zvýšení kompresního poměru

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Mr.pilot
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 381
Registrován: 12 bře 2009, 18:46
Bydliště: chocerady

Re: zvýšení kompresního poměru

Příspěvek od Mr.pilot »

nevim co má společnýho ta lancia a myp puntem???to jestli to ten motor vydrží záleží hlavně na jeho stavu pokud se budeš pokoušet roztočit motor kterej byl v pr... už před tím tak je snad jasný jak to dopadne,ale já bych předtím stejně udělal generálku.Navíc mýmu motoru zase tak nic neni a 6500-7000 točí velmi ochotně takže zvýšení o 2000 by přežít měl.
pokud bych chtěl rychlý auto bez problémů tak si rovnou můžu koupit třeba porsche boxter,tolik peněz to taky neni,ale neni to ta pravá zábava navíc tohle auto se mi prostě líbí.
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
Reklama
 

Uživatelský avatar
žabak
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 273
Registrován: 05 čer 2007, 18:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: zvýšení kompresního poměru

Příspěvek od žabak »

A Barča nebo Coupe se Ti nelíbí? Výkon už máš v základu :-) ale je fakt, že kdyš předjedeš lepší auto s puntem, tak je to super pocit!
Punto MK1 ELX 85_16V 1997 cca 180 000km prodane
FIAT Stilo 1,8 16V Multivagon 2003 cca 110 000km
Honda VT600C Shadow 1994 prodané
http://zabak-momo.rajce.idnes.cz/
Mr.pilot
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 381
Registrován: 12 bře 2009, 18:46
Bydliště: chocerady

Re: zvýšení kompresního poměru

Příspěvek od Mr.pilot »

což o to barča se mi líbí ale je pouze dvoumístná(vim že to porsche taky ale to je trošku jiná liga) a navíc má náhon na předek stejně jako to coupe,ale to zase neni cabrio
protože když jsem si kupoval auto měl jsem na něj jednouduchý požadavky:
Cabrio s plátěnou střechou a bez ochranýho rámu(jako má třeba Golf)
Relativně živý auto se silnym motorem
protože dost často jezdím třeba ve 3-4 lidech tak to nemohlo bejt dvoumístný
Stav
Vzhled
s přiměřenými rozměry protože se dost často pohybuju po praze a jinejch městech a zaparkuj dneska někam s 5m autem
A když si vezmeš tyhle požadavky tak ti z toho moc aut prostě nevypadne.ještě mě napadlo nějaký BMW nebo Audi ale to je zase všechno velký,těžký a neohrabaný.Rozhodně vůči puntu.
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
Uživatelský avatar
žabak
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 273
Registrován: 05 čer 2007, 18:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: zvýšení kompresního poměru

Příspěvek od žabak »

OK. Kašli na turbo a pohraj si teda s tou hlavou, ale doporučil bych i teda laděné svody a poupravit to sání.
Punto MK1 ELX 85_16V 1997 cca 180 000km prodane
FIAT Stilo 1,8 16V Multivagon 2003 cca 110 000km
Honda VT600C Shadow 1994 prodané
http://zabak-momo.rajce.idnes.cz/
Mr.pilot
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 381
Registrován: 12 bře 2009, 18:46
Bydliště: chocerady

Re: zvýšení kompresního poměru

Příspěvek od Mr.pilot »

a nemáš typ na nějaký svody???alespoň pro porovnání.mě totiž nenapadlo jak by tam šli udělat lepší protože na tom motoru jsou svody zezadu a vedou nejkratší a vlastně jedinou cestou pryč
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
Uživatelský avatar
žabak
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 273
Registrován: 05 čer 2007, 18:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: zvýšení kompresního poměru

Příspěvek od žabak »

No nejlepší by bylo to povařit a ať má z kažého válce stejnou délku k místu kde se spojují, nebo se podívat jak jsou dělané ty litinové a možná je jen poleštít pro lepší odvod spalin. Jinč inspiraci najdeš na http://www.chevron-racing.com" onclick="window.open(this.href);return false; ale svody tam mají už jen na MKII :?
Punto MK1 ELX 85_16V 1997 cca 180 000km prodane
FIAT Stilo 1,8 16V Multivagon 2003 cca 110 000km
Honda VT600C Shadow 1994 prodané
http://zabak-momo.rajce.idnes.cz/
Mr.pilot
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 381
Registrován: 12 bře 2009, 18:46
Bydliště: chocerady

