Kde koupím takzvané lágry?
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Kde koupím takzvané lágry?
Nevíte náhodou někdo kde koupím Lágry???jsou to ložiska klkové hřídele-chystám se odstranit klepavý zvuk z motoru
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
- Reklama
Re: Kde koupím takzvané lágry?
Objednat to lze kdekoliv v autodilech. A jsi si jisty, ze je to na klice? Vetsinou mlati vacka.
Hustokrutost
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kde koupím takzvané lágry?
Už sem tady o tom psal ˇ´Zvonivé klepání motoruˇ´ Příští tejden bude probíhat oprava počítám že to bude stát kolem 8000kč celkově - přebrousit kliku a dát nový půlložiska na tu kliku ale bude kolem toho kvanta práce a motor půjde asi ven Vůbec se mi do toho nechce ale nedá se nic dělat ještě váhám jestli raději nekoupit jinej motor ale v zásadě za něj dám kolem 3-5tis a nevím co má za sebou a možná jednou tolik bude stát ho zkontrolovat a vyměnit a to už mi zas příjde lepší opravit ten svůj bo vím co má za sebou bo su 1. majitel Ještě váhám jestli se na tu opravu nevyseru úplně a koupím raději jiný auto a leží mi v hlavě buď mk2 Punto nebo Panda No su sám na sebe zvědavej jak to pořeším a docela to spěchá páč 20.8. mám jet do Itálie na dovču a ještě úplně nevím čím pojedulacin píše:Objednat to lze kdekoliv v autodilech. A jsi si jisty, ze je to na klice? Vetsinou mlati vacka.
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: Kde koupím takzvané lágry?
8000,- Kč to nebude stát určitě, pokud ti to nebudou dělat v autorizovaným servisu Fiat.
Mám doma motor, je to 1,1, nechal jsem brousit kliku, dával nový hlavní šály, i ojniční. Motor jel, akorát klepal, ale pravděpodobně na pístním čepu + vačka (pozvohýbaná hlava). Najel jsem s ním asi 900 km.
Jestli chceš, můžu ti ho poskytnout, že by sis z toho vzal tu broušenou kliku, šály hlavní a ojniční a uvidíš (to by mělo být v pořádku). Zatím bych za to nic nechtěl, až by ti to fungovalo, nějak bychom se domluvili. Jak chceš...
Mám doma motor, je to 1,1, nechal jsem brousit kliku, dával nový hlavní šály, i ojniční. Motor jel, akorát klepal, ale pravděpodobně na pístním čepu + vačka (pozvohýbaná hlava). Najel jsem s ním asi 900 km.
Jestli chceš, můžu ti ho poskytnout, že by sis z toho vzal tu broušenou kliku, šály hlavní a ojniční a uvidíš (to by mělo být v pořádku). Zatím bych za to nic nechtěl, až by ti to fungovalo, nějak bychom se domluvili. Jak chceš...
Hustokrutost
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kde koupím takzvané lágry?
Jo kamaráde tak celá ta moje půlroční peripetie dnes skončila a přispěl si k tomu i ty a taky moje pochybnosti V neděli jsem byl v Praze u ségry a auto si poslechl zaměstnanec Fiatu a tvrdil že klika tyhle zvuky určo nedělá a že by typoval vačku ale co s ní to netušil a pak si sem napsal i ty a taky minulej tejden slyšel můj motor jinej známej mechoš a tak jsem včera zajel ještě do Náměště nad Oslavou k Fiat auto Duda a prostě sem jim nic neřekl a co na ten zvuk řikaj za 3 minuty zhasli motor a byli si jístí oba Dokonce tak že pan Duda mi řekl že si za svůj závěr ručí na 100%-těsnění pod hlavou je daný obráceně a píst třetího válce o to těsnění drhne a taky se málo maže vačka (představ si že při posledním podfouknutí mi mechoš v servisu kam jezdím 12let dal těsnění pod hlavu naopak a tím ucpal skoro dva mazací kanálky) s Dudou sem se domluvil na opravu na středu ale pak sem zavolal do Škrdlovic a jejich závěr zněl že mi reklamačku neuznaji pokud ji nebudou řešit sami takže dnes sem tam ráno auto zavezl a představ si Duda měl pravdu těsnění bylo fakt daný opačně a píst drhl o těsnění vačka byla mazaná málo(málem jsem jim to tam omlátil o hlavu)To těsnění bylo měněný v prosinci lonskýho roku tech mechoš co to zkurvil tam ted nebyl a má štěstí asi bych ho za to zabil Těsnění mi vyměnili samozřejmě zdarma a ve čtvrtek tam ještě jedu na doseřízení ventylů a když se sundala hlava bylo vidět že na třetím válci byl výfukovej ventil černej a na čtvrtým částečně černej ale nijak se tim nezaobírali a vrátili to zpět tak nevím Každopádně sem si to vyfotil a ve řtvrtek to budem řešit dál páč ještě je možný že bude pístní čep v prdeli No ale odlehlo mi páč motor už nemlátí a má kutivovanější zvuklacin píše:8000,- Kč to nebude stát určitě, pokud ti to nebudou dělat v autorizovaným servisu Fiat.
Mám doma motor, je to 1,1, nechal jsem brousit kliku, dával nový hlavní šály, i ojniční. Motor jel, akorát klepal, ale pravděpodobně na pístním čepu + vačka (pozvohýbaná hlava). Najel jsem s ním asi 900 km.
Jestli chceš, můžu ti ho poskytnout, že by sis z toho vzal tu broušenou kliku, šály hlavní a ojniční a uvidíš (to by mělo být v pořádku). Zatím bych za to nic nechtěl, až by ti to fungovalo, nějak bychom se domluvili. Jak chceš...
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele