info o ceně
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
-
- Začátečník
- Příspěvky: 5
- Registrován: 09 dub 2009, 17:38
info o ceně
Zdravím lidičky, protože ekonomická situace v poslední době není zrovna růžová, přemýšlím o prodeji multinky. Rád bych se Vás zeptal jaká může tak být reálná představa o ceně.
fiat Multipla 1,9 JTD 85KW první registrace 30.11.2005, barvy černé, 6-ti místná
Auto bylo dovezeno před 2 lety ze Švýcarska, aktuální stav tachometru 210 000 km. Po celou dobu bylo auto servisováno jen v autorizovaném servisu Fiat jak ve Švýcarsku, tak i v ČR (servisní knížka + veškeré účty ze servisu).
Výbava: Nezávislé topení Webasto, Klimatizace, el. zrcátka, el. ovládaní všech oken, parkovací assistent, ABS, Blaupunkt rádio s CD, navigací a telefonem +6repro, měnič na 10 CD, přední mlhovky, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, výškově nastavitelný volant, multifunkční volant, vypínatelný airbag spolujezdce, alarm + centrál na DO, palubní počítač, letní pneu na orig 15 elektonech, sada zimních pneu na plecháčích. Nové přední ramena v 205 000 KM, poslední servisní prohlídka ve 200 000Km. Ted v zimě lehce začal pohvizdovat klíňák.
fiat Multipla 1,9 JTD 85KW první registrace 30.11.2005, barvy černé, 6-ti místná
Auto bylo dovezeno před 2 lety ze Švýcarska, aktuální stav tachometru 210 000 km. Po celou dobu bylo auto servisováno jen v autorizovaném servisu Fiat jak ve Švýcarsku, tak i v ČR (servisní knížka + veškeré účty ze servisu).
Výbava: Nezávislé topení Webasto, Klimatizace, el. zrcátka, el. ovládaní všech oken, parkovací assistent, ABS, Blaupunkt rádio s CD, navigací a telefonem +6repro, měnič na 10 CD, přední mlhovky, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, výškově nastavitelný volant, multifunkční volant, vypínatelný airbag spolujezdce, alarm + centrál na DO, palubní počítač, letní pneu na orig 15 elektonech, sada zimních pneu na plecháčích. Nové přední ramena v 205 000 KM, poslední servisní prohlídka ve 200 000Km. Ted v zimě lehce začal pohvizdovat klíňák.
- Reklama
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: info o ceně
Do 200tis.
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: info o ceně
200t je nesmysl, kupoval jsem svoji 2007, Mjet 88kW najeto 69tis km za 177tis. Reálně to prodáš za 140t, a to ještě možná, jestli to bude chtít vůbec někdo koupit
www.minimaxa.cz
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: info o ceně
Hodil bych pořádně obsáhlej inz a cenu k jednání 188tis. +sleva možná Dolů s cenou můžeš jít vždycky a napomáhá ti k tomu prudce rostoucí obliba Multiply
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
-
- Začátečník
- Příspěvky: 5
- Registrován: 09 dub 2009, 17:38
Re: info o ceně
200 mi také připadá jako nesmyl, ale 140 zase málo, přece jen má moje Multinka, trošičku nadstandartní výbavu, než je v našich končinách obvyklé + doložené reálné kilometry, což si myslím taky není na škodu...
Re: info o ceně
Doložené km..? jak a kde? Servisní knížku ti vypíšou v každém lepším bazaru a stav km změní v RJ každý koumák co má lepší diag. Tím samosebou nechci říct, že stav km nesouhlasí. Vyměněná ramena jsou hezká věc, ale ve 200tis km toho bude potřeba vyměnit daleko víc. A co se týče výbavy, třeba mě osobně by zajímalo akorát webasto, jinak nic. samozřejmě zase bráno z mého pohledu. výbava je hezká věc, ale tvoří cenu u novýho auta, u ojetiny tipuju max tak z 5%. Nekupuju si přeci auto protože má CD měnič nebo okna v elektrice. Rozhodující je pořád a jen technický stav, r.v. ,najeté km a doložitelná historie. Teda z pohledu normálně uvažujícího jedince. Koukni na net, za kolik se 2005 nabízejí, viděl bych to na 145-150tis a věřím že auto brzy prodáš.
Naposledy upravil(a) Minimaxa dne 19 pro 2010, 21:59, celkem upraveno 2 x.
www.minimaxa.cz
Re: info o ceně
spíš bych řekl, že tomu napomáhají prudce klesající ceny Multiplypeta.smolik píše:Hodil bych pořádně obsáhlej inz a cenu k jednání 188tis. +sleva možná Dolů s cenou můžeš jít vždycky a napomáhá ti k tomu prudce rostoucí obliba Multiply
www.minimaxa.cz
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: info o ceně
No hlavně vyber bazar na frekventovaným místě ale jen takovej kde Mulťa za hvězdu prostě kde budou šunky do 100tis. Cenu bych dal na těch 188tis. a pořádně vokecej výbavu a špičkovej tech. stav ty km tam klidně napiš 200tis není dneska žádná cifra když to doložíš serviskou... Von se nějakej trotl najde a slevit mu můžeš vždycky páč máš velkou toleranci...
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: info o ceně
Nejpřesnější cenu se dozvíš, když s autem zajedeš do Áček. Po telefonu Ti nakecají hromadu nesmyslů, jako že třeba 180 - 200.000 Kč a že kilometry nevadí. K nabízené sumě přidej 20-30% a máš to.
Odhaduji, že nenabídnou více, než 100.
Anebo stoč kilometry, zahoď servisku a čekej na pitomce, kterej Ti těch 200 dá. Obávám se ale, že čekat budeš dlouho.
Když to budeš dávat do bazaru, vyber si ten, který bude Tvoje auto inzerovat na Sauto.cz. Nebo ho inzeruj sám.
Pohlídej si, aby bylo hodně fotek jak z venku, tak motoru i interiéru. Auto prodávej umyté.
Ale to určitě víš
Přeju Ti hodně štěstí při prodeji!
Odhaduji, že nenabídnou více, než 100.
Anebo stoč kilometry, zahoď servisku a čekej na pitomce, kterej Ti těch 200 dá. Obávám se ale, že čekat budeš dlouho.
Když to budeš dávat do bazaru, vyber si ten, který bude Tvoje auto inzerovat na Sauto.cz. Nebo ho inzeruj sám.
Pohlídej si, aby bylo hodně fotek jak z venku, tak motoru i interiéru. Auto prodávej umyté.
Ale to určitě víš
Přeju Ti hodně štěstí při prodeji!
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
-
- Začátečník
- Příspěvky: 5
- Registrován: 09 dub 2009, 17:38
Re: info o ceně
o koupi zatím jen uvažuju, neberu to jako hotovu věc, s Multíkem jsem maximálně spokojený a pokud mě k tomu finanční situace nedonutí, tak zůstane tam kde je..
Co se týče kilometrů, tak ke stočení kilometrů bych se nikdy nesnížil. Samozřejmě jsou koumáci co pro ně nění problém kilometry stočit a nafintit servisku. Nicméně si myslím, že když jsem auto po necelých 3 letech provozu kupoval a mělo najeto 184 000 km, dá se předpokládat že kilometry budou souhlasit. Pokud by někdo chtěl kilometry stáčet, určitě by u 3 roky starého auta stočil mnohem více. (koukni na net a pokus se najít auto které má po 3 letech přiznaných skoro 200 000km, moc jich člověk kupodivu nenajde). Nemám jen vyplněnou servisku,ale i účty z veškerých oprav na vozidle (mé i ze Švýcarska). Protože se ve Švýcarsku nesolí, bylo auto opravdu v mimořádném stavu i co se týče podvozku bez známek koroze, sami mechanici ve Fiatu nevěřili že má auto tolik najeto (jeden z těch mechaniku také Multinku vlastní). 