Re: zvýšení kompresního poměru

Příspěvek od Mr.pilot »

no tak ty origoš právě z hlediska délky nevypadají tak špatně ale hlavně tam neni moc místa na jiný
majco:co jsi tam lil za olej???jestli normální tak to je jasný že to odešlo
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
Uživatelský avatar
earthquaker
Fiaťák
Příspěvky: 51
Registrován: 03 črc 2010, 09:46
Bydliště: Karlovy Vary

Re: zvýšení kompresního poměru

Příspěvek od earthquaker »

Pokud myslíš to co jsi napsal opravdu vážně a z atmosferický 1,6 dostaneš ubroušením palice o 2 milimetry 150 koní, na hodinu vyhodim svýho motráře a beru tě místo něj.Mě u 1,4GT vyšlo na 240tisíc korun dostat z něj 270koní a to považte původní z něj je už jen část bloku motoru.Jinak hlava o 1,7mm dolu bude oříšek, protože ventily ti budou mlátit o písty, tolik místa tam zas soudruzi z Torina nenechali.Já ten motor řešil 5 let a stále ještě není dokonalej, strávil jsem desítky hodin na brzdě v SH a u Krámskýho, řešim to celkem s pěti motorářema včetně pana Zvonaře, což je největší kapacita na maloobsahový turbo motory v zemi a myslím si že ani oni by se do seriózní přestavby atmosferický 1,6 asi nepustili.Když budeš chtít poradit, pomoc, nebo koupit nějaký díly na tvůj projekt, dej vědět, rád ti pomůžu.Nechci na tebe machrovat ani ti brát sny, jen se chci podělit o bohaté zkušenosti s řešením tohoto problému.
Mr.pilot
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 381
Registrován: 12 bře 2009, 18:46
Bydliště: chocerady

Re: zvýšení kompresního poměru

Příspěvek od Mr.pilot »

no uvidíme co z něj dostanu,teď napřed musim sehnat ještě nějaký auto na normální ježdění a pak asi pujdu do tý přestavby.možná jestli nevíš o nějaký pořádný spojce za rozumný prachy.
jinak to co děláš ty je extrém.Já mám těch 150koní jako maximální hodnotu sice je to taky hodně ale uvidíme,a jak říkám znám atmosférickej motor kterej je parametrama hodně podobnej a s tim výkonem je na tom fakt o hodně líp než mám limit já.
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
Uživatelský avatar
earthquaker
Fiaťák
Příspěvky: 51
Registrován: 03 črc 2010, 09:46
Bydliště: Karlovy Vary

Re: zvýšení kompresního poměru

Příspěvek od earthquaker »

kouknu na rozměry a možná bych tu našel chvíli jetou keramiku od Greddy včetně přítlačáku a pevnostního ložiska, co tu zbyla poté co bývalá přítelkyně odjela tak jak přijela (na mejdle) :lol: .Nevím, podle mého názoru je mnohem jednodušší cesta vzít cca 35 táců a skočit rovnou pro turbokit a nárust výkonu i točivýho momentu je velmi radikální za tyhle peníze a dokonce když to budeš řešit u někoho z úpravců a ne u Tondy v JZD, tak se to dá dopsat do TP, takže odpadne buzerace ze strany Pomahačů a Chráničů.
Mr.pilot
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 381
Registrován: 12 bře 2009, 18:46
Bydliště: chocerady

Re: zvýšení kompresního poměru

Příspěvek od Mr.pilot »

já jsem ale spíš odpůrce turba na motoru,když tak jedině kompresor,ale to spíš dám do punta třílitrovou V8 z ferrari.
A nebudu to řešit u úpravců ale spíš sám,jsem sice víc přez letadla ale jedno auto neni žádnej problém.
Ještě mě napadá jestli nemáš nějakej kontakt na webovky někoho kdo prodává třeba kovaný písty ojnice a podobný specializovaný věci.
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
djkalic
Začátečník
Příspěvky: 39
Registrován: 02 pro 2010, 11:32

Re: zvýšení kompresního poměru

Příspěvek od djkalic »

earthquaker píše:kouknu na rozměry a možná bych tu našel chvíli jetou keramiku od Greddy včetně přítlačáku a pevnostního ložiska, co tu zbyla poté co bývalá přítelkyně odjela tak jak přijela (na mejdle) :lol: .Nevím, podle mého názoru je mnohem jednodušší cesta vzít cca 35 táců a skočit rovnou pro turbokit a nárust výkonu i točivýho momentu je velmi radikální za tyhle peníze a dokonce když to budeš řešit u někoho z úpravců a ne u Tondy v JZD, tak se to dá dopsat do TP, takže odpadne buzerace ze strany Pomahačů a Chráničů.
a nemas treba link na ty special veci (kovany pisty turbo kity a tak)??? a dopsat do tp juuu parada
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“