Kdo mi poradí pal.soustava?
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: Kdo mi poradí pal.soustava?
nečetl jsem celý téma,ale punto 1,6 MK I má EGR ventil.je vpředu na bloku motoru.váleček cca 7cm v průměru 10cm vysokej chycenj dvěma šrouby a vede do něj asi 5 drátů na jednom konektoru.
Jinak je tam proto že ten motor neni konstrukčně stavěnej na to aby byl ekonomickej a splňoval emise ale na výkon.Jinak by neprošel přez emise.
Jinak je tam proto že ten motor neni konstrukčně stavěnej na to aby byl ekonomickej a splňoval emise ale na výkon.Jinak by neprošel přez emise.
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
Grande punto 1,2
- Reklama
Re: Kdo mi poradí pal.soustava?
EGR je pouze ekozelené kurvítko
Re: Kdo mi poradí pal.soustava?
Jelikož jsem začal tuhle tému tak rád bych to pokračoval dál proč jsem byl zvedavej na tyhle vecičky.
Mám nové punto 1,2 Benzin verze motoru:188BXA1A rok výr.2008
Problém je v tom že v zimě cvaká a nechtejí mi to opravit pravdepodobne elektromický ventil na filtru s aktívním uhlím. Tak rád bzch vás zeptal jestli má (měl) nekdo z vás takový problém
Nevím jestli ten ventil mají všechny puntá nebo jenom novejší.
Mám nové punto 1,2 Benzin verze motoru:188BXA1A rok výr.2008
Problém je v tom že v zimě cvaká a nechtejí mi to opravit pravdepodobne elektromický ventil na filtru s aktívním uhlím. Tak rád bzch vás zeptal jestli má (měl) nekdo z vás takový problém
Nevím jestli ten ventil mají všechny puntá nebo jenom novejší.
Re: Kdo mi poradí pal.soustava?
Mám též 1,2 8V,r.v. 2000 a dělá mi to každou zimu
Re: Kdo mi poradí pal.soustava?
To cvakání mě pěkně se*e. Existuje způsob, jak se toho zbavit? Kromě VOLUME UP?
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Re: Kdo mi poradí pal.soustava?
Neřeším to. Upřímně čemu to vadí?
Re: Kdo mi poradí pal.soustava?
Čemu to vadí? No to nevím, bo su špatný prodavač a ještě horší mechanik. Ty to víš?
Komu to vadí? Mě.
Komu to vadí? Mě.
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Re: Kdo mi poradí pal.soustava?
Mě to nevadí. A v servisu mi řekli neřešit. Ne ve orig. Fiatu,tam nechodím. Dej tam nový ventil a bude to klepat stejně
Re: Kdo mi poradí pal.soustava?
Ventil palivovych par je asi na vsetkych verziach na nadobke s aktivnym uhlim. Poznas ho tak, ze donho vedu kable. Pri otackach vyssich ako neviem kolko zacne riadiaca jednotka v pulzoch ventil otvarat a podtlak v sacom systeme sposobuje desorpciu benzinovych par z aktivneho uhlia.Tento cirkus funguje pochopitelne lepsie ked je nadobka zahriata (desorpciu podporuje vyssia teplota a nizsi tlak). Ked to cvaka, tak spravidla ventil funguje, no aspon donho ide prud, ci tesni a aj otvara alebo len cvaka sa takto neda povedat.
Regulator tlaku paliva je asi u kazdej verzie inde, ale napriklad u mk1 FIRE 55 jednobodové vstrekovanie je regulator na vstrekovacej jednotke taky vystupok a idu donho kable.
EGR ventil zavisi asi od verzie, diesle to maju asi vsetky a benziny neviem, mk1 FIRE 55 to urcite nema. Mimochodom to riadne svini skrtiacu klapku karbonom.
Regulator tlaku paliva je asi u kazdej verzie inde, ale napriklad u mk1 FIRE 55 jednobodové vstrekovanie je regulator na vstrekovacej jednotke taky vystupok a idu donho kable.
EGR ventil zavisi asi od verzie, diesle to maju asi vsetky a benziny neviem, mk1 FIRE 55 to urcite nema. Mimochodom to riadne svini skrtiacu klapku karbonom.
Punto Mk1 1.1 r.v. 1997 cca 140000 km