MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :)) Lukass

Každý má zde možnost si založt solo diskuzi o svém Puntu

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukažte ta svoje :)) Lukass

Příspěvek od peta.smolik »

lukassam2 píše:Tak ten benzín furt smrdí u pravejch zadních dveří. Tak nevim, jestli neni ruplá nádrž nebo hadička nějaká .... Asi to půjde do servisu na zvedák. Jo a díky za to odvzdušnění, o víkendu se na to vrhnu
Tak to máš problém někde u palivovýho filtru páč ten je v prahu pod pravejma zadníma dveřma... Mimochodem vyměnil jsi ho? Může bejt prasklej...
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Reklama
 

Uživatelský avatar
žabak
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 273
Registrován: 05 čer 2007, 18:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukažte ta svoje :)) Lukass

Příspěvek od žabak »

lukassam2 píše:
žabak píše:http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/chladk.htm
Nejlépe dolít vodu, nechat otevřené víčko nádrže a nastartovat. začít odvzdušňovat u topení, až jde voda tak tavžít odvzdušňovací šroub a nnechat motor běžet. Jak se voda zahřeje a otevře termostat a začne pouštět vodu do chladiče, tak začit odvzduňovat chladič. Jak začne jit voda i z odvzdšňováku na chadiči, tak pak zavřít víčko nádržky a nechat zahřat až začne jit větrák. A mělo být ok.
Hele v tom návodu, tam je odvzdušňovací šroub jenom jeden nakreslenej ?
Nakreslené jsou 2.
1. budeš odvzdušňovat ¨B¨ u topení
2. nechat zahřát až otevře termostat
3. budeš odvzdušňovat ¨A¨ vlevo nahoře na chladiči
Punto MK1 ELX 85_16V 1997 cca 180 000km prodane
FIAT Stilo 1,8 16V Multivagon 2003 cca 110 000km
Honda VT600C Shadow 1994 prodané
http://zabak-momo.rajce.idnes.cz/
lukassam2
Začátečník
Příspěvky: 49
Registrován: 06 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kladno

Re: Ukažte ta svoje :)) Lukass

Příspěvek od lukassam2 »

žabak píše:
lukassam2 píše:
žabak píše:http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/chladk.htm
Nejlépe dolít vodu, nechat otevřené víčko nádrže a nastartovat. začít odvzdušňovat u topení, až jde voda tak tavžít odvzdušňovací šroub a nnechat motor běžet. Jak se voda zahřeje a otevře termostat a začne pouštět vodu do chladiče, tak začit odvzduňovat chladič. Jak začne jit voda i z odvzdšňováku na chadiči, tak pak zavřít víčko nádržky a nechat zahřat až začne jit větrák. A mělo být ok.
Hele v tom návodu, tam je odvzdušňovací šroub jenom jeden nakreslenej ?
Nakreslené jsou 2.
1. budeš odvzdušňovat ¨B¨ u topení
2. nechat zahřát až otevře termostat
3. budeš odvzdušňovat ¨A¨ vlevo nahoře na chladiči
No ale v té tabulce je A+ B bez klimi a B pouze klima. Tak jsem pochopil že když mám klimu, tak budu povolovat pouze B. :)
Fiat Punto 75 ELX -> 55KW
lukassam2
Začátečník
Příspěvky: 49
Registrován: 06 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kladno

Re: Ukažte ta svoje :)) Lukass

Příspěvek od lukassam2 »

Hele nevíte kde je jakej si ventil, kterej by měl do nádrže pouštět vzduch , aby nebyl podtlak nebo tak něco ?
Fiat Punto 75 ELX -> 55KW
lukassam2
Začátečník
Příspěvky: 49
Registrován: 06 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kladno

Re: Ukažte ta svoje :)) Lukass

Příspěvek od lukassam2 »

Tak jsem zjistil že mám prasklou hadičku od palivového filtru směrem do motoru. Prodřela se o plech co je vedle. Nevíte kde by se dala celá ta hadička sehnat ? Nemohl jsem to najít.
Fiat Punto 75 ELX -> 55KW
lukassam2
Začátečník
Příspěvky: 49
Registrován: 06 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kladno

