Ahoj fiaťáci!
Potreboval by som pomoc od skúsenejších fiaťákov a tak sa obraciam na vás.
Moje MW 1.9jtd r.v.2004 ma opustilo po umytí vapkou. Skúsim to popísať konkrétnejšie.
Bol som umyť auto na pumpe a chlapík ho obehal vapkou (nie pod kapotou motora). Prišiel som domov a po vypnutí kľúčika zhasli kontrolky, ale motor bežal ďalej. Chod motora som zastavil cez 4 prevodový stupeň. Po opätovnom naštartovaní a vypnutí kľúčika sa už všetko správalo normálne, len nejaké relátko vkuse spínalo, vlastne cvakalo asi v itervale 2x za sekundu. Kym som dobehol s kľúčom, že odpojím baterku, už to nerobilo, tak som nechal všetko tak.
Ráno však už auto nechcelo chytiť. Aby som bol presnejší, motor naskočí na cca 3 sek. s divným rachotom v motore a potom zhasne, z výfuku vylezie čierny dym.
Objednal som si domov chlapíka s diagnostikou, ktorá vypísala ako trvalú závadu REGULÁCIA PALIVOVÉHO TLAKU. Na odporučenie toho chlapíka som vymenil regulátor tlaku paliva, ktorý ma vyšiel na 250 e. Žiaľ boli to vyhodené prachy do vzduchu, lebo oprava je bez zmeny. ďakujem za rady.
Regulátor tlaku paliva
Moderátor: peta.smolik
-
- Začátečník
- Příspěvky: 4
- Registrován: 26 bře 2010, 12:49
Regulátor tlaku paliva
- Přílohy
-
- regulator tlaku.jpg (42.57 KiB) Zobrazeno 4753 x
-
- Regulátor tlaku s tesnením
- regulator tlaku.jpg (163.74 KiB) Zobrazeno 4756 x
- Reklama
Re: Regulátor tlaku paliva
hmm je to divne ze po umyti wapkou to zacalo robit,to bezanie motora po vypnuti klucika moze byt,ze turbo zacalo zrat olej,skontroluj kolko ho mas,popripade pozri sa na samotne turbo.Ked mam pravdu,tak prv vymen olej a dodrzuj intervali a turbo bude zrele na repas...nieze raz skoncis ako jedno BMW X5 ze motor zacal zrat olej cez turbo,neustale sa zvysovali otacky a za chvilu bolo po smrti.Jedno video je o tom na youtube,skoda ze uz nemam link.
FIAT PUNTO MK1 1.2 8V 54KW HSD ////ex
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
-
- Začátečník
- Příspěvky: 4
- Registrován: 26 bře 2010, 12:49
Re: Regulátor tlaku paliva
Nemyslim, že je to turbo. Auto by naštartovalo a nemalo by len výkon. Olej je ok. Ani palubny počítač nevypíše servis ani žiadnu chybu. Proste naskočí na 3 sek. z rachotom. Z vyfuku sa vyvylí nie až tak veľký ale predsa len kúdoľ dymu a zdochne. No neviem, žeby triska?
-
- Začátečník
- Příspěvky: 4
- Registrován: 26 bře 2010, 12:49
Re: Regulátor tlaku paliva
Tak boli to trisky. S umytim auta to nemalo nič spoločné, bola to len blbá zhoda okolností.