Ahoj kolegové,
mám Bipowera r.2000 a mám problém, že při vytočení do nejvyšších otáček se motor zakucká a má tendenci zdechat( to je projev při zaturování stojícího auta)-dělá to víc plyn, ale i benzín. Při jízdě to vypadá tak že na dlouhé rovině a sešlápnutí pedálu na podlahu mi to dá tak s větrem nejvíce 140 km/h a pak je cítit na pedálu na podlaze, že to nechce táhnout, ale spíše zpomalit, jakoby to vynechávalo. Když chci auto dát rychle do otáček a třeba předjíždět, tak nechce táhnout v otáčkách.
Vyměněny jsou svíčky, filtry, svíčkové kabely, . Nevím, co s tím. Máte někdo stejný projev nebo radu, kdo tomu nejvíce u nás rozumí? Díky Jenda B.
Výkon motoru v nejvyšších otáčkách
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
- Reklama
Re: Výkon motoru v nejvyšších otáčkách
Napadá mě problém při přísunu paliva - nedostatečný tlak čerpadla???
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: Výkon motoru v nejvyšších otáčkách
Ne ne, přísun paliva. Když to dělá i na CNG, tak to je jinde, protože tam se jak známo čerpadlo neužívá, ba se dokonce tlak rapidně snižuje... Měl jsem ale podobnou závadu na jiném autě a byl vadný snímač otáček. Při vyšších to prostě nestíhalo házet impulsy a přestávalo to jet. Nijak to necukalo, prostě to začalo jen zpomalovat a netáhnout.
Multipla Bipower 1,6 /2000
Re: Výkon motoru v nejvyšších otáčkách
Jak se ten vadný snímač otáček diagnostikuje?A co to stojí?
Jenda B.
Jenda B.
Re: Výkon motoru v nejvyšších otáčkách
Dá se to většinou zjistit na diagnostice v servisu (cca 500 Kč), někdy nebo hlavně některá neukáže nic... Nový snímač je něco kolem tisícovky, ale pokud to není tutovka, je to škoda peněz. Ideální je pokud si ho můžeš půjčit a vyzkoušet třeba z jiného auta.
Multipla Bipower 1,6 /2000