svieti CODE,auto nejde naštartovať
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
svieti CODE,auto nejde naštartovať
Dobrý deň Fiaťáci maam punto 1,7TD r.v.1997 dnes rano sa mi stalo že po otočeni kluča mi nezhaslo CODE skušal som aj viac krat vypnut a zapnut kluč no stale ostane rozsvietene a auto nejde naštartovať skusil som aj odpojit baterku na pol dňa skušal som štartovat aj s druhy klucom ale stale nichladal som na všeliakych forach takyto problem ale nikde nieje ten problem doriešeny tak vas prosim o nejaku radu ako by sa to dalo nejako prepojit alebo zrušit bez servisu kedže do servisu to mam asi 150km...za všetky rady ďakujem
- Reklama
Re: svieti CODE,auto nejde naštartovať
odisiel ti imobilizer,vyhladaj sikovneho chiptunera,odstavi ti imo,alebo fiat servis,ale tam sa nedoplatis.
FIAT PUNTO MK1 1.2 8V 54KW HSD ////ex
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Re: svieti CODE,auto nejde naštartovať
Tak tento problem som mal aj ja, ale ja mam benzin a tam to bolo jednoznacne, zaneseny palivovy filter, cerpadlo nedokazalo pretlacit benzin, vzdy az na treti, stvrty krat, taktiez som skusal vsetky kluce, ale vyriesila to az vymena palivoveho filtra a odvtedy je po probleme. Stary filter neisiel prefuknut ani ustami pomaly...
Fiat Punto Sporting MK1 1.2 16V - 86HP+LPGPOWER
L'auto è in ottime condizioni di meccanica anche carrozzeria ed ha interni in pelle nera originale Momo.
http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=6387
Fiat Forever.
L'auto è in ottime condizioni di meccanica anche carrozzeria ed ha interni in pelle nera originale Momo.
http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=6387
Fiat Forever.
Re: svieti CODE,auto nejde naštartovať
predpokladám že ti asi nesvietila kontrolka code imobilizérumarsox píše:Tak tento problem som mal aj ja, ale ja mam benzin a tam to bolo jednoznacne, zaneseny palivovy filter, cerpadlo nedokazalo pretlacit benzin, vzdy az na treti, stvrty krat, taktiez som skusal vsetky kluce, ale vyriesila to az vymena palivoveho filtra a odvtedy je po probleme. Stary filter neisiel prefuknut ani ustami pomaly...
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Re: svieti CODE,auto nejde naštartovať
Dá sa to obísť chce to dobrého mechanika čo sa vizná v elektrike .Dodo2882 píše:Dobrý deň Fiaťáci maam punto 1,7TD r.v.1997 dnes rano sa mi stalo že po otočeni kluča mi nezhaslo CODE skušal som aj viac krat vypnut a zapnut kluč no stale ostane rozsvietene a auto nejde naštartovať skusil som aj odpojit baterku na pol dňa skušal som štartovat aj s druhy klucom ale stale nichladal som na všeliakych forach takyto problem ale nikde nieje ten problem doriešeny tak vas prosim o nejaku radu ako by sa to dalo nejako prepojit alebo zrušit bez servisu kedže do servisu to mam asi 150km...za všetky rady ďakujem
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Re: svieti CODE,auto nejde naštartovať
podstatné je jestli svítí kontrolka CODE pokud nesvítí tak to není v immo. Ještě může byt v klíči posunutý čip,nebo vadný čtecí kroužek okolo spínačky.Vzdálenost na kterou to čte je dost malá./několik cm/.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: svieti CODE,auto nejde naštartovať
jj, to bolo ine Code, som si nevsimol ze on ma s imobilizerom problemmajco píše:predpokladám že ti asi nesvietila kontrolka code imobilizérumarsox píše:Tak tento problem som mal aj ja, ale ja mam benzin a tam to bolo jednoznacne, zaneseny palivovy filter, cerpadlo nedokazalo pretlacit benzin, vzdy az na treti, stvrty krat, taktiez som skusal vsetky kluce, ale vyriesila to az vymena palivoveho filtra a odvtedy je po probleme. Stary filter neisiel prefuknut ani ustami pomaly...
Fiat Punto Sporting MK1 1.2 16V - 86HP+LPGPOWER
L'auto è in ottime condizioni di meccanica anche carrozzeria ed ha interni in pelle nera originale Momo.
http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=6387
Fiat Forever.
