No to je přesně ono Tuhle se mně kolega ptal Vole proč si nekoupíš nový auto? Prachy na něj dávno máš ale radši vrážíš do 12let starýho Punta Jenže tohle je přesně ono Mně to baví klepe mi motor prdel Punta je svěšená jak kdybych měl v kufru dva pytle brambor ale mně se tohle auto prostě líbí momentálně nejvíc ze všech aut co sem kdy měl a i když novýmu se nevyhnu tohle starý si nechám Nejlepší by bylo kdyby se mk1 ještě dělalo koupil bych si ho znova Mk2 se mi moc nelíbí a Evo je vyloženě hnusný Panda je moc malá Linea moc velká Snad jedině Grande je celkem pěkný ale první Punto je mazelmarkus48 píše:nemyslim si ze niekto nieco take robi preto ze sa to oplati, podla mna sa neoplati ani davat prachy do 15 rocneho auta a je tu plno ludi ktory tunia 15 rocne punta a davaju do toho muziku za 20 a viac tisic, calunia kozou cely interier a podobne a pritom hole 15 rocne punto za 20t ledva predasZetes píše:a co z toho ze mas 250koni a motor budde zachvilku KO a ta spotreba? Neni lepsi si koupit auto co ma v serii tech 250-300koni? Se spotrebou kolem 10l? Podle me se to do tak staryho motoru ani nevyplati
myslim ze je to skor konicek
asi ako zbierat znamky, aj to stoji strasne prachy a ze by to bolo nejak uzitocne sa asi povedat neda
zvýšenie výkonu Punto GT
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvýšenie výkonu Punto GT
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
- Reklama
Re: zvýšenie výkonu Punto GT
proste tak nejako by ma vizerat tuning auto od ktore nikto nic brutalne neocakava a da nafrak kazdemu typkovy v audine a bavoraku v prvom rade tuning zacina u motora a vidno ze sa vizna a to kopec ludi nie hlavne tych cosi na 40 44 kw motori daju naraznik ako na lietadlo vyrobca tocho naraznika nikdy netestuje veci co sa tyka schopnosti aerodynamiky len to splaca na pc a hotovo a duplovane kes si to auto robi samZetes píše:a co z toho ze mas 250koni a motor budde zachvilku KO a ta spotreba? Neni lepsi si koupit auto co ma v serii tech 250-300koni? Se spotrebou kolem 10l? Podle me se to do tak staryho motoru ani nevyplati
fiat punto mk2 1.2 16v sporting
Re: zvýšenie výkonu Punto GT
yslel som earthquakerjaysun píše:proste tak nejako by ma vizerat tuning auto od ktore nikto nic brutalne neocakava a da nafrak kazdemu typkovy v audine a bavoraku v prvom rade tuning zacina u motora a vidno ze sa vizna a to kopec ludi nie hlavne tych cosi na 40 44 kw motori daju naraznik ako na lietadlo vyrobca tocho naraznika nikdy netestuje veci co sa tyka schopnosti aerodynamiky len to splaca na pc a hotovo a duplovane kes si to auto robi samZetes píše:a co z toho ze mas 250koni a motor budde zachvilku KO a ta spotreba? Neni lepsi si koupit auto co ma v serii tech 250-300koni? Se spotrebou kolem 10l? Podle me se to do tak staryho motoru ani nevyplati
fiat punto mk2 1.2 16v sporting
-
- Začátečník
- Příspěvky: 11
- Registrován: 12 črc 2010, 22:13
Re: zvýšenie výkonu Punto GT
zdravim.jak tak pozoruju tuhle debatu, vcelku ste mi puntika rozmluvily...stejne pro zacinajiciho ridice to nejspis neni spravna kaara ze?:D
Re: zvýšenie výkonu Punto GT
pre zacinajuceho sofera je puntas uplne perfektne auto, neviem ako dosiel k opacnemu nazoruagresor360 píše:zdravim.jak tak pozoruju tuhle debatu, vcelku ste mi puntika rozmluvily...stejne pro zacinajiciho ridice to nejspis neni spravna kaara ze?:D
Punto MK1 55S 1,1 40kW 3dv. r.v. 1996
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život
-
- Začátečník
- Příspěvky: 11
- Registrován: 12 črc 2010, 22:13
Re: zvýšenie výkonu Punto GT
no chtel sem 1,4 gtcko ale jak tady vidim ty problemy a nazory tak nevim jestli nemam jit radsi do slaboucke felcky
Re: zvýšenie výkonu Punto GT
no pokial si začinajuci vodič, tak by som skor ako nad Feldou uvažoval nad Puntom 75,85 , a pokial by ti nevadil menší výkon tak klasika 55,60.
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
-
- Začátečník
- Příspěvky: 11
- Registrován: 12 črc 2010, 22:13
Re: zvýšenie výkonu Punto GT
no beru to i z pohledu poruchovosti a kdyz se mi neco pojebe na felde tak to nejspis sezenu levneji a lip nez na puntika a punto sem chtel hlavne kvuli tomu motoru a vychvalovanymu ovladani celyho auta. ale kdyz tady ctu o tom zaveseni kol,elektronice v motoru tak nevim no...
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvýšenie výkonu Punto GT
No jo ale Felda není autoagresor360 píše:no beru to i z pohledu poruchovosti a kdyz se mi neco pojebe na felde tak to nejspis sezenu levneji a lip nez na puntika a punto sem chtel hlavne kvuli tomu motoru a vychvalovanymu ovladani celyho auta. ale kdyz tady ctu o tom zaveseni kol,elektronice v motoru tak nevim no...
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
-
- Začátečník
- Příspěvky: 11
- Registrován: 12 črc 2010, 22:13
Re: zvýšenie výkonu Punto GT
...tak ma to 4 kola ne?
Re: zvýšenie výkonu Punto GT
no pokial kúpiš Punto s motorom Fire to jest model 55,60 alebo 75 tak si dovolím tvrdiť že tie ceny nd su rovnaké ak nie nižšie ako u felície...
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvýšenie výkonu Punto GT
Felda-žere to, hnije to, sere se to, nejede to ale 4 kola to má to je faktagresor360 píše:...tak ma to 4 kola ne?
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: zvýšenie výkonu Punto GT
zacinajuci sofer nema co sediet v gtcku, najskor sa nauc soferovat az potom si kupuj rychle auto, alebo aj ty sa chces pridat k tej uzasnej statistike aka je teraz v cechach(15dni 70mrtvych)?
Punto MK1 55S 1,1 40kW 3dv. r.v. 1996
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život
-
- Začátečník
- Příspěvky: 11
- Registrován: 12 črc 2010, 22:13
Re: zvýšenie výkonu Punto GT
ne prave proto se pam ze gtcko asi neni prava volba...mimochodem mam pocit ze felda zere o neco min nez gtcko
Re: zvýšenie výkonu Punto GT
pre zacinajuceho sofera urcite nieje vhodne si kupovat GT, ale puntasa kludne, ale 1.1 alebo 1.2 motorizaciuagresor360 píše:ne prave proto se pam ze gtcko asi neni prava volba...mimochodem mam pocit ze felda zere o neco min nez gtcko
nahradne diely su na to lacne, a nijak zvlast sa to nekazi
spotreba feldy neviem aka je ale punto moze jazdit tak od 6l/100km(zalezi ako s tym budes jazdit)
neviem preco chces hned GT, 130 na dialnici ti da aj 1.1 uplne v pohode a so slabsim motorom sa aspon naucis rozmyslat za volantom kedy mozes a kedy nemozes predbiehat (nie jak niektory majstri sveta co vidam na ceste, vcera mu ocko kupil mazdu rx8 a dnes to uz predbieha v kolone cez plnu ciaru)
Punto MK1 55S 1,1 40kW 3dv. r.v. 1996
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život