Dobry den,pisem uz zase a skusim tak strucne.Den pred STK mi zacalo hucat v oblasti motora auto.Siel som na STK po znamosti takze som ho dostale ale mal som si to tad do poriadku.V servise mi vraveli ze to bude najskor rozvod.Nebol nikdy meneni tak sme vymenili rozvod (112 000km) + vodnu pumpu a ked sme to dali dole tak sme videli ze mi tecie olej z pod hlavy tak sme vymenili aj tesnenie pod hlavou.Piskanie ale po namotovani vsetkeho naspet pokracovalo.. napadlo nas dat dole klinovy remen a tak nastarovat nech vylucime kde je problem.AK bol remen dole auto nijak nehucalo ani nepiskalo.(Cize chyba bude niekde tam asi)Tak sme vcera vymenili klinovy remen + napinaciu kladku.Setko dali naspet a ajtak to piska a huci.Ostal nam uz iba alternator a klima.Mam MK2 1,2 8V..Prosim poradte mi co to moze byt ak viete lebo soms toho uz zufali...Ked zapnem klimu(nemam viac ako rok v nej freon tak som ju nepouzoval) malo by sa to kolecko nanej kruutit aj ked vnej nic nieje? lebo ked ju zapnem tak sa neroztoci...studeny vzduch samozrejme nepuusta ale ani sa netoci.Chcem len vyluucit konecne problem ci mam vadnu klimu alebo alternator nech to nemusim zase cele rozoberat.+ nemam uz skoro ziadne peniazky po tych vymenach.. dakujem velmi pekne cloveku co mi poradi...
tak pokud si vyměnil řemeny a kladky tak zbývá pořádně poslechnout jestli ty zvuky jdou od alternátoru. kompresor klimy má el.magnet. spojku, takže kolečko se točit sice bude ale kompresor nepojede. rozjede se až po naplnění klimy. nezbývá než nastražit ucho a po zvuku pátrat
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Na kompresoru může odejít ložisko na spojce. Nedávno jsme to měnili u kolegy.
Co se týče té klimy, tak pokud je malé množství náplně, tak presostat nedá signál ke spuštění elmag spojky a tím pádem neběží. Další věcí je i špatný kontakt.
Osobně se však přikláním spíše k tomu alternátoru, vzhledem k najetým km.
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Zalezi jak to huci. Me zacalo hucet tak 3s po nastartovani a nejvice to bylo slyset na volnobeh.
Prijizde to nebylo tak vyrazne. Mysleli jsme si ,ze po vymene rozvodu to prestane a neprestalo. Nakonec to byl alternator. ( spatne loziska zpusobily zniceni 2 civek).
Nasledovala kompletni repase altiku.
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
No presne mi to robi co to robilo TURBOMOVI...:)3sek. po nastartovani a ked stojim na cervenej alebo tak niekde na volnobeh tak vtedy to huci..za jazdenia to nieje pocut...takze sme vylucili problem dakujem pekne.. hmm mam uz vybraty alternator a idem snim dnes na repas... uvidim co to bude stat...zatial dakujem,neskor dam vediet..