Vykon bez klimatizace

Vykon s klimatizaci

Moderátor: peta.smolik
hmm cize čerstvý majitel, myslim ze kazdý kto si kupi bravo v motorickom zaklade neplanuje s autom zavodit. obecne podlne dopraví kazdeho a vsade, predbehnut predbehneš svižne čo treba a tých 130 na našich dialniciach uplne v pohode, v D 160 taktiež. presne ako píšeš 3 prevodový stupen je ako stvorený na prudku akceleraciu ale nezabudaj že aj ked to podradíš zo 6 tky do 4 tak vystrelíš vpred.rogi píše:myslím že to môže byť realne, aj octavia 1,4 ma 70koní papierových, ťažko napísať teraz na motor či som spokojní, mam ešte len ničo cez 300km, ale inak v pohode, závodiť nebudem mam to na bežne vozenie ak budem potrebovat zrychliť použijem 3 stupen prevodový, na škode130 som to tak robil, na trojke 120 tachometrových
risohom píše:takze mam za sebou prvych 1500 km a rad by som opisal spravanie sa motora...
pri zabere na 2500 ot/min je v plynovom pedale citit vibracie. rovnako tomu bolo aj v mojej predchadzajucej Corolle. Tam som to riesil zmenou drahy plynoveho lanka, ktore sa dotykalo bloku motora. Tu taku moznost nemam. Takze sa snazim jazdit pod 2300 a nad 2800 ot./min., co nie je velky problem.
motor konecne zacal tahat od 2 000 ot./min., dokonca mozem na 5. rychlostnom stupni jazdit 60-70 kmh a na siestom na rovinke 80-90 kmh (tachometrove). Na uspornu jazdu idealne!
Najvyraznejsie ozivenie motora som pozoroval pri najazdeni asi 1 000 km.
Ked chcem zase sviznejsi motor, tocim do 3 000 - 3500 ot./min., napriklad pri rozbiehani, vjazde na dialnicu a podobne.
Zatial kupu 1.4 do Brava nelutujem ani nahodou. Priemerna spotreba po 1500 km je 7,0 l/100km (20 % BA, 40 % dialnica 130kmh, 30 % medzimesto uspornou jazdou). Jazdime vacsinou v aute dvaja, kufor nalozeny do tretiny.
velmi ocenujem najma siesty prevodovy stupen na dialnici: 120-130 kmh na 3000 ot./min. Tichucke, usporne, na udrziavanie rychlosti idealne.
neskor napisem dalsie zistenia. pripadne sa pytajte.
ak maa automaticku klímu može byť, že to cukaa, zatial som si to nevšimol na mojej plechovici mam len manualnu klímu ale pozriem to, inak ak sa niekto vozil na L.Theme alebo F.Crome a to 2,5TD s klímou tak potom by zažil ine cukanie na volnobeh, pri zaradenej jednotke, ked to zaplo klíma kompresor ako by niekto skočil na brzdu a ked ho odpojilo zas ako by odrazu pridal plyn,Petr N. píše:Zdravím,
Tiramis píše, že mu to při zapnuté klimatizaci cuká. I graf to potvrdil. Vám ostatním ne?
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | kia-club.net | suzuki-forum.cz |