L'auto è in ottime condizioni di meccanica anche carrozzeria ed ha interni in pelle nera originale Momo.
http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=6387
Fiat Forever.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 99
- Registrován: 17 pro 2009, 20:32
- Bydliště: Javorník u Jeseníku
- Kontaktovat uživatele:
Re: svieti CODE,auto nejde naštartovať
[quote="Dodo2882"]Dobrý deň Fiaťáci maam punto 1,7TD r.v.1997 dnes rano sa mi stalo že po otočeni kluča mi nezhaslo CODE skušal som aj viac krat vypnut a zapnut kluč no stale ostane rozsvietene a auto nejde naštartovať skusil som aj odpojit baterku na pol dňa skušal som štartovat aj s druhy klucom ale stale nichladal som na všeliakych forach takyto problem ale nikde nieje ten problem doriešeny tak vas prosim o nejaku radu ako by sa to dalo nejako prepojit alebo zrušit bez servisu kedže do servisu to mam asi 150km...za všetky rady ďakujem[/quot
Ahoj, nevím jestli jsi to už vyřešil ale mě se vloni stalo něco hodně podobnýho u benzínu. U mě ale nesvítilo CODE ale ten oranžový klíček a já myslím že je to jedno a to samé.
Nemělo to ale s imo nic společnýho. Měl jsem zaoxidovanou pojistku k palivové pumpě a tím mi to nenasávalo benzín.
Pohnul jsem pojistkou, čerpadlo se rozběhlo, kontrolka shasla a auto jelo. Takže ona ta kontrolka může mít více možností, nejen IMOBILIZER.
Třeba ti taková pojistka neotevřela naftové čerpadlo při zapnutí klíče.
Ahoj, nevím jestli jsi to už vyřešil ale mě se vloni stalo něco hodně podobnýho u benzínu. U mě ale nesvítilo CODE ale ten oranžový klíček a já myslím že je to jedno a to samé.
Nemělo to ale s imo nic společnýho. Měl jsem zaoxidovanou pojistku k palivové pumpě a tím mi to nenasávalo benzín.
Pohnul jsem pojistkou, čerpadlo se rozběhlo, kontrolka shasla a auto jelo. Takže ona ta kontrolka může mít více možností, nejen IMOBILIZER.
Třeba ti taková pojistka neotevřela naftové čerpadlo při zapnutí klíče.
Fiat Punto 75 SX, r.v. 1994
Opel Omega B caravan 2,0l, 16V
Opel Omega B caravan 2,0l, 16V
Re: svieti CODE,auto nejde naštartovať
Na immo u 1.7TD nepotřebuješ chiptunera, stačí autoelektrikář. Nemá to řídící jednotku. Stačí zadrátovat zhášecí ventil na čerpadle, nebo jak se ten bazmek správně jmenuje.
Kromě toho, co tu již bylo napsáno, se podívej, jestli nemáš vypnutou naftu nárazovým ventilem. Mohl by být pod sedadlem řidiče, Bravo1 ho tam má.
Měl jsem stejný problém jako Ty, nechal jsem auto odtáhnout do servisu a nakonec to bylo tím, že ta pojistka vyskočila, když jsem fláknul při odchodu z auta vzteky opěradlem.
Kromě toho, co tu již bylo napsáno, se podívej, jestli nemáš vypnutou naftu nárazovým ventilem. Mohl by být pod sedadlem řidiče, Bravo1 ho tam má.
Měl jsem stejný problém jako Ty, nechal jsem auto odtáhnout do servisu a nakonec to bylo tím, že ta pojistka vyskočila, když jsem fláknul při odchodu z auta vzteky opěradlem.
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Re: svieti CODE,auto nejde naštartovať
u starsich cerpadiel sa privadzalo 12V na stop ventil a cerpadlo sa rozbehlo a auto nastartovalo,len ci aj u fiata to bolo tak to neviem.Nemal som este tu cest sa zoznamit so starou dieselovov verziou punta...
FIAT PUNTO MK1 1.2 8V 54KW HSD ////ex
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Re: svieti CODE,auto nejde naštartovať
ano na vstřikovacím čerpadle je elmag. ventil který zavírá přívod nafty a tím zhasíná motor. při otočení klíčku do pozice žhavení by měl cvaknout(otevřít se ). pokud necvaká může být závada i tam. mě se jednou u Tipa stalo na dálnici, že mi ve 140 upadl ten napájecí kábl, celkem sranda. mrknul bych jestli ten kábl není přerušený a případne ten ventil vymontoval a mrknul jestli se při napájení hýbe - bacha at ten váleček s pružinkou nevyskočí ven
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: svieti CODE,auto nejde naštartovať
len este dodam,ze ked nejde imobilizer,tak blokuje stop ventil,to boli prve primitivne imobilizeri,lahko sa dali obist pozri ci ti ide 12V na stop ventil,ak nie,tak imo ti ho blokuje.