Re: Ukažte ta svoje :)) Lukass

Příspěvek od lukassam2 »

Tak jsem zkoušel odvzdušnit chlazení a topení jak jste mi radili, chci se zeptat jestli to jsou správný ventily. Když jsem to zmáčknul nic z toho neteklo.
topení:
http://img441.imageshack.us/img441/993/ventill.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

radiátor:
http://img840.imageshack.us/img840/5395/ventil1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Díky za odpověd
Fiat Punto 75 ELX -> 55KW
lukassam2
Začátečník
Příspěvky: 49
Registrován: 06 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kladno

Re: Ukažte ta svoje :)) Lukass

Příspěvek od lukassam2 »

A ještě chci si ne léto koupit přímí sání a proto se chci zeptat zda by mi tohle mělo jít ?
http://img28.imageshack.us/img28/61/klapka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Tyhle sání :

http://www.reviloshop.cz/store/goods_JO ... zalni.html" onclick="window.open(this.href);return false;

nebo

http://aukro.cz/item1283656695_sportovn ... eicen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Když jsem to měřil tak ty šrouby jsou od sebe cca 92mm .....
Fiat Punto 75 ELX -> 55KW
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukažte ta svoje :)) Lukass

Příspěvek od peta.smolik »

Jen blbni... Ani jedno ani druhý... Ale u toho jednoho to píšou částečně pravdu bude to mít dunivej zvuk ale pojede to húř a bude to víc žrát nic víc to nedělá Prohledej forum je toho tady mrak a sou to jen vyloženě vyhozený peníze
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
lukassam2
Začátečník
Příspěvky: 49
Registrován: 06 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kladno

Re: Ukažte ta svoje :)) Lukass

Příspěvek od lukassam2 »

peta.smolik píše:Jen blbni... Ani jedno ani druhý... Ale u toho jednoho to píšou částečně pravdu bude to mít dunivej zvuk ale pojede to húř a bude to víc žrát nic víc to nedělá Prohledej forum je toho tady mrak a sou to jen vyloženě vyhozený peníze
Pojede to hůř ? Má to větší průměr trubek, takže by to mělo sát více vzduchu ne ? A jak teda vyřešit instalaci sportovního filtru ? Na airbox to nechci ...
A i dražší kity jsou na stejném principu ne ?

http://tuning.autodoplnky.cz/filtry-gre ... 5k-s285654" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Punto 75 ELX -> 55KW
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukažte ta svoje :)) Lukass

Příspěvek od peta.smolik »

lukassam2 píše:
peta.smolik píše:Jen blbni... Ani jedno ani druhý... Ale u toho jednoho to píšou částečně pravdu bude to mít dunivej zvuk ale pojede to húř a bude to víc žrát nic víc to nedělá Prohledej forum je toho tady mrak a sou to jen vyloženě vyhozený peníze
Pojede to hůř ? Má to větší průměr trubek, takže by to mělo sát více vzduchu ne ? A jak teda vyřešit instalaci sportovního filtru ? Na airbox to nechci ...
A i dražší kity jsou na stejném principu ne ?

http://tuning.autodoplnky.cz/filtry-gre ... 5k-s285654" onclick="window.open(this.href);return false;
Pojede to znatelně hůř Je tady velká spousta podnětů na tohle téma Použij funkci HLEDAT stačí zadat sportovní sání atd. Abys tam mohl dát sportovní sání musíš zásadním způsobem upravit i celej vejfuk atd. tím že tam půjde víc vzduchu si fakt nepomůžeš páč řídící jednotka si s tím stejně poradí jinak akorát to bude hučet To co k tomu dávaj za pohádky že se zvýší výkon a bla bla bla to jsou kraviny :lol:
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
kejml
Znalec
Příspěvky: 590
Registrován: 13 čer 2008, 23:50
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukažte ta svoje :)) Lukass

Příspěvek od kejml »

lukassam2 píše:A ještě chci si ne léto koupit přímí sání
Proč?

