re: Přední nárazník = demontáž
jestli nejsou šroubky ještě zevnitř nárazníku- uchycení k blatníku. u mk2 mě to překvapilo taky, dva byly zvenku a dva zevnitř a ještě navíc imbus s přístupem tak pro dětskou ruku
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Přední nárazník = demontáž
U MK 2b drží nárazník 10 šroubů
Re: Přední nárazník = demontáž
Ja mam mk1 a podle navodu by tam zevnitr nic byt nemelo.
Re: Přední nárazník = demontáž
Kurna, to mi nerikejte ze to nikdo nesundaval. Naprd ze mam v garazi tmu jak v pytlu .. dneska sem tam dosel az ve ctyri s stejne sem s tim nehnul. Baterkou sem svitil snad vsude a podle me tam proste dalsi sroub neni ...
Re: Přední nárazník = demontáž
na mk1 jsou srouby kdyz otevres kapotu tak dva mezi svetly, sundas blinkry dalsi dva(na kazde strane jeden) ze spodu jsou 4 srouby pod autem a kdyz sdelas podbeh tak na kazde strane dva to je vsechno
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Re: Přední nárazník = demontáž
Tak kurna, to by fakt melo byt vsechno. O vikendu zase nabehnu do garaze, vemu i baterku a popojedu autem ven. Srouby jsou dole, takze ted uz asi jen hruba sila ... myslel sem ze to pujde dolu lehce, neni to na necem treba nacvakly?
Re: Přední nárazník = demontáž
to nevim n cem by ti jeste drzelo.. ja kdyz tohle odsroubuji tak ten naraznik chytnu a sdelam uplne lehce.. (teda jestli mas ostrikovace tak odpojit samosdrejme)
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Re: Přední nárazník = demontáž
Ostrikovace nevedu, takze tim to nebude. Pod podbehem je jen jeden sroub smerem nahoru ze? Drzi naraznik i na sroubu uvnitr podbehu? Shodil sem jenom krajni dva v podbehu a prostrcil tim sroubovak abych oddelal ten vevnitr.
Re: Přední nárazník = demontáž
ne smerem nahoru sou dva! jeden bliz podbehu a jeden dal tam ti to drzi jeste!
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Re: Přední nárazník = demontáž
Maso, fakt tam jsou, ale povolit teda rozhodne nejdou .. za prve se k tomu neda vubec dostat a za druhy to drzi jak cert. Nakej tip jak s tim nejlip pohnout?
Re: Přední nárazník = demontáž
Skus WD-40 nebo to nahřát jinak mne nic jinýho nenapadá
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Re: Přední nárazník = demontáž
nahrivat bych to moc nezkousel kdyz je okolo plast to by asi nebylo moc dobre jinak ja nevim nejak si s tim porad me to slo povolit pekne a potom jsem tam predni sroub uz nevracel neni tam moc pristupu jinak vyndej si podbeh to pomuze
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Re: Přední nárazník = demontáž
Tak já jsem potřeboval odmontovat axiální táhlo tak jsem to obalil mokrým hadrem a šel jsem na to autogenem a vše bylo v poho až teda na to že to nešlo povolit tak jsem si pak pomohl majzlem
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
- skybar
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 273
- Registrován: 30 črc 2009, 19:51
- Bydliště: Slovensko,Pohorelská Maša
Re: Přední nárazník = demontáž
Keď som to rozoberal ja tak som mal tú istú dilemu,tie dve skrutky od smerovky smerom ku kolesu nešli ani za boha povoliť,boli tak zahrdzaveté,že som nakoniec nárazník vyzul z tých skrutiek nasilu(nahrial som to telovzdušnou pištoľou),potom som tie skrutky odrezal a tie nanitované matky vypáčil-vymordoval z blatníka a namiesto nich som použil nové obyčajné skrutky a matky,tie diery v plechovom blatníku som pozatieral farbou,aby mi to nehrdzavelo.Musíš dať dole aj nadkolie,lebo ten prístup je tam naozaj zlý.
PUNTO MK1 55,r.v.96,40KW,ELX, 5dver.