palivové čerpadlo pro 1.2 16V 59kW/80k
Moderátor: peta.smolik
palivové čerpadlo pro 1.2 16V 59kW/80k
zdravím,
nevíte prosím někdo, kde sehnat palivové čerpadlo na Palio Weekend s motorem 1.2 16V 59kW / 80k (178DYE1A , od r. 2001.09, r.v. našeho Palia 2003) ? Prošel jsem snad všechny české, polské i německé weby a nikde nic, pouze na 1.2 73k, jenomže ta je nekompatibilní (má jiný elektrický konektor, resp. má dva), zatímco naše má jen jeden otočený na stejnou stranu jako palivové hadice, viz příloha.
Kdyb někdo vědel, nebo měl na prodej nové nebo použité, budu vděčný.
Díky, elzet
nevíte prosím někdo, kde sehnat palivové čerpadlo na Palio Weekend s motorem 1.2 16V 59kW / 80k (178DYE1A , od r. 2001.09, r.v. našeho Palia 2003) ? Prošel jsem snad všechny české, polské i německé weby a nikde nic, pouze na 1.2 73k, jenomže ta je nekompatibilní (má jiný elektrický konektor, resp. má dva), zatímco naše má jen jeden otočený na stejnou stranu jako palivové hadice, viz příloha.
Kdyb někdo vědel, nebo měl na prodej nové nebo použité, budu vděčný.
Díky, elzet
- Přílohy
-
- CERP FIAT 1,2 2003.jpg (128.32 KiB) Zobrazeno 5117 x
- Reklama
Re: palivové čerpadlo pro 1.2 16V 59kW/80k
Díky za radu, kterou 1,6 máte na mysli? Do Palia se montovaly pokud vím 4 typy, a mají právě ten typ čerpadla se dvěma konektory: http://autokelly.cz/#PATH=3761801;80;16 ... ST=0|LNG=0|" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... ka/A3AB83/" onclick="window.open(this.href);return false;
Originální díl přímo od Fiatu vyjde na 8500,- a nic jného nemůžu sehnat..
http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... ka/A3AB83/" onclick="window.open(this.href);return false;
Originální díl přímo od Fiatu vyjde na 8500,- a nic jného nemůžu sehnat..
Re: palivové čerpadlo pro 1.2 16V 59kW/80k
Zkuste http://www.automalecek.cz
Dělají Fiaty léta a jsou velmi ochotní i poradit, díly vozí i z Itálie
Dělají Fiaty léta a jsou velmi ochotní i poradit, díly vozí i z Itálie
Re: palivové čerpadlo pro 1.2 16V 59kW/80k
jestli si dobře vzpomínám,tak jsem měl jen jeden konektor,byla to 1,6 16v made in brazil 1999 74 kW
Palio weekend 1,6 16v 100 po smrti
Re: palivové čerpadlo pro 1.2 16V 59kW/80k
@ miljar: Diky za tip, napsal jsem mu, tak uvidime
@ hanys: koukal jsem se na ND ke všem 1.6, a jmenovitě k 74kW všude mají takovéhle http://autokelly.cz/#PATH=3761801;80;16 ... ST=0|LNG=0|" onclick="window.open(this.href);return false; - i když u Fiatu v tom mají sami bordel, čerpadla byly několikrát přečíslovaný.
Ale 1.6 74kW (MPI) se dělala do 02/2001, kdežto 1.2 80k (SMPI) až od 09/2001, takže se mi nezdá, že by měly mít stejné čerpadlo...
@ hanys: koukal jsem se na ND ke všem 1.6, a jmenovitě k 74kW všude mají takovéhle http://autokelly.cz/#PATH=3761801;80;16 ... ST=0|LNG=0|" onclick="window.open(this.href);return false; - i když u Fiatu v tom mají sami bordel, čerpadla byly několikrát přečíslovaný.
Ale 1.6 74kW (MPI) se dělala do 02/2001, kdežto 1.2 80k (SMPI) až od 09/2001, takže se mi nezdá, že by měly mít stejné čerpadlo...
Re: palivové čerpadlo pro 1.2 16V 59kW/80k
díval ses i na punta?já bych to řešil vrakáčem,klidně i dvoukonektor i s kablem a napojil
Palio weekend 1,6 16v 100 po smrti
Re: palivové čerpadlo pro 1.2 16V 59kW/80k
Vrakáče jsem obeslal/objel bez úspěchu. Punto má jiný tvar příruby pumpy, kterou dosedá na nádrž - kruhovou namísto oválné. Podobně Panda, Bravo/a i Marea.
To s tím dvoukonektorem mě nenapadlo, 2+2=4 , kabel s konektory by měl jít sehnat, ted ho jen správně zapojit. Stáhl jsem nějakou polskou knihu "Oprav si sám své Palio" nebo co, z toho je jasný, kterej konktor je napájení pumpy a kterej vede k palivoměru, ale schema zapojení už tam není. Takže metoda pokus - omyl, za předpokladu že + a - trefím, co se může stát, když se přehodí zbylé dva dráty? Nepůjde "jenom" palivoměr, nebo lze poškodit nějakou další elektroniku, potecniálně řádově dražší než origo pumpu?
Díky za rady
To s tím dvoukonektorem mě nenapadlo, 2+2=4 , kabel s konektory by měl jít sehnat, ted ho jen správně zapojit. Stáhl jsem nějakou polskou knihu "Oprav si sám své Palio" nebo co, z toho je jasný, kterej konktor je napájení pumpy a kterej vede k palivoměru, ale schema zapojení už tam není. Takže metoda pokus - omyl, za předpokladu že + a - trefím, co se může stát, když se přehodí zbylé dva dráty? Nepůjde "jenom" palivoměr, nebo lze poškodit nějakou další elektroniku, potecniálně řádově dražší než origo pumpu?
Díky za rady
Re: palivové čerpadlo pro 1.2 16V 59kW/80k
elektroschéma dvoukonu pude určo sehnat a na svém si to změř voltmetrem.kdybys připojil + na budík,tak ho asi spálíš.někde odsud jsem stáhnul celkem obsáhlý servis manuál,ale mám ho na starém kompu.zkoukni moje příspěvky a najdeš ho :mrgreen:silnější dráty bude čerpadlo a slabší budík,budíku bude jedno,jak je otočíš,ale čerpadlo se může točit naopak
Palio weekend 1,6 16v 100 po smrti
Re: palivové čerpadlo pro 1.2 16V 59kW/80k
Diky za tip, koukal jsem na ten servisni maual, sehnal spony hadic z vrakace, dvoukonektorovy cerpadlo na 1.6 a o vikendu se do toho pustime, dam vedet
Re: palivové čerpadlo pro 1.2 16V 59kW/80k
Tak zase nic.
Problém je následující: čerpadlo pro 1.6 16V je rozměrově shodné, nicméně zásadní problém je právě v rozdílu, který jsem zmiňoval výše - je to pro motor s MPI, zatímco 80k 1.2 je SMPI.
U MPI motoru není zpětné vedení paliva pod tlakem, tlakový ventil je už v bloku vstřikování. U SMPI se přestěhoval těsně za přírubu vratné hadice v tělese pumpy. Bez tlaku to nepojede, rozumným způsobem se to doma dobastlit nedá. Předáno do péče automechanikovi, měl nějaký kreativní nápad, jak sáknoucí koleno utěsnit, resp. vyměnit ho za soustružený díl, který připevní k přírubě pumpy/nádrže. Uvidíme.
Atypické auto s atypickým motorem = špatná volba. Lessons learnt: příště snad radši koncernovou HaŤaPku, práci odvede stejnou a ND je jak sra*ek.
Problém je následující: čerpadlo pro 1.6 16V je rozměrově shodné, nicméně zásadní problém je právě v rozdílu, který jsem zmiňoval výše - je to pro motor s MPI, zatímco 80k 1.2 je SMPI.
U MPI motoru není zpětné vedení paliva pod tlakem, tlakový ventil je už v bloku vstřikování. U SMPI se přestěhoval těsně za přírubu vratné hadice v tělese pumpy. Bez tlaku to nepojede, rozumným způsobem se to doma dobastlit nedá. Předáno do péče automechanikovi, měl nějaký kreativní nápad, jak sáknoucí koleno utěsnit, resp. vyměnit ho za soustružený díl, který připevní k přírubě pumpy/nádrže. Uvidíme.
Atypické auto s atypickým motorem = špatná volba. Lessons learnt: příště snad radši koncernovou HaŤaPku, práci odvede stejnou a ND je jak sra*ek.
Re: palivové čerpadlo pro 1.2 16V 59kW/80k
Ještě to zkus tu, podle ceníku něco mají.
http://www.adh.cz/cenik.asp?id=2&typ=58&pg=2
Tak přeju hodně štěstí.
Vím co to je shánět něco na toto Palio, já teď sháním motorem naklápění světel za rozumnou cenu:-(
Pár jiných odkazů na díly na Palio:
http://www.nahradni-dily-zh.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto-lz.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.adh.cz/cenik.asp?id=2&typ=58&pg=2
Tak přeju hodně štěstí.
Vím co to je shánět něco na toto Palio, já teď sháním motorem naklápění světel za rozumnou cenu:-(
Pár jiných odkazů na díly na Palio:
http://www.nahradni-dily-zh.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto-lz.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: palivové čerpadlo pro 1.2 16V 59kW/80k
Diky za tipy, dneska jsem se vratil z "testovaci jizdy" - mechanik nechal z medenych trubicek nove koleno pro palivovou ahdici a to narazil/navaril na kus toho puvodniho.. Ponekud DoDo reseni, ale zatim (tuk tuk tuk., ujeto 400km ) to funguje spolehlive. Shanel sjem jeste sponu palivove hadice, ochotne a rychle dodal pan Zimmerman z vrakoviste Fiat v Nyranech - http://www.vrakovistenyrany.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; , zkus se optat na to servo..