CNG - Problém se startováním

Vše o motoru na CNG, LPG a jejich převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady, topení a chazení

Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman

Fénix
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 494
Registrován: 18 lis 2010, 13:22

Re: CNG - Problém se startováním

Příspěvek od Fénix »

U starších LPG systémů byl velký problém v tom,že palivové čerpadlo benzínu běželo i při provozu na LPG. Jsi si naprosto jistý,že to tak není i u CNG? Lidé měli v nádrži málo benzínu a čerpadlo se časem dost zničilo.Respektive úplně odešlo. Také bych to tipoval na problém s čerpadlem(případně kabeláží)
Reklama
 

bipower
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 11 led 2011, 09:12
Bydliště: Mělník

Re: CNG - Problém se startováním

Příspěvek od bipower »

Ano, jsem si jistý. Když otočím klíčkem na jedničku mám zpnutý tlačítkem vynucený benzín, tak se rozběhne benz. čerpadlo po 3 sek je ticho. Kydž mám nastavený plyn a otočím klíčkem, cvakne ventil v cng nádržích.
Nádrž budu muset vyndat, vyčitit sítko a zkuit čerpadlo.
On to tky může být vemntil zpětného okruhu - pokud propouští, benzinová soustva se tak nenatlakuje.
Bipowerák
pitrs1903
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 23 úno 2011, 15:41

Re: CNG - Problém se startováním

Příspěvek od pitrs1903 »

zdravim , mám stejný problém jako někteří z vás máme (benzin+cng) při mrazíku -5 a dál auto nenastartuju i kdybych přepínal co chtěl a dobíjel baterku či točil přez kabely z jiného auta. Vždy to tak na 2-3 vteřiny chytne a pak chcípne.Řešení daného problému bylo zatím jen : dostat auto do tepla a okamžitě(za 1-2hodinky) chytne!!! Moje doposavadní poznatky jsou , že benzín tam teče(můžu nastartovat na ty 3 vteřiny i několikrát za sebou) palivo do motoru evidentně tedy jde!! Druhý poznatek je že se mi při těchto startech snad vůbec nekouří z výfuku!!!!!!! A třetí poznatek při samochcípnutí motoru je slyšet jakoby vyrovnávání tlaku v nádržích jako kdyba někde vznikl přetlak a při chcípnutí motoru dojde k možnému uvolnění přetlaku! Myslím si ,ale nevim zda.li je to možné(laická myšlena) , že v katalizátoru, či tlumiči výfuku je přespříliš nakondenzované vody a ta zamrzne a motor pak přez tento zmrazek či co tam vznikne neprotlačí výfukové zplodiny vznikne tam tlak a motor chcípne!!Jelikož je katalizátor proklatě nízko vůči koncovce výfuku tak si fakt myslím, že tam ten kondezát zůstává a pak zamrzne. Nevím až bude tepleji tak to rozeberu a uvidim!!!
Uživatelský avatar
kubiii
Znalec
Příspěvky: 597
Registrován: 27 srp 2008, 23:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: CNG - Problém se startováním

Příspěvek od kubiii »

No tak jestli to není klasický problém, který se tu řešil, kde pomůže udělat do výfuku na správném místě dírku, aby po jízdě zkondenzovaná voda vytekla a nezamrzla v tom sifonu (téma si jistě najdete).
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Odpovědět

Zpět na „Multipla | Motor - ostatní“