Moje Multinka - Minimaxa
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Moje Multinka - Minimaxa
Po dlouhém váhání, zda po prodeji naší Mulťi, koupit či nekoupit opět Fiata, naskytla se 21.6.2010 nabídka, kterou nebylo možno odmítnout. Jsem tedy opět majitelem Fiatu, kterým je Multipla 1,9 MJT, 88kW - zatím , rv 2007, výbava Dynamic, barva Červená Bolero v pětimístné verzi s lednicí a úložným prostorem místo předního prostředního sedadla (tedy v provedení N1). Auto má najeto 69tis.km, je po prvním majiteli který ho koupil jako nové ve Fiatu Šoltys v Jičíně, kde ho také pravidelně servisoval, v čemž i já hodlám poctivě pokračovat.
Protože se "velmi rád" chlubím něco málo fotek na první ochutnávku:
Protože se "velmi rád" chlubím něco málo fotek na první ochutnávku:
- Přílohy
-
- SL370258.JPG (64.05 KiB) Zobrazeno 11350 x
-
- SL370254.JPG (76.17 KiB) Zobrazeno 11350 x
-
- SL370256.JPG (60.19 KiB) Zobrazeno 11350 x
Naposledy upravil(a) Minimaxa dne 26 črc 2010, 14:29, celkem upraveno 2 x.
www.minimaxa.cz
- Reklama
Re: Moje Multinka - Minimaxa
OK, dobrá, tak ještě tři, když jinak nedáte
- Přílohy
-
- SL370257.JPG (67.67 KiB) Zobrazeno 11349 x
-
- SL370264.JPG (52.51 KiB) Zobrazeno 11349 x
-
- SL370262.JPG (58.65 KiB) Zobrazeno 11349 x
www.minimaxa.cz
Re: Moje Multinka - Minimaxa
Co se týče výbavy, není to žádná velká hitparáda, ačkoli se jedná o "Dynamic" zadní okénka jsou na kličku, ale velmi příjemné je klimatizace, byť manuální, zadní parkovací asistent, integrované přední mlhovky a pozor, velmi důlažité rezervo, které světe div se, je umístěno pod autem, tam kde má být, a není tam kde býti nemá, což je ve většině případů v kufru
Prvním upgradem který jsem po koupi vozu provedl, byla výměna zimních 15´kol - byli na voze a celkem zachovalé (na zimu jako dělané ) - za nová litá kola MAK Fever-5R Black 7,0x17 (4x098 ET30) s letními pneu Semperit Direction-Sport XL FR 205/45 R17
Další level úprav teprve příjde, rád bych nechal vyměnit čelní okno (je lehce poškrábané) a při té příležitosi nechám natáhnout folie (tak jak byly na Multiple I.) se kterými jsem byl velmi spokojený.
Prvním upgradem který jsem po koupi vozu provedl, byla výměna zimních 15´kol - byli na voze a celkem zachovalé (na zimu jako dělané ) - za nová litá kola MAK Fever-5R Black 7,0x17 (4x098 ET30) s letními pneu Semperit Direction-Sport XL FR 205/45 R17
Další level úprav teprve příjde, rád bych nechal vyměnit čelní okno (je lehce poškrábané) a při té příležitosi nechám natáhnout folie (tak jak byly na Multiple I.) se kterými jsem byl velmi spokojený.
www.minimaxa.cz
Re: Moje Multinka - Minimaxa
pekne kola, ale palubovka v tom aute vyrera ze nejak na nu navrhar zabudol a potom to namontovali tak ako sa im to tam vysypalo
Punto MK1 55S 1,1 40kW 3dv. r.v. 1996
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život
Re: Moje Multinka - Minimaxa
Děkuji za pochvalu kol
Ono to samé se dá říct o kdejakém italském autě, že italský designer vzal tuhle špetku, támhle kousek a tady ždibec a slepil to k sobě, třeba zrovna Punto MK1 přesně takhle zezadu vypadá. Např. nové Bravo je ze zadu odpuzující (upozorňuji rýpaly, že jen vyjadřuji svůj subjektivní názor) a nová Croma "jakbysmet"
Ovšem ergonomie palubní desky a ovládacích prvku je v Multiple geniální. Kdo nezkusil, nechť mlčí A kdo zkusil, ví, o čem mluvím. Žádná zbytečná hejblátka, žádné nesmyslné kontrolky, minimum knoflíků, a výhled řidičův z vozu se dá přirovnat k výhledu ze Scanie a o množství odkládacích poliček, šuplíčků a krabiček nemluvě.
Ono to samé se dá říct o kdejakém italském autě, že italský designer vzal tuhle špetku, támhle kousek a tady ždibec a slepil to k sobě, třeba zrovna Punto MK1 přesně takhle zezadu vypadá. Např. nové Bravo je ze zadu odpuzující (upozorňuji rýpaly, že jen vyjadřuji svůj subjektivní názor) a nová Croma "jakbysmet"
Ovšem ergonomie palubní desky a ovládacích prvku je v Multiple geniální. Kdo nezkusil, nechť mlčí A kdo zkusil, ví, o čem mluvím. Žádná zbytečná hejblátka, žádné nesmyslné kontrolky, minimum knoflíků, a výhled řidičův z vozu se dá přirovnat k výhledu ze Scanie a o množství odkládacích poliček, šuplíčků a krabiček nemluvě.
www.minimaxa.cz
- Alda
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 358
- Registrován: 07 srp 2006, 09:11
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje Multinka - Minimaxa
Mohl by si prosím napsat pár prvních postřehů (rozdílů) mezi starou a novou Multiplou? Pro všechny kdo uvažují o výměně za nový model, jako já. Byť samozřejmě ve verzi BiPower. Co klima, je konečně výkonnější?