FIAT PUNTO MK1 1.2 8V 54KW HSD ////ex
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Re: svieti CODE,auto nejde naštartovať
To musel byt dlouhy kopec ze jsi jel 140 s Tipemmad mike píše:ano na vstřikovacím čerpadle je elmag. ventil který zavírá přívod nafty a tím zhasíná motor. při otočení klíčku do pozice žhavení by měl cvaknout(otevřít se ). pokud necvaká může být závada i tam. mě se jednou u Tipa stalo na dálnici, že mi ve 140 upadl ten napájecí kábl, celkem sranda. mrknul bych jestli ten kábl není přerušený a případne ten ventil vymontoval a mrknul jestli se při napájení hýbe - bacha at ten váleček s pružinkou nevyskočí ven
Radek
Re: svieti CODE,auto nejde naštartovať
Radku nebudeš věřit, ale fakt beze srandy, ten můj tipouš zezačátku lítal 175km/h(tachometrových) po rovině. pak jsem ale po čase musel vyměnit motor a ten už byl zdechlejší
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: svieti CODE,auto nejde naštartovať
s kontrolkou CODE mám taky pár zkušeností....vždy při otočení klíčku se kontrolka rozsvítí a vzápětí zhasne a můžu v klidu nastartovat. Nikdy jsem nějak neřešil kvůli čemu tam je ale pamatuju si jak mi někdo říkal, že nesmí svítit při jízdě.
No jednou jsem si toho nějak nevšímal a nastartoval jsem auto i s rozsvícenou kontrolkou CODE, vše ok..asi po ctvrt hodine jsem zastavil, vypl motor a při dalším startování se mu moc nechtělo (stejně jako když je slabá baterka a vzhledem k tomu, že jsem měl baterku starou už 4 rok jsem si myslel, že už umírá)....no ale auto naskočilo a já se vydal asi na hodinovou cestu a pak jsem zastavil na benzince od které jsem už nenastartoval (s pomocí nějakých chlápků co mě roztlačili se to povedlo)
tak si pěkně v klídku jedu domu, přijedu na křižovatku, zastavím, rozhlídnu se a přidám plyn a auto jen popojelo a vubec nereagovalo...tak jsem v panice uprostřed hlavní silnice v zatáčce rychle odtlačil auto do bezpečí a došlo mi, že nefunguje žádná elektrika...
musel jsem zavolat pro pomoc a s pomocí kabelů jsem auto nastartoval a vyrazil dál ale prostě zničehonic zajízdy mi auto chcíplo a a baterka se vybila....už jsem si myslel, že odešel alternátor a připravoval jsem si hodně sprostých slov
asi po pátým nastarování pomocí kabelů jsem zkusil otáčet klíčkem aby jen problikla kontrolka CODE, zhasla a já se těšil na dalších pár metrů jízdy a ono nic, dojel jsem krásně až domů a tenhle problém už se mi neojbjevil
takže z toho plyne, nejezdit s rozsvícnou kontrolkou CODE, nýbrž nebude fungovat dobíjení baterie ani při jízdě
btw. sorry za takej sloh
No jednou jsem si toho nějak nevšímal a nastartoval jsem auto i s rozsvícenou kontrolkou CODE, vše ok..asi po ctvrt hodine jsem zastavil, vypl motor a při dalším startování se mu moc nechtělo (stejně jako když je slabá baterka a vzhledem k tomu, že jsem měl baterku starou už 4 rok jsem si myslel, že už umírá)....no ale auto naskočilo a já se vydal asi na hodinovou cestu a pak jsem zastavil na benzince od které jsem už nenastartoval (s pomocí nějakých chlápků co mě roztlačili se to povedlo)
tak si pěkně v klídku jedu domu, přijedu na křižovatku, zastavím, rozhlídnu se a přidám plyn a auto jen popojelo a vubec nereagovalo...tak jsem v panice uprostřed hlavní silnice v zatáčce rychle odtlačil auto do bezpečí a došlo mi, že nefunguje žádná elektrika...
musel jsem zavolat pro pomoc a s pomocí kabelů jsem auto nastartoval a vyrazil dál ale prostě zničehonic zajízdy mi auto chcíplo a a baterka se vybila....už jsem si myslel, že odešel alternátor a připravoval jsem si hodně sprostých slov
asi po pátým nastarování pomocí kabelů jsem zkusil otáčet klíčkem aby jen problikla kontrolka CODE, zhasla a já se těšil na dalších pár metrů jízdy a ono nic, dojel jsem krásně až domů a tenhle problém už se mi neojbjevil
takže z toho plyne, nejezdit s rozsvícnou kontrolkou CODE, nýbrž nebude fungovat dobíjení baterie ani při jízdě
btw. sorry za takej sloh