210 000 km nejsou na auto vůbec moc, v zahraničí se prodávají Multinky co mají i přes 450 000km. Pokud se člověk o auto stará tak není co řešit. Nemyslím si že bych musel v případě nutného prodeje čekat na nějakého troubu. Ne každý se honí za teoretickými kilometry a věří že 5 let staré auto má najeto 80 000 km. Sám jsem před dvěmi lety půl roku vybíral než jsem si Multinku koupil. Nebylo tak těžké vždy když se na internetu objevila nějaká Multinka kouknout na inzertní servry ze země, kde byla koupena a tutéž Multinku tam najít a zjistit, že má nalítáno o cca 100 000 km víc. Lidé se kolikrát ani neobtěžovali nafotit Multinu znovu a použili původní fotky ze zahraničních serverů.. Auto jsem koupil u solidní firmy, která nabízí vozy vykoupené z leasingu, s jasným původem a kilometry,měl jsem na ni také 1letou prodlouženou záruku. Solidnost firmy se projevila také v tom, že se upsali a ve výbavě vozidla omylem připsali do výbavy CD-měnič, který v autě ovšem nebyl (dle vin jsem si ve Fiatu ověřil, že měnič v tomto autě ani nebyl). Firma mi bez keců vrátila na hotovosti 5000Kč a já si na aukru koupil za 1000Kč originál )
Co se týče investicí do auta co má 200 000km, jsou asi tak stejné jako u vozidla co mají 100 000 km, rozvody,ramena, kotouče, destičky vše se přirozeně opotřebovává a má svou životnost takže investice jsou a budou a je jedno,jestli auto má 100,200 nebo 300 000km..
Omlouvám se za případný OT..
Co se týče kilometrů, tak ke stočení kilometrů bych se nikdy nesnížil. Samozřejmě jsou koumáci co pro ně nění problém kilometry stočit a nafintit servisku. Nicméně si myslím, že když jsem auto po necelých 3 letech provozu kupoval a mělo najeto 184 000 km, dá se předpokládat že kilometry budou souhlasit. Pokud by někdo chtěl kilometry stáčet, určitě by u 3 roky starého auta stočil mnohem více. (koukni na net a pokus se najít auto které má po 3 letech přiznaných skoro 200 000km, moc jich člověk kupodivu nenajde). Nemám jen vyplněnou servisku,ale i účty z veškerých oprav na vozidle (mé i ze Švýcarska). Protože se ve Švýcarsku nesolí, bylo auto opravdu v mimořádném stavu i co se týče podvozku bez známek koroze, sami mechanici ve Fiatu nevěřili že má auto tolik najeto (jeden z těch mechaniku také Multinku vlastní). 210 000 km nejsou na auto vůbec moc, v zahraničí se prodávají Multinky co mají i přes 450 000km. Pokud se člověk o auto stará tak není co řešit. Nemyslím si že bych musel v případě nutného prodeje čekat na nějakého troubu. Ne každý se honí za teoretickými kilometry a věří že 5 let staré auto má najeto 80 000 km. Sám jsem před dvěmi lety půl roku vybíral než jsem si Multinku koupil. Nebylo tak těžké vždy když se na internetu objevila nějaká Multinka kouknout na inzertní servry ze země, kde byla koupena a tutéž Multinku tam najít a zjistit, že má nalítáno o cca 100 000 km víc. Lidé se kolikrát ani neobtěžovali nafotit Multinu znovu a použili původní fotky ze zahraničních serverů.. Auto jsem koupil u solidní firmy, která nabízí vozy vykoupené z leasingu, s jasným původem a kilometry,měl jsem na ni také 1letou prodlouženou záruku. Solidnost firmy se projevila také v tom, že se upsali a ve výbavě vozidla omylem připsali do výbavy CD-měnič, který v autě ovšem nebyl (dle vin jsem si ve Fiatu ověřil, že měnič v tomto autě ani nebyl). Firma mi bez keců vrátila na hotovosti 5000Kč a já si na aukru koupil za 1000Kč originál )
Co se týče investicí do auta co má 200 000km, jsou asi tak stejné jako u vozidla co mají 100 000 km, rozvody,ramena, kotouče, destičky vše se přirozeně opotřebovává a má svou životnost takže investice jsou a budou a je jedno,jestli auto má 100,200 nebo 300 000km..
Omlouvám se za případný OT..
- andreapipo
- Fiaťák
- Příspěvky: 182
- Registrován: 11 úno 2009, 12:21
- Kontaktovat uživatele:
Re: info o ceně
Asi budu také OT, ale někdo někdy statisticky spočítal, že průměrně se s autem ročně najede od 10 do 20 tis. km, takže 3 roky staré auto může mít klidně najeto jen 30 - 60 tis. km. Pokud má 180 tis., tak majitel lítal jak blázen. Kdysi jsem vlastnil Škodovku a byl jsem mladý a nevybouřený, s autem jsem jezdil "i na záchod", přesto jsem měl co dělat, abych s tím najel za rok 30 tis.
/F/I/A/T/ Multipla 1.6 100 16V, r. v. 2001
Šťastnou cestu!
Šťastnou cestu!
Re: info o ceně
200 K nic neznamená, pokud je auto ve výborným technickým stavu, ale reálnou prodejní cenu bych vzhledem k současným cenám ojetin tipoval do 150K. Pokud to budeš prodávat přes bazar, tak oni se jistě jen olíznou a na inzerátu najdeš údaj 90 000km Prodávat na inzerát je větší riziko, ale cenu můžeš nadsadit s tím, že se případně sleví... Osobně bych se ale mloka v takovým stavu nezbavoval, ale to už je osobní pohled.Multipytla píše:o koupi zatím jen uvažuju, neberu to jako hotovu věc, s Multíkem jsem maximálně spokojený a pokud mě k tomu finanční situace nedonutí, tak zůstane tam kde je..
Co se týče kilometrů, tak ke stočení kilometrů bych se nikdy nesnížil. Samozřejmě jsou koumáci co pro ně nění problém kilometry stočit a nafintit servisku. Nicméně si myslím, že když jsem auto po necelých 3 letech provozu kupoval a mělo najeto 184 000 km, dá se předpokládat že kilometry budou souhlasit. Pokud by někdo chtěl kilometry stáčet, určitě by u 3 roky starého auta stočil mnohem více. (koukni na net a pokus se najít auto které má po 3 letech přiznaných skoro 200 000km, moc jich člověk kupodivu nenajde). Nemám jen vyplněnou servisku,ale i účty z veškerých oprav na vozidle (mé i ze Švýcarska). Protože se ve Švýcarsku nesolí, bylo auto opravdu v mimořádném stavu i co se týče podvozku bez známek koroze, sami mechanici ve Fiatu nevěřili že má auto tolik najeto (jeden z těch mechaniku také Multinku vlastní). 210 000 km nejsou na auto vůbec moc, v zahraničí se prodávají Multinky co mají i přes 450 000km. Pokud se člověk o auto stará tak není co řešit. Nemyslím si že bych musel v případě nutného prodeje čekat na nějakého troubu. Ne každý se honí za teoretickými kilometry a věří že 5 let staré auto má najeto 80 000 km. Sám jsem před dvěmi lety půl roku vybíral než jsem si Multinku koupil. Nebylo tak těžké vždy když se na internetu objevila nějaká Multinka kouknout na inzertní servry ze země, kde byla koupena a tutéž Multinku tam najít a zjistit, že má nalítáno o cca 100 000 km víc. Lidé se kolikrát ani neobtěžovali nafotit Multinu znovu a použili původní fotky ze zahraničních serverů.. Auto jsem koupil u solidní firmy, která nabízí vozy vykoupené z leasingu, s jasným původem a kilometry,měl jsem na ni také 1letou prodlouženou záruku. Solidnost firmy se projevila také v tom, že se upsali a ve výbavě vozidla omylem připsali do výbavy CD-měnič, který v autě ovšem nebyl (dle vin jsem si ve Fiatu ověřil, že měnič v tomto autě ani nebyl). Firma mi bez keců vrátila na hotovosti 5000Kč a já si na aukru koupil za 1000Kč originál )
Co se týče investicí do auta co má 200 000km, jsou asi tak stejné jako u vozidla co mají 100 000 km, rozvody,ramena, kotouče, destičky vše se přirozeně opotřebovává a má svou životnost takže investice jsou a budou a je jedno,jestli auto má 100,200 nebo 300 000km..
Omlouvám se za případný OT..
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW