Ten plech je držiak vedenia výfukových plynov do EGR ventilu. Buď odmontuješ celú trubku, čo je ale dosť práce, alebo to odpíliš pomocou flexy, ako som to urobil ja Ten držiak je tam absolútne zbytočný, keďže tá rúrka je dosť pevná aj bez neho....drpepa píše:tak jsem se dnes pokoušel sundat termostat, a marně , po odpojení všech hadic a vyšroubování dvou šroubů se mi bohužel nepodařilo odpojit termostat, na šroubu který se dole povoluje je přichycený ještě nějaký plech cca 3mm, který drží hadice, jedna vede do sání a druhý někam ke svodům, nevíte někdo jak to sundat? Děkuji
punto 2 1.9 JTD 80, r.v. 99
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: punto 2 1.9 JTD 80, r.v. 99
- Reklama
Re: punto 2 1.9 JTD 80, r.v. 99
aha, já jsem si říkal že mi ten termostat nějak nejde ven, to asi tomu zabraňuje fakt ta trubka co je pod ním, asi jí teda uřežu, snad to půjde dolů
Fiat Punto 1,9jtd, 59kw, r.v.99
Re: punto 2 1.9 JTD 80, r.v. 99
můžete mi někdo popsat jak cirkuluje voda v oběhu chlazení? Děkuji
Fiat Punto 1,9jtd, 59kw, r.v.99
Re: punto 2 1.9 JTD 80, r.v. 99
vodní pumpa honí vodu přes motor a výměník topení a chladič oleje a asi klapku, při nahřátí na cca 88stC otevře temostat a začně pouštět vodu horní hadicí přes chladič
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: punto 2 1.9 JTD 80, r.v. 99
dnes jsem jel s autem do města, po 5km jízdě jsem měl vrchní hadici studenou, termostat byl teplý. Po návratu z města se mi ručička zvedla na dva malé dílky, vrchní hadice byla teplá, termostat horký. Já už nevím jestli je po termostatu nebo ne, vymontovat ho nemůžu protože mi nejde vytáhnout kvůli tomu plechu dole. Neznáte někdo ještě jinačí způsob jak poznat jestli je termostat dobrý anichž by se musel vytahovat nebo nahřívat horkovzduškou? Díky
Fiat Punto 1,9jtd, 59kw, r.v.99
Re: punto 2 1.9 JTD 80, r.v. 99
dyt ten plech musí jít odšroubovat, a termostat sundat. nechals to hrkat na ten volnoběh do zapnutí ventilátoru?- nebo to projed tak 10 km a pak to nech vrčet na volnoběh, do půl hodiny musí být ta hadice vřelá, že na ní neudržíš ruku a teploměr na půlce. pokud ne tak demontuj termostat a laboruj s ním.
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: punto 2 1.9 JTD 80, r.v. 99
Ten plech je privarený na tú trubku, čo vedie výfukové plyny do EGR ventilu, takže by ju musel odmontovať celú inak to nejde to mi ver. Jedine odpíliť ako som to spravil ja, lebo sa mi kvôli tomu nechcelo rozoberať pol motora
Inak pokiaľ máš problém diagnostikovať vadný termostat, tak by si si radšej mal nájsť nejakého mechanika čo ti to dá do poriadku.....
Inak pokiaľ máš problém diagnostikovať vadný termostat, tak by si si radšej mal nájsť nejakého mechanika čo ti to dá do poriadku.....
Re: punto 2 1.9 JTD 80, r.v. 99
Zdarec, tak jsem to dnes uřezal pilkou - ačkoliv to bylo pracné, tak je to dole. Termostat jsem vyměnil (značka vernet), byl jsem se projet asi na 15km, a zdá se že je to už v pohodě, motor se zahřál asi po 8-10 km, ručička teploměru mi neukazuje ůplně přesně v polovině, ale o jeden ten malý dílek pod polovinou, topí to lépe než předtím, tak to vypadá že to asi bylo tím, snad mi to chvíli vydrží . Jinak díky moc za rady...
Fiat Punto 1,9jtd, 59kw, r.v.99
Re: punto 2 1.9 JTD 80, r.v. 99
no heuréka , co ten starý, byl pootevřený?
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: punto 2 1.9 JTD 80, r.v. 99
byl zavřený, ale spíše to vypadá že se otevíral dříve než měl...
Fiat Punto 1,9jtd, 59kw, r.v.99
Re: punto 2 1.9 JTD 80, r.v. 99
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat ještě k tomu termostatu, po nalítí nemorznoucí směsi do chladiče, musí se chladící systém odvzdušnit? bo jsem dnes povolil objímku hadice která vede z vrchu do termostatu, a když jsem jí stlačil, tak ve spoji šel vzduch a potom se mi snížila hladina vody v nádržce chlad. kapaliny asi tak o 5cm. Děkuji za rady
Fiat Punto 1,9jtd, 59kw, r.v.99
Re: punto 2 1.9 JTD 80, r.v. 99
určitě se musí odvzdušnit- jeden odvzdušnovák je na chladiči (na spolujezdcové straně nahoře) a druhý je na hadicích co vedou do topení .
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: punto 2 1.9 JTD 80, r.v. 99
oba, pak to zahřát a znovu odvzdušnit, bacha at se neopaříš. pokud by ti i pak teplota kolísala, tak znova odvzdušnit
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: punto 2 1.9 JTD 80, r.v. 99
a ta hadice k topení je dobře přístupná? Mám JTD necelý měsíc, zatím nejsem nijak zkušený
Fiat Punto 1,9jtd, 59kw, r.v.99