Akú povrchuvú ochranu na olejovú vaňu?

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
pawelino
Začátečník
Příspěvky: 20
Registrován: 19 kvě 2009, 21:28

Akú povrchuvú ochranu na olejovú vaňu?

Příspěvek od pawelino »

Cawte,trošku mi obhrdzavela olejová vaňa ale našťastie neni deravá,tak som ju oškrabal ošmyrgloval a pekne očistil od hrdze a teraz mám dilemu či to natrieť klasický základnou farbou a potom nejakou syntetickou alebo to môžem streknúť aj s BODY sprejom? :D
Fiat Punto 1.1S 40kW r.v. 1998
Reklama
 

Uživatelský avatar
phaeton_esc
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 451
Registrován: 27 črc 2008, 17:57
Bydliště: Lovosice

Re: Akú povrchuvú ochranu na olejovú vaňu?

Příspěvek od phaeton_esc »

na rez je prej dobrej Hammerite, já jsem rezatý (a očištěný) kola barvil syntetikou (+ základ pod to) a drží
bylo
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
xeromax
Všeználek
Příspěvky: 1525
Registrován: 13 srp 2008, 18:02
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: Akú povrchuvú ochranu na olejovú vaňu?

Příspěvek od xeromax »

gumoasfalt?
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
pawelino
Začátečník
Příspěvky: 20
Registrován: 19 kvě 2009, 21:28

Re: Akú povrchuvú ochranu na olejovú vaňu?

Příspěvek od pawelino »

Keď dám gumoasfalt tak sa tým pádom bude horšie chladiť vaňa nie?
Fiat Punto 1.1S 40kW r.v. 1998
Petr1968
Všeználek
Příspěvky: 1268
Registrován: 21 bře 2009, 16:39

Re: Akú povrchuvú ochranu na olejovú vaňu?

Příspěvek od Petr1968 »

pawelino píše:Keď dám gumoasfalt tak sa tým pádom bude horšie chladiť vaňa nie?
:mrgreen: to si děláš legraci ne?stejně to kupodivu rezne zevnitř,i když je tam olej
Uživatelský avatar
mad mike
Všeználek
Příspěvky: 1872
Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Bydliště: Olomouc

Re: Akú povrchuvú ochranu na olejovú vaňu?

Příspěvek od mad mike »

Petr1968 píše:
pawelino píše:Keď dám gumoasfalt tak sa tým pádom bude horšie chladiť vaňa nie?
:mrgreen: to si děláš legraci ne?stejně to kupodivu rezne zevnitř,i když je tam olej
s tím chlazením je to zajímavý postřeh, já mám na svojem autě olejovou vanu z hliníku s žebrováním, takže asi na tom něco bude. každopádně nejlepší by bylo něco na styl hammerite. gumoasfalt by se mohl za tepla roztékat a smrdět
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Uživatelský avatar
Matto
Všeználek
Příspěvky: 2443
Registrován: 12 zář 2007, 11:05
Bydliště: Trenčín,Horné Srnie

Re: Akú povrchuvú ochranu na olejovú vaňu?

Příspěvek od Matto »

ja by som to natrel alkytonom
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
Petr1968
Všeználek
Příspěvky: 1268
Registrován: 21 bře 2009, 16:39

Re: Akú povrchuvú ochranu na olejovú vaňu?

Příspěvek od Petr1968 »

žebrování měla š 130. Nejlepší je olejový chladič. Zvlášť vhodný hlavně pro 1,2 HTP . :mrgreen: Kolega z práce se také divil proč mu prorezla olejová vana na Puntu. Zřejmě materiál na prd.
Graun
Znalec
Příspěvky: 683
Registrován: 03 zář 2008, 20:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Akú povrchuvú ochranu na olejovú vaňu?

Příspěvek od Graun »

Ono většína aut má vany potečené olejem, ale u Punta je tomu přesně naopak. Je to suché, tak není žádná impregnace, která by to mohla ochránit.
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Akú povrchuvú ochranu na olejovú vaňu?

Příspěvek od peta.smolik »

Já na ni uviděl rez a tak sem jí dřel do čista dočista v domnění že je to masivní železo a tak sem jí prodřel ale měl jsem na ní připravenou barvu na natírání radátorů bo ta barva musí mít určitou tepelnou roztažnost a jelikoš se tato barva dá koupit jen ve světlých odstínech je dobrý do ní přidat černý barvivo i když vana není vidět takže vlastně proč ji nemít bílou
Bylo mi doporučeno natřít jí 3krát a vždy mezi nátěry nechat běžet motor aspon 30 minut aby se barva zžila teplem a pak prej bude věčná
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“