Môj FIAT 127A 0.9 r.v. 1972
Moderátor: peta.smolik
Môj FIAT 127A 0.9 r.v. 1972
Chcem Vám predstaviť svoj "najnovší" prírastok do rodiny: Fiat 127. Kúpil som ho asi pred mesiacom v celkom zachovalom stave, po staršom pánovi. Na svoj vek ja na ňom veľmi málo hrdze,viď foto... Celú dobu bol garážovaný v nevykurovanej garáži, posledné 4 roky sa na ňom vôbec nejazdilo. Po kúpe som na ňom jazdil týždeň aby som zistil čo a ako, vymenil olej, filtre, silentblok prevodovky, manžetu na páke radenia a vonkajšom kĺbe. Momentálne je v štádiu prípravy na lak, bohužiaľ naň nemám veľa času, tak to ide celkom pomaly, ale isto :) Tak sem priložím pár fotiek ako to zatial vyzerá...
- Přílohy
-
- VYBERANIE OKIEN
- 3.jpg (188.66 KiB) Zobrazeno 11236 x
-
- NA TAK STARÉ AUTO JE TO OK :)
- 4.jpg (236.7 KiB) Zobrazeno 11236 x
-
- HRDZA POD TESNENÍM OKNA
- 5.jpg (255.64 KiB) Zobrazeno 11236 x
Naposledy upravil(a) TV-Punto dne 10 zář 2010, 23:16, celkem upraveno 1 x.
FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98
- Reklama
Re: Môj FIAT 127A 0.9 r.v. 1972
...
- Přílohy
-
- PO PRVOM PREBRúSENÍ
- 1.jpg (189.47 KiB) Zobrazeno 11235 x
-
- BRÚSENIE GITOVANIE A ZAS BRÚSENIE...
- 2.jpg (188.98 KiB) Zobrazeno 11235 x
FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98
- Mark L.
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 215
- Registrován: 15 lis 2006, 10:59
- Bydliště: Zastávka u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Môj FIAT 127A 0.9 r.v. 1972
Ahoj, vitej do nasi rodiny postizenych
F127 uz dnes neni auto na bezne jezdeni, ale je pro fandy dobre, jednoduche a poctive techniky. Leckdo se tomu zasmeje, ale fiatkari vedi svoje. Pokud bys neco potreboval, tak se mi ozvi na SZ, nebo koukni na nas web http://fiat127.okruhy.cz.
Nahodou termostat nepotrebujes? Mam jich doma jeste asi 40
F127 uz dnes neni auto na bezne jezdeni, ale je pro fandy dobre, jednoduche a poctive techniky. Leckdo se tomu zasmeje, ale fiatkari vedi svoje. Pokud bys neco potreboval, tak se mi ozvi na SZ, nebo koukni na nas web http://fiat127.okruhy.cz.
Nahodou termostat nepotrebujes? Mam jich doma jeste asi 40
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
Re: Môj FIAT 127A 0.9 r.v. 1972
Dakujem, tu stranku poznam, uz som tam brazdil, termostat zatial nie, ale urcite sa ozvem ak to este bude aktualne
V sobotu ak bude pekne pocasie sa ide dat do plniča...
V sobotu ak bude pekne pocasie sa ide dat do plniča...
FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98
- Mark L.
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 215
- Registrován: 15 lis 2006, 10:59
- Bydliště: Zastávka u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Môj FIAT 127A 0.9 r.v. 1972
Diky, tva registrace dorazila. Ikdyz se na strankach este nejakou chvili neobjevis mezi cleny (neni cas ) tak registraci mam a hromadne pozvanky na sraz emailem dostavat budes.
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
Re: Môj FIAT 127A 0.9 r.v. 1972
Proč by Fiat 127 nebylo auto na běžné ježdění? Chybí mu snad něco?
- Mark L.
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 215
- Registrován: 15 lis 2006, 10:59
- Bydliště: Zastávka u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Môj FIAT 127A 0.9 r.v. 1972
Nechybi, ale je ho skoda.Petr1968 píše:Proč by Fiat 127 nebylo auto na běžné ježdění? Chybí mu snad něco?