Více vzduchu tam nepůjde. Sériové potrubí je navrženo tak, aby motor dostal co potřebuje v režimu, ve kterém se pohybuje nejvíce. Když sání změníš, velmi pravděpodobně (spíš tutově) vytvoříš nežádoucí rázy a turbulence, které dodávku vzduchu naopak omezí. Sání dále musíš sladit s výfukem. A to není ani jednoduché a už vůbec ne levné.
Kompromisním řešením je bavlněná vložka do airboxu s lepší propustností. Tu ale využiješ až ve chvíli, kdy motor potřebuje hodně vzduchu - tzn. v otáčkách blízkých omezovači. Kolik toho v tomto režimu najedeš?
Když už máš v motoru vzduch, potřebuješ k němu palivo. Jenom na vzduch to nejezdí. Jak tam dostaneš více paliva? A víš kolik?

Bavlněná vložka/kit prostě výkon nezvýší, jen přidá dunění v nízkých otáčkách (proto se někomu může zdát, že to jede líp). Navíc vyžaduje pečlivou údržbu - pravidelné a časté praní a olejování. Častější, než papírák. V opačném případě hrozí snížení výkonu a poškození MAF senzoru, když ho auto má. Výhoda ale je, že filtr vypereš a nemusíš ho vyhazovat. Při ceně papíráku ve stokorunách se to vyplatí při nájezdu stovek tisíc kilometrů ročně. Najedeš opravdu tolik?
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukažte ta svoje :)) Lukass

Příspěvek od peta.smolik »

lukassam2 píše:
peta.smolik píše:Jen blbni... Ani jedno ani druhý... Ale u toho jednoho to píšou částečně pravdu bude to mít dunivej zvuk ale pojede to húř a bude to víc žrát nic víc to nedělá Prohledej forum je toho tady mrak a sou to jen vyloženě vyhozený peníze
Pojede to hůř ? Má to větší průměr trubek, takže by to mělo sát více vzduchu ne ? A jak teda vyřešit instalaci sportovního filtru ? Na airbox to nechci ...
A i dražší kity jsou na stejném principu ne ?

http://tuning.autodoplnky.cz/filtry-gre ... 5k-s285654" onclick="window.open(this.href);return false;
Dej si na auto co chceš ale Tohle ti nepomůže Radši dej autu to co potřebuje Těch 75kobyl stačí bohatě a na větší výkon to tvý stavěný není Plně se stotožňuji s Kejmlem :)
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
lukassam2
Začátečník
Příspěvky: 49
Registrován: 06 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kladno

Re: Ukažte ta svoje :)) Lukass

Příspěvek od lukassam2 »

Dobře, pochopil jsem. Takže hezčí zvuk doladit spíše vejfukem ?
Fiat Punto 75 ELX -> 55KW
Uživatelský avatar
žabak
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 273
Registrován: 05 čer 2007, 18:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukažte ta svoje :)) Lukass

Příspěvek od žabak »

Nechci se tu s nikym hádat, ale jak jsem dal na svého Punťase bavlněný filtr, tak byla citelná změna v tom, jak svižněji šel motor do otáček, a to jsem tam měl 1/2 roku starý papírový filtr, takže se nedá říct že byl zasraný! Ano zvuk se změní, ale to že by motor šel hůř? Možna pokud dáš filtr hned na klapu, což jsem slyšel že hlavně 8V 1 vstřik měli problémy na volnoběh, ale u 8V a 4 vstřiky nebo 16V a 4 vstřiky a když tam dáš ten kit, tak bych neměl strach, že to ztrati výkon. A osobně musím říct, že při normální jízdě se ti nězmění spotřeba, možná pujde o nějakou decku spíše dolů.
Punto MK1 ELX 85_16V 1997 cca 180 000km prodane
FIAT Stilo 1,8 16V Multivagon 2003 cca 110 000km
Honda VT600C Shadow 1994 prodané
http://zabak-momo.rajce.idnes.cz/
lukassam2
Začátečník
Příspěvky: 49
Registrován: 06 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kladno

Re: Ukažte ta svoje :)) Lukass

Příspěvek od lukassam2 »

Tak auto konečně hřeje jak má. Chci se zeptat po kolika tisících se měnej rozvody ? A musí se měnit snima i vodní pumpa ?
Fiat Punto 75 ELX -> 55KW
Odpovědět

Zpět na „Punto - naše Punta“