Nestartuje - problém se svíčkami?
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Nestartuje - problém se svíčkami?
Ještě není zima a já už mám problém se startem (benzin).
Co mám Multinu tak 4x padla ranní teplota k nule, dneska naposled.
Nenastartuje a začne svítit kontrolka "vstřiku". Před polednem už naskočila v pohodě. Nemá někdo rosím radu nebo zkušenost. Na autodiagnostice nic nenašli, prý se musí závada hledat, když se projeví....
Co mám Multinu tak 4x padla ranní teplota k nule, dneska naposled.
Nenastartuje a začne svítit kontrolka "vstřiku". Před polednem už naskočila v pohodě. Nemá někdo rosím radu nebo zkušenost. Na autodiagnostice nic nenašli, prý se musí závada hledat, když se projeví....
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 162
- Registrován: 25 lis 2005, 09:44
- Bydliště: Pardubice
starty
jako prvni bych sel po baterii, elektronika je zahadna
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 162
- Registrován: 25 lis 2005, 09:44
- Bydliště: Pardubice
zimni starty
jeste ma Multipla jednu technickou chybuku uz z vyrobymidla píše:Baterie je měsíc stará...
kdyz tece voda po kapote, tak svod je tak divne, ze muze nateci do alternatoru, pak pres noc zamrzne a rano se starter snazi tocit, ale nepohne s tim
musi se dat rychlost a malinko cuknout aby led povolil
ale kdyz Ti sviti kontrolka, tak to asi taky nebude ten problem
Ten problém bude někde jinde, je strašně choulostivá na změnu teploty, ne počasí. Za deště nastartuji v pohodě.
Projevuje se to při mrazu, bohužel, jako naschvál jich letos zatím moc nebylo. Ale když k tomu dojde, tak startér točí třeba minutu, ale rozsvítí se ta kontrolka "vstřiku", jak během dne stoupne teplota tak si zase klidně naskočí. Dneska v podvečer bylo už trochu větší chladno, Mulťa sice naskočila, ale byla jakási neposedná, na volnoběh pořád pocukávala a při vyšších otáčkách jako by se začala dusit. Pěknej průšvih a zima skoro za dveřma...
Projevuje se to při mrazu, bohužel, jako naschvál jich letos zatím moc nebylo. Ale když k tomu dojde, tak startér točí třeba minutu, ale rozsvítí se ta kontrolka "vstřiku", jak během dne stoupne teplota tak si zase klidně naskočí. Dneska v podvečer bylo už trochu větší chladno, Mulťa sice naskočila, ale byla jakási neposedná, na volnoběh pořád pocukávala a při vyšších otáčkách jako by se začala dusit. Pěknej průšvih a zima skoro za dveřma...
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 162
- Registrován: 25 lis 2005, 09:44
- Bydliště: Pardubice
cidla
uz me napada jen prekontrolovat cidla, co maji neco spolecneho s motoremmidla píše:Ten problém bude někde jinde, je strašně choulostivá na změnu teploty, ne počasí. Za deště nastartuji v pohodě.
Projevuje se to při mrazu, bohužel, jako naschvál jich letos zatím moc nebylo. Ale když k tomu dojde, tak startér točí třeba minutu, ale rozsvítí se ta kontrolka "vstřiku", jak během dne stoupne teplota tak si zase klidně naskočí. Dneska v podvečer bylo už trochu větší chladno, Mulťa sice naskočila, ale byla jakási neposedná, na volnoběh pořád pocukávala a při vyšších otáčkách jako by se začala dusit. Pěknej průšvih a zima skoro za dveřma...
ale to ze to toci a ani nema snahu chytnout je spise znamka toho, ze tam vubec nejde palivo
Já mám mulťu BiPower, teda benzín/zemní plyn, ale myslím, že to budestejné. Tenhle problém jsem řešil loni, nakonec jsem to svěřil servisu. Tam elektrikář zjistil, že čidlo otáček a čidlo polohy házejí nesmysly do řídící jednotky. Pak přišel na to, že konektory, kterými jsou čidla napojená na kabelový svazek mají úplně sežrané kontakty, a při startování, kdy spadne o kousek napětí na akumulátoru, se ten signál neprotlačil přes tu korozi. Konektory vyměnil, a je klid. Asi jsou blbě umístěné, že do nich nateče, každopádně neměly žádné gumové kryky proti vodě. Kde jsou umístěné ale nevím to musíš najít sám.
Bušoun
Bušoun
Zapalovacie sviečky
Potrebujem poradiť, aké sú najlepšie sviečky na benzínovú Multiplu 1,6 rok výroby 2001. Ďakujem
Re: Zapalovacie sviečky
Nedávno jsem měnil, dal jsem Brisk Exstra (DR15TC) - jsou tříelektrodové a naprostá spokojenost - cca 200Kč za 4ksconan1971 píše:Potrebujem poradiť, aké sú najlepšie sviečky na benzínovú Multiplu 1,6 rok výroby 2001. Ďakujem
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: Zapalovacie sviečky
Zatím
Re: Zapalovacie sviečky
No, já projížděl nějaký výživný mareácký fórum na toto téma a spokojených tam bylo víc, stejně tak tam bylo spousta nespokojenců, kteří dali za svíčky jiných značek mnohem větší balík a museli měnit!?Petr1968 píše:Zatím
Na tato téma už se naplácala spousta žgryndů, tak jsem si řekl, že koupím, vyzkouším, uvidím... za ty prachy! No a pokud nevydrží 30K, ale "jen" 10, tak se to furt vyplatí, ne?
Uvidíme...
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: Zapalovacie sviečky
10K vydrží všechno
Re:
pevně předpokládám že při nákupu svíček jsi vzal rozum do hrsti a koupil zn. DENSO a ne Beru,nebo nedej bože Briskmidla píše:Tak to byl nářez. Tolik moudrých hlav kolem toho lítalo, a pak ze zoufalství pomohla výměna svíček ( 1rok staré, najeto 6.000km) ")
- Alda
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 358
- Registrován: 07 srp 2006, 09:11
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Re:
Co Tě vede ke svíčkám za cca pětikilo/ks krom toho že je dáš do nákladů a tím pádem ať je cena jaká chce...darko píše:pevně předpokládám že při nákupu svíček jsi vzal rozum do hrsti a koupil zn. DENSO a ne Beru,nebo nedej bože Briskmidla píše:Tak to byl nářez. Tolik moudrých hlav kolem toho lítalo, a pak ze zoufalství pomohla výměna svíček ( 1rok staré, najeto 6.000km) ")
Jsou opravdu tak dobré? Do teď jsem si vystačil s Championy, ale taky mám před výměnou a tak se ptám.
1,6 16V BiPower