CNG - Problém se startováním
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Re: CNG - Problém se startováním
U starších LPG systémů byl velký problém v tom,že palivové čerpadlo benzínu běželo i při provozu na LPG. Jsi si naprosto jistý,že to tak není i u CNG? Lidé měli v nádrži málo benzínu a čerpadlo se časem dost zničilo.Respektive úplně odešlo. Také bych to tipoval na problém s čerpadlem(případně kabeláží)
- Reklama
Re: CNG - Problém se startováním
Ano, jsem si jistý. Když otočím klíčkem na jedničku mám zpnutý tlačítkem vynucený benzín, tak se rozběhne benz. čerpadlo po 3 sek je ticho. Kydž mám nastavený plyn a otočím klíčkem, cvakne ventil v cng nádržích.
Nádrž budu muset vyndat, vyčitit sítko a zkuit čerpadlo.
On to tky může být vemntil zpětného okruhu - pokud propouští, benzinová soustva se tak nenatlakuje.
Nádrž budu muset vyndat, vyčitit sítko a zkuit čerpadlo.
On to tky může být vemntil zpětného okruhu - pokud propouští, benzinová soustva se tak nenatlakuje.
Bipowerák
Re: CNG - Problém se startováním
zdravim , mám stejný problém jako někteří z vás máme (benzin+cng) při mrazíku -5 a dál auto nenastartuju i kdybych přepínal co chtěl a dobíjel baterku či točil přez kabely z jiného auta. Vždy to tak na 2-3 vteřiny chytne a pak chcípne.Řešení daného problému bylo zatím jen : dostat auto do tepla a okamžitě(za 1-2hodinky) chytne!!! Moje doposavadní poznatky jsou , že benzín tam teče(můžu nastartovat na ty 3 vteřiny i několikrát za sebou) palivo do motoru evidentně tedy jde!! Druhý poznatek je že se mi při těchto startech snad vůbec nekouří z výfuku!!!!!!! A třetí poznatek při samochcípnutí motoru je slyšet jakoby vyrovnávání tlaku v nádržích jako kdyba někde vznikl přetlak a při chcípnutí motoru dojde k možnému uvolnění přetlaku! Myslím si ,ale nevim zda.li je to možné(laická myšlena) , že v katalizátoru, či tlumiči výfuku je přespříliš nakondenzované vody a ta zamrzne a motor pak přez tento zmrazek či co tam vznikne neprotlačí výfukové zplodiny vznikne tam tlak a motor chcípne!!Jelikož je katalizátor proklatě nízko vůči koncovce výfuku tak si fakt myslím, že tam ten kondezát zůstává a pak zamrzne. Nevím až bude tepleji tak to rozeberu a uvidim!!!
Re: CNG - Problém se startováním
No tak jestli to není klasický problém, který se tu řešil, kde pomůže udělat do výfuku na správném místě dírku, aby po jízdě zkondenzovaná voda vytekla a nezamrzla v tom sifonu (téma si jistě najdete).
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW