Dalsi problem s HGT ;-)
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: Problem s HGT //vyriesene + Video ;-)
V mojom okoli taketo rychlosti skusat by bola samovrazda a najblizsia dialnica (aby to bolo aj trochu bezpecne) je par 10-tok km daleko.Aj ked som mal moznost nedavno vyskusat max tak vedla mna sedel obmedzovac
HGT
- Reklama
Re: Problem s HGT //vyriesene + Video ;-)
vedle mě taky bylo to cestou z mikulova do brna . minulý týden 210km/h praha/olomouc. vedle mě tchýně s vytřeštěnýma očima a zatajeným dechem a za mnou manželka a dítě. jinak ale jezdím rozumně, protože už nejezdíme sami s manželkou
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Problem s HGT //vyriesene + Video ;-)
,no to by som si asi nedovolil.Verim tomu ze chodis opatrne,ale takto riskovat s celou rodinou v aute,to je uz moc aj na mna Raz som sa blaznil s 4 ludmi aute,ale bolo to prvy krat a aj posledny.Auto sa upne inac sprava na ceste a ta zodpovednost...nestoji mi to za tu frajerinu Ked uz tak sam
HGT
Re: Problem s HGT //vyriesene + Video ;-)
když jedu tak žádné frajeřiny nedělám, jen jedu rychle. podotýkám že takovou rychlost nedržím furt, jen moment a pak zas pěkně na 140
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Problem s HGT //vyriesene + Video ;-)
ja som dal tachometrovych 220 , na 195 45 15.
dialnica.
Ked som to skusal
najviac v meste som siel 160, ale to na vypadovke, ked som sa nahanal s mondeom st 220
dialnica.
Ked som to skusal
najviac v meste som siel 160, ale to na vypadovke, ked som sa nahanal s mondeom st 220
fiat stilo 1,6 16v
Re: Problem s HGT //vyriesene + Video ;-)
a inak ta kontrolka motora je v manualy , aspon u tatkovho stila ale su tam aj spomenute motory 1,8 98kw, co je to iste, poruchu zapalovania alebo vstrekovania...
tak to mohli byt aj svieckove kable, ale ked som sa pozrel lepsie, tak toto hgt ma nad kazdou ceivkou inducku, ze jo...
tak som myslel, ze su to zasrate vstrekovace, tak som kupil viac prisad do benzinu na precistanie vstekovania a robi mi to coraz menej. od vcera uz mi spravil olen dvakrat a to asi po 5sekund.. tak nevedno.
tak to mohli byt aj svieckove kable, ale ked som sa pozrel lepsie, tak toto hgt ma nad kazdou ceivkou inducku, ze jo...
tak som myslel, ze su to zasrate vstrekovace, tak som kupil viac prisad do benzinu na precistanie vstekovania a robi mi to coraz menej. od vcera uz mi spravil olen dvakrat a to asi po 5sekund.. tak nevedno.
fiat stilo 1,6 16v
Re: Problem s HGT //vyriesene + Video ;-)
vše jde proměřit, hodnoty tu taky určitě jsou. vstřikovače musí mít odpor 14,5ohm+-5%
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Dalsi problem s HGT ;-)
Mam este jeden maly problem.Uz sa mi to stalo par krat,ale teraz to pretrvava.
Po odpojeni a znovu zapojeni baterky som vzdy spozoroval po vyradeni do neutralu pokles otacok (az na 500). Pripadne obcas motor aj skapal.
Robilo to par najadzenych km (cca25km) a potom sa to ustalilo do normalu.Predpokladam ze riadiaca dostala mensi "sok" a tych par km potrebovala nato aby si zdetekovala otacky podla potreby.(su to len moje dohady)
Ale teraz to robi stale a uz mam od vtedy najazdenych 60 - 70 km a asi cca 15 startovani.Dnes mi dokonca zdochol motor na krizovatke co ma dost prekvapilo.Kde moze byt problem.Dik
Po odpojeni a znovu zapojeni baterky som vzdy spozoroval po vyradeni do neutralu pokles otacok (az na 500). Pripadne obcas motor aj skapal.
Robilo to par najadzenych km (cca25km) a potom sa to ustalilo do normalu.Predpokladam ze riadiaca dostala mensi "sok" a tych par km potrebovala nato aby si zdetekovala otacky podla potreby.(su to len moje dohady)
Ale teraz to robi stale a uz mam od vtedy najazdenych 60 - 70 km a asi cca 15 startovani.Dnes mi dokonca zdochol motor na krizovatke co ma dost prekvapilo.Kde moze byt problem.Dik
HGT
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsi problem s HGT ;-)
Máš klapku ovládanou lankem, nebo máš elektronický pedál??????
Re: Dalsi problem s HGT ;-)
ten samý problém mám občas taky, ale jen za studena, i když si matně vzpomínám že jsem taky šachoval s baterií. řj jednotka má autodiagnostický program, kdy si načte hodnoty z čidel a při jakémkoli odbočení od optimalu do určité míry upraví hodnoty aby se zase docílilo správného chodu.
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsi problem s HGT ;-)
Mno to jo u mě byl problém-nevím jak to napsat bajpas tomu říkají, nebo taky ten motorek na přívěru obtokového vzduchového kanálu. Je ale jen u klapky ovladáné lankem a je to takový ten váleček jakoby ze zadu klapky a vede do něj tuším 6 drátků. Sundal jsem klapku, komplet jí vyčistil, vyčistil jsem ten kanálek a hlavně jsem důkladně očistil ten ventil.Pozor nedoporučuji při vymontovaným a zapojeným ventilu zapínat klíček. Mno tohle všechno jsem udělal a bylo po problému. Zřejmě se nějak zadrhával.......
Re: Dalsi problem s HGT ;-)
myslíš krokomotorek volnoběhu, ten jsem nedávno čistil i jeho kánály. mě to začlo blbnout až ted v chladech takže se chystám proměřit čidla teploty. neměli jste někdo rozebrané to podtlakové ovládání klapek v sání? zdá se mi že mi to nefungujepunťas hgt píše:Mno to jo u mě byl problém-nevím jak to napsat bajpas tomu říkají, nebo taky ten motorek na přívěru obtokového vzduchového kanálu. Je ale jen u klapky ovladáné lankem a je to takový ten váleček jakoby ze zadu klapky a vede do něj tuším 6 drátků. Sundal jsem klapku, komplet jí vyčistil, vyčistil jsem ten kanálek a hlavně jsem důkladně očistil ten ventil.Pozor nedoporučuji při vymontovaným a zapojeným ventilu zapínat klíček. Mno tohle všechno jsem udělal a bylo po problému. Zřejmě se nějak zadrhával.......
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsi problem s HGT ;-)
jjj ten dobře si to nazval. Ohledně tvých klapek v sání. Za tou klapkou je na sání jakoby nádoba.Je to něco jako vývěva. Z ní vede hadička do el.mag ventilu. Teď si za boha nmůžu vzpomenout na které straně je, ale myslím, že je schovaný na straně klapky. Při důkladném prohledání na něj narazíš.Od toho ventilu vede plastová hadička jakoby tuším zespod toho sání na stranu rozvodů. Tam najdeš na sacím potrubí podtlakovou membránu, která je přes táhlo uchycená k těm klapkám co jsou v sání.Do tohodle ventilu (tvar hříbku) vede ta hadička od toho el.mag ventilu. Ten ovládá řídící jednotka motoru a když ho otevře, tak vlivem podtlaku se membrána v tom hříbku pohne nahoru a přes táhlo pootočí ty klapky v tom sání.Když si nastartuješ a budeš tůrovat motor, tak by jsi měl pozorovat, jak ten hříbek tahá tím táhlem a pootáčí ty klapky. Jednou se mi stalo, že jsem měl zaoxidovaný kontakty na tom ventilu, co ovládá ten olejový kanálek pro variátor-autu se moc nechtělo do té akcelerace..... jen tak na okraj
Re: Dalsi problem s HGT ;-)
funkci znám. ale jde mi to jestli někdo kuchal tu membránu. ten elektroventil je kosek od toho "hříbku" na straně rozvodů. akorát při zběžném pohledu se mi zdá dost blbě schovaný pod sáním
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Dalsi problem s HGT ;-)
Super,tesim sa ze mate nejake napady co by to mohlo byt chlapi ale idete na mna velmi odborne a vzhladom nato ze som v mojom motore robil len zakladne ukony (menil sviecky,dolieval olej,pripadne menil sportovy filter) by sa mi zislo popisat naco sa mam pozriet aj trosku jednoduchsie,ako amaterovy
HGT