HELP - Pocení čelního skla
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto, zokot
HELP - Pocení čelního skla
Zdravím, jaký máte zkušenosti s pocením čelního skla? Jakmile je venku trošku vlhko, tak se mi objeví mlha přímo před ksichtem. Třeba ráno se mi po cca 12km tento kousek vůbec neodmlží. I když foukám na plnej výkon.. Existuje nějaký přípravek proti mlžení? A funguje?? Díky Milsn
Punto 55S, 97, 3 dv.
http://www.puntotuning.eu/fans/069-milsn/
http://www.puntotuning.eu/fans/069-milsn/
- Reklama
... zakladni otazka: nemas zaple vnitrni okruh???...
... neztraci se ti voda z chladice? Pak by to mohlo byt praskly topeni...
... jinak se to tady uz nekde resilo...
... jo a mas zaple vetrak
... neztraci se ti voda z chladice? Pak by to mohlo byt praskly topeni...
... jinak se to tady uz nekde resilo...
... jo a mas zaple vetrak
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pocení čelního skla
Možná pod mřížkou čelního skla je filtr, tak je ho třeba vyměnit !
Hadrou nesmrdlat. To delaji skodovkari. Pripravky, ktery zabranuji zamlzovani nejsou spatny, ale moc to nefunguje. Ono to sice neni zamlzeny, ale je to stejne mokry. Cili je pres to ho..o videt...
Zkusil bych odendat koberec pod strednim panelem a mrknout zespoda na cely to teleso topeni. Pokud to bude zespoda nad jednotkou airbagu mokry, nebo aspon od takovyho bilyho prasku, tak neni tesnej vymenik. To sem resil minulou zimu. Ale ja sem to poznal podle smradu chlad. kapaliny.
No a dalsi rady uz tu byly. Ve vetsine pripadu to je filtr, jak rikal koudy. Upravil bych jeho prispevek - filtr nevymenovat, ale vyhodit... A je po mlzeni. No a pak jeste zkontrolovat, jestli se opravdu vypina vnitrni okruh a jestli fouka vzduch opravdu na predni sklo. A jenom na neho. Muze byt nejaka klapka otevrena jinak a uz ti to bude foukat jinam.
Zkusil bych odendat koberec pod strednim panelem a mrknout zespoda na cely to teleso topeni. Pokud to bude zespoda nad jednotkou airbagu mokry, nebo aspon od takovyho bilyho prasku, tak neni tesnej vymenik. To sem resil minulou zimu. Ale ja sem to poznal podle smradu chlad. kapaliny.
No a dalsi rady uz tu byly. Ve vetsine pripadu to je filtr, jak rikal koudy. Upravil bych jeho prispevek - filtr nevymenovat, ale vyhodit... A je po mlzeni. No a pak jeste zkontrolovat, jestli se opravdu vypina vnitrni okruh a jestli fouka vzduch opravdu na predni sklo. A jenom na neho. Muze byt nejaka klapka otevrena jinak a uz ti to bude foukat jinam.
Hustokrutost
-
- Začátečník
- Příspěvky: 18
- Registrován: 10 dub 2006, 20:52
- Bydliště: Ostrava
Také přispěji s troškou do mlýna.
Čelní sklo je celkem v pohodě, ale trápí mne více zamlžení zadních bočních oken - velkých i malých. Když jedu sám, tak to řeším tak, že mám všechna okna trošku otevřená - ale i tak to moc nepomáhá - hlavně při couvání je to krize . Nevíte, co s tím? Možná, že kdyby se méně v autě topilo - menší odpařování - menší zamlžení - kdo ví. Jistou logiku to má. I když takovou prazvláštní.
Čelní sklo je celkem v pohodě, ale trápí mne více zamlžení zadních bočních oken - velkých i malých. Když jedu sám, tak to řeším tak, že mám všechna okna trošku otevřená - ale i tak to moc nepomáhá - hlavně při couvání je to krize . Nevíte, co s tím? Možná, že kdyby se méně v autě topilo - menší odpařování - menší zamlžení - kdo ví. Jistou logiku to má. I když takovou prazvláštní.
Fiat Punto MkI, r. v. 1996, 5dv., 1.1, zelenomodrá metla
Princip odmlžení je jednoduchý. Regulátor teploty na MAX, přepnout na ofukování čelního skla a zapnout nasávání vzduchu z venku. Důležité je udělat to hned jak nasedneš. Když se sklo orosí, je už pozdě a je těžké jej odrosit (leda mechanicky nebo počkat, až topení vytopí vnitřek auta na doastatečnou úroveň).
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
-
- Začátečník
- Příspěvky: 35
- Registrován: 16 srp 2006, 16:29
- Bydliště: Písek
- Kontaktovat uživatele:
Mlzeni!!
Ahoj prvni vec je poradne umit okna!! protze mastna okna se mlzi!! dalsi vec je zkontrolovat jestli ti netece voda po hadici k topeni!! myslim k tomu chladici!! pak je treba se podivad do zadu do kufru v pravo je takove zebrovani tak dole pod nim musi byt ta krytka ktera odsva vzduch z auta a cili i vlhkej vzduch !! protoze v uzavrenem prostoru se ti to kondenzuje takze kouknete do zadu nekdo to ma treba ucpane!!
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele: