Význam dvoch kontroliek
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Význam dvoch kontroliek
Zdravím. Mám punto mk1 1,7 TD. Občas sa mi stane že po štarte sa mi rozsvieti kontrolka s klúčom s nápisom CODE. Chcel by som vedieť čo signalizuje? Ďalšia záhadná kontrolka je akoby do polovice naplnená bandaska. Tá mi zatial blikla asi 2 x, ale v zápatí aj vypla. Budem vďačný za všetky názory. Ak to znamená problém chcem ho riešiť už teraz a nie čakať až niečo rupne.
- Reklama
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Význam dvoch kontroliek
prva je immobilizer, aj mne sa stava ze obcas ostane po nastartovani svietit, neviem ale co to sposobuje,
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
Re: Význam dvoch kontroliek
ta druha by mohla signalizovat vodu v palivovom filtry.alebo signalizuje ze je suci na vymenu.ale neni som si isty.bodlo by keby sem hodis foto tej kontrolky
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: Význam dvoch kontroliek
No a keby to teoreticky bola voda vo filtri ako sa tam moze dostat? Je mozne ze mas pravdu pretoze pri kupe som vymenil od rozvodov po kladky, olej a filtre vsetko okrem palivoveho.
Re: Význam dvoch kontroliek
staci aby si ju uz nejaku vadnu natankoval.to napohlad ani nezistis.chvalabohu je v tom filtry akysi odkalovac ktory tu vodu zachyti a drzi ju naspodku.
na tvojom mieste by som ho v ramci prevencie vymenil nech mas istotu ze to nemoze byt tym
na tvojom mieste by som ho v ramci prevencie vymenil nech mas istotu ze to nemoze byt tym
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: Význam dvoch kontroliek
Vdaka za radu. Aspon budem nabuduce mudrejsi.
Re: Význam dvoch kontroliek
Mě to způsobilo že se nedobíjela baterie ani za jízdy a auto mi proste vyplo...xeromax píše:prva je immobilizer, aj mne sa stava ze obcas ostane po nastartovani svietit, neviem ale co to sposobuje,
Re: Význam dvoch kontroliek
Imobilizer je pre mna stale zahada...na inych autach ked sa zle nacita imo ani nenastartuje...no punto nastartuje a sprava sa normalne...nastastie neviem co to spravy ak s tym jazdim ked to svieti...to som radsej neskusal..resk181 píše:Mě to způsobilo že se nedobíjela baterie ani za jízdy a auto mi proste vyplo...xeromax píše:prva je immobilizer, aj mne sa stava ze obcas ostane po nastartovani svietit, neviem ale co to sposobuje,
http://lado88.rajce.net/Punto" onclick="window.open(this.href);return false;
Punto Mk1 1.1 55 40kw r.v.:97
Punto Mk1 1.1 55 40kw r.v.:97
Re: Význam dvoch kontroliek
IMHO máš ten IMO deaktivovaný. Když jsem zkoušel před nějakou dobou elaborovat s IMO, tak stačilo dát na klíč buď alobal nebo vytáhnout čip z klíče (u marei to tak jde) a startér jen točil a nic se nedělo.
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)