Kontrolka EOBD
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka EOBD
posledny mesiac sa mi vyhadzuje chuba takmer kazde dva tyzdne, a uz to nieje viacej chyb ako byvavalo ale len jedna, z coho sudim ze bude zavazna. je katalyzator v r!t!??? dakujem za odpovede
- Přílohy
-
- diag1.JPG (93.93 KiB) Zobrazeno 3196 x
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
- Reklama
Re: Kontrolka EOBD
Muze a nemusi. Je treba posoudit lambdy. Funkce katalyzatoru se urcuje podle signalu lambdy za katem(predpokladam ze mas dve jinak by ti todle hlasit nemelo). Muze byt spatna. Je to castejsi zavada nez nefunkcni kat. I kdyz i to se muze stat zalezi na poctu kilometru.
Radek
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka EOBD
uz som to diskutoval zo spiritwolkerom, takze budem prehadzovat lambdy medzi sebou a uvidime co to povie, inak km mam 110tis
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
Re: Kontrolka EOBD
To ti nepomuze.
Bud promerit oscilem nebo vymenit za jinou. Ony se ty signaly totiz srovnavaji vuci sobe.
Bud promerit oscilem nebo vymenit za jinou. Ony se ty signaly totiz srovnavaji vuci sobe.
Radek
Re: Kontrolka EOBD
Nebo s tím může klidně jezdit dál. Lambda za katem nemá na chod motoru zásadní vliv(nebo vůbec žádný)Alespoň u Fiatu Punto ne
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka EOBD
no rozdiel tam nieje žiadny akurát mi vadí kontrolka
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
Re: Kontrolka EOBD
Přelep ji černou páskou
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka EOBD
to sa nehodi
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
Re: Kontrolka EOBD
Zajímalo by mě co všechno má vliv na to že se ta kontrolka rozsvítí (žlutá-stále). V manuálu píšou tohle ,, signalizuje poruchu v zapalovacím a palivovým systému,, to je hodně obecný, chtělo by to něco přesnějšího (nejlíp kompletní souhrn). Taky mě svítila, motor nešel do otáček, vibrace, jako by běžel na 3 válce. dost to cukalo. Vystříkal jsem všechny konektory kontaktolem, kromě konektorů lamda sond- ty jsem jenom vysušil. Pomohlo to a motor běžel normálně a po pár km zhasla i ta kontrolka. Ted zhruba po 100 km kontrolka sice nesvítí, ale chlastá to jako duha (dle PC 10l město; 7l okrsky, předtim 7l a 5l) a někdy při malých otáčkách nebo volnoběhu to trošku cuká, ale nic extra. Na diagnostiku nejdu, vyhozený prachy stejnak to bude hlásit p...y. To že to trošku cuká (za studena i za tepla) by mohlo bejt zapalovacíma kabelama (na svíčkách už nejdou zacvaknout-nedržej- spíš tam jsou jenom položený-je to tak už dlouho a chovalo se to slušně). Ale ta spotřeba větší o 2-3 l to už kabelama bejt nemůže. Čidlo teploty funguje (teplota vyleze po 4km na 90°), Jediný co by podle mě mohlo dělat takovej apetit je lamda. Jsou tam 2. Nebo se tam nastavil při tom jak svítila EOBD nastavil nákej debilní program a zaboha se to nechce vrátit do normálního režimu i když už to nesvítí. Bez čidla otáček by to nešlo pomalu ani nastartovat a ostatní čidla maj význam 00 prd, 3 litry podle mě nedokážou.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Re: Kontrolka EOBD
prohodit je právě nemůžu páč jsou tam totálně zažraný a nejdou povolit. Kdybych trošku přitvrdil, tak by šly, ale tim bych je bud odpravil a nebo bych ukroutil kat.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Re: Kontrolka EOBD
to asi jo no. uvidíme, chvilku pojezdíme a pak se uvidí. třeba to nahodí nákej lepší program
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Re: Kontrolka EOBD
Chalani vsetci tu pisete o 2 lambdach, ja mam punto 2 r.v. 2000 a mam len 1 lambdu pred katalyzatorom. Teraz som menil prasknute zvody za druhe, tam boli 2 otvory na lambdu, ten druhy som musel zaslepit...
Nerozumiem tomu, ze podla coho sa davali 1 alebo 2 lambdy?
Nerozumiem tomu, ze podla coho sa davali 1 alebo 2 lambdy?
Punto MK2 1.2 16V HLX, r.v. 2000
Re: Kontrolka EOBD
ta druhá se dávala pozdějc, někdy koncem roku 2000, současně se začalo dávat i čidlo polohy vačkovýho hřídele, všechno je to kvůli emisím, o něco lepší spalování, ale rozdíl je minimální, celkovej efekt odhaduju tak na 2 %. ale myslim že od tý doby má punto vyšší euro normu. Takže když si ten druhej otvor zalepil tak je to v pohodě. Důležitá je hlavně ta před katem. ta druhá to jenom trošku doladí (ale opravdu jenom o chlup). přesnou funkci tady už někde někdo vysvětloval. Taky zasupluje v případě výpadku tý první, ale né na 100%.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)