1,6 16V BiPower
Re: Moje Multinka - Minimaxa
U původní Mulťi jsem neměl problém s klimou, po natlakování chladila vzduch na výstupu výdechů na 13st. u nového auta je tomu stejně. Nepřijde mi málo výkonná
Určitě chválím lepší přední sedadla, mají výraznější boční držení těla, příjemný je volant a řadička v kůži. Podvozek se zdá měkčí - pohodlnější, i když to je zřejmě dáno stářím vozu. Nic tam nedrční, nebouchá, neklepe. Motor táhne velmi dobře odspodu, cca od 3-3,5tic ot. ale vadne. Tech 11kW navíc přeci jen je znát. Spotřeba nic moc, ale to je dáno mým stylem jízdy.
Na hrbu pod čelním oknem už nezůstávají mouchy, a velmi praktické je zahlazení schodu pod pátými dveřmi.
Jo, a ovládání vnitří/venkovní okruh ventilace už je mechanickým šoupátkem, místo té nablblé elektroklapky
Určitě chválím lepší přední sedadla, mají výraznější boční držení těla, příjemný je volant a řadička v kůži. Podvozek se zdá měkčí - pohodlnější, i když to je zřejmě dáno stářím vozu. Nic tam nedrční, nebouchá, neklepe. Motor táhne velmi dobře odspodu, cca od 3-3,5tic ot. ale vadne. Tech 11kW navíc přeci jen je znát. Spotřeba nic moc, ale to je dáno mým stylem jízdy.
Na hrbu pod čelním oknem už nezůstávají mouchy, a velmi praktické je zahlazení schodu pod pátými dveřmi.
Jo, a ovládání vnitří/venkovní okruh ventilace už je mechanickým šoupátkem, místo té nablblé elektroklapky
Naposledy upravil(a) Minimaxa dne 28 črc 2010, 19:53, celkem upraveno 1 x.
www.minimaxa.cz
- Alda
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 358
- Registrován: 07 srp 2006, 09:11
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje Multinka - Minimaxa
S tím schodem jsem si toho na fotkách ani nevšiml, je fakt že u staré se tam drží bordel. U mě je to s klimou tak, že ani po doplnění to není žádná "hitparáda". Asi to bude i tím, že mám černou barvu. A další? Cyklovač se dá nastavit? Jak to svítí? Skládací klíček?
1,6 16V BiPower
Re: Moje Multinka - Minimaxa
(Předchozí přispěvek necituj, je to zbytečné a znepřehledňuje to. Tuším že je to i v pravidlech fora -čl.11)
Cyklovač stále stejný, svítí vcelku obstojně, záleží taky na žárovkách a klíček stále modrý, stále modrý
Cyklovač stále stejný, svítí vcelku obstojně, záleží taky na žárovkách a klíček stále modrý, stále modrý
www.minimaxa.cz
Re: Moje Multinka - Minimaxa
Přeju ti mnoho štastných kilometrů s tvojí krásnou multiplou a třeba ve Vrchlabí na sebe někdy bliknem .Jezdím někdy ze Dvora králové do ŠPINDLU se svou multou.
Re: Moje Multinka - Minimaxa
Beze všeho, stačí dát vědět (mobil na mě máš poslaný v SZ) a mužeme poklábosit a udělat Krkonošský mikrosraz
www.minimaxa.cz
Re: Moje Multinka - Minimaxa
Jenom k tomu motoru. Mě to od 3 tisíc otáček začne ještě dost citelně zatahovat až do 4t. Pak to pomalu vadne a od 4,4t už se nic neděje. Jinak mě mrzí přední prostřední sedačka ,která nejde posouvat. A ještě něco mám rv12/06 a mám v zadních dveřích ještě popelníky, naši mají 04/08- identická výbava a už tam nejsou. Holt šetřit se musí.
Stilo MW 1.4 16V
- Lord Vader
- Začátečník
- Příspěvky: 38
- Registrován: 27 zář 2009, 17:41
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje Multinka - Minimaxa
Až budeš mít na oknech fólie, tak to bude teprve krasavice.
Multipla 05, 1,9JTD
Re: Moje Multinka - Minimaxa
A este tak o 3,5 centi ju prikrcit k zemi a budes KING.
uz teraz ti zavidim
uz teraz ti zavidim
Re: Moje Multinka - Minimaxa
Vadnutí motoru při 3,5tis.ot je oproti předchozí Multiple znatelnější, no je to samozřejmě můj subjektivní pocit daný faktem, že původní Multipla byla chipnutá a proti tomuhle tlačila tam kde měla. No ale, to brzo změníme Prostřední sedačku nemám, tedy, že nelze posouvat nevím. No nepraktické to určtitě je. Po popelníkách jsem jako nekuřák nekoukal, přiznám se v tomto okamžiku, že nevím zda tam jsou Co mě velmi těší, je elektrický zámek zadních dvěří. Žádná páčka na podlaze, žádný klíček do zadních dvěří
4.9. vyrážím směr Hrvatska, musím si sebou přibalit náhradní spojkové lanko - bojim, bojim (u původní Multiply mě prdlo 400km od domova - grrrr ) - Folie dostane hned po návratu
Snižovat auto určitě nebudu, jeho současný stav podvozku mi vyhovuje
4.9. vyrážím směr Hrvatska, musím si sebou přibalit náhradní spojkové lanko - bojim, bojim (u původní Multiply mě prdlo 400km od domova - grrrr ) - Folie dostane hned po návratu
Snižovat auto určitě nebudu, jeho současný stav podvozku mi vyhovuje
www.minimaxa.cz