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
Re: Môj FIAT 127A 0.9 r.v. 1972
Veterán? I dnes udělá HTP Lehký vozík s točivým motorem. Tak tedy mazlíček veterán
Re: Môj FIAT 127A 0.9 r.v. 1972
Ano, je ho skoda, budem ho pouzivat maximalne na nejaky ten zrazik (ale asi len na Slovensku) a na jazdenie do prace (2-3km), vlastne som ho kupil len koli tomu lebo sa mi paci a chcem ho dat do povodneho stavu
FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98
Re: Môj FIAT 127A 0.9 r.v. 1972
Citam ako citam ale nikde sa neviem docitat ako znizit predok? Nemas v tom prehlad?Mark L. píše:...
FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98
Re: Môj FIAT 127A 0.9 r.v. 1972
Fuha, krasne auto ten spider!
FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98
- Mark L.
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 215
- Registrován: 15 lis 2006, 10:59
- Bydliště: Zastávka u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Môj FIAT 127A 0.9 r.v. 1972
No to si pis, ze HTP nema sanci. ale musis to tocit. Jeden z nas 127uchylaku s Mk1 a motorem Abarth 1050 OHV udela i ochcavku TDi co tahle vod spoduPetr1968 píše:Veterán? I dnes udělá HTP Lehký vozík s točivým motorem. Tak tedy mazlíček veterán
A co teprve drahnych dob moje Mk2 Sport 1050 OHC. Tech 70koni po kapotou dokazalo rozparadit 760kg vahy na 175km/h (podle tacho) a to na nejvyssi 4ty qalt. Mel's videt jak cumeli paprdove v Superbu ktery jsem problikl na dalnici. To jsem byl este mladej a blbej. Samozrejme rozjet to na tu rychlost chtelo cas a prostor a ubrzit jeste vic, ale za ten pocit mi to tehdy stalo. Tehdy jo. Motor mel za sebou asi 300tis km a dneska je namontovanej na Slovensku do 5tidverove sedmy. Proste stara dobra poctiva technika. Proto se ji dodneska drzim.
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
- Mark L.
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 215
- Registrován: 15 lis 2006, 10:59
- Bydliště: Zastávka u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Môj FIAT 127A 0.9 r.v. 1972
Hele s timhle moc se mnou nepocitej. Jak slysim F127 a tuning nebo vpodstate bastleni jakyhokoliv auta, ktery uz si zaslouzi jen odpocinek a oprasovani, tak mi rudne obraz.TV-Punto píše:Citam ako citam ale nikde sa neviem docitat ako znizit predok? Nemas v tom prehlad?
...
Zadek snizit neni problem, predek jedine pruzinama. Ja tohle "*urveni" nikdy neabsolvoval, ale vim ze na predek pruziny z Alfy33. Jsou i tuzsi. Kdyz uz prosimTe delas upravy, tak jen takovy ktery jdou vratit z5. Uvedom si, ze mas r.v. 1972, dvoudvirko s malym zadnim oknem. Tech neni zas tak moc! jako tech novejsich s vetsim oknem.
Jako nejvetsi vrazdu povazuju, kdyz nekdo do takovyho krasavce vyreze diry pro repraky apod. Kdybys nahodou mel ty umysly a chtel "tunit", tak s tebou vymenim zadni plato s dirama, za plato bez, a zadni bocni tapecy bez der za tapecy s a daruju ti k tomu i ty repro, coz nejsou zadny vorezavatka, ale poradny repra. Predchozi majitel byl zrejme audiofil a trosku auto znehodnotil. Stejne tak pokud bys chtel davat jiny kola, tak koupim ty chromovy poklice.
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
Re: Môj FIAT 127A 0.9 r.v. 1972
Nee nejdem to nijak tunit, ziadne kridla, ziadne audio, nic take, kolesa sice chcem ale 13tky aj to len take aby sa co najviac podobalo originalu, ak ich zozeniem, kludne tie puklicky poslem, bohuzial jedna ma iny typ znaku...
Pruziny rezat nebudem, aj ked mam este jedny, preto sa zatial len informujem co a ako. Ten typ ma pomerne vysoku prednu kapotu, a zas rezat do kapoty alebo robit nejake upravy tlmicov nechcem. Jedine ze by to slo niecim nahradit a znizit tak o 3 centimetre, takze oproti originalu by to nebolo ani poznat (si myslim)
Pruziny rezat nebudem, aj ked mam este jedny, preto sa zatial len informujem co a ako. Ten typ ma pomerne vysoku prednu kapotu, a zas rezat do kapoty alebo robit nejake upravy tlmicov nechcem. Jedine ze by to slo niecim nahradit a znizit tak o 3 centimetre, takze oproti originalu by to nebolo ani poznat (si myslim)
FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98