Punto JTD,zopár problémov
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Punto JTD,zopár problémov
Ahojte, som tu novy, mam zopar problemov z Puntom II ktore mam dva dni
1: Motor 1,9JTD nema výkon, nedymí,neklepe, chod ma normálny ale za jazdynapriklad pri plnom plyne proste ako kedy nechcel ist do otacok,stupaju pomaly azrazu citit take trhnutie a potom to uz ide ako divé, ked potom zase pustim na dlhsie plyn, pridam spet a zase slabee, a tak dookola, cim to moze byt?Kontrolka nesvieti ziadna.Vzduchový filter nový.
2: Stierace mi v prvej polohe nefunguju, teda funguju ale nemaju plynuly chod, trha nimy, druhy a treti stupen ide v pohode, cim to moze byt?
3: Bezp. pás vodiča je zaseknuty, neviem ci je problem v mechanizme alebo sa zasekol o nejaky plast. Co s tym?
4: Prepínaním tlmených a ďiaľkových striedavo svietia, prepnem na dialkove zhasnu tlmene, je to okej?
Dííkes za rady
1: Motor 1,9JTD nema výkon, nedymí,neklepe, chod ma normálny ale za jazdynapriklad pri plnom plyne proste ako kedy nechcel ist do otacok,stupaju pomaly azrazu citit take trhnutie a potom to uz ide ako divé, ked potom zase pustim na dlhsie plyn, pridam spet a zase slabee, a tak dookola, cim to moze byt?Kontrolka nesvieti ziadna.Vzduchový filter nový.
2: Stierace mi v prvej polohe nefunguju, teda funguju ale nemaju plynuly chod, trha nimy, druhy a treti stupen ide v pohode, cim to moze byt?
3: Bezp. pás vodiča je zaseknuty, neviem ci je problem v mechanizme alebo sa zasekol o nejaky plast. Co s tym?
4: Prepínaním tlmených a ďiaľkových striedavo svietia, prepnem na dialkove zhasnu tlmene, je to okej?
Dííkes za rady
- Reklama
- l-cizek
- Znalec
- Příspěvky: 740
- Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto JTD,zopár problémov
a proč kupuješ takovej vrak?? tak na ten pás se musíš podívat ty...ale nejspíš bude něco s tím navijákem a stěrače bych zkusil ten mechanismus prostříknout WDčkem a dát nový, s těma světlama... máš KO přepínač... a s tim motorem?? To nevim, kdyby to byl benzín řeknu ti vyměn svíčky, ale u nafty? Zkusil bych kvalitní naftu, žádný tesco, jinak možná nějakej palivovej filtr... možná i čerpadlo...nevim
MK2b 1.4 16V 70KW r.v. 12/2004
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
- watkoslaw
- Fiaťák
- Příspěvky: 55
- Registrován: 23 pro 2008, 09:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto JTD,zopár problémov
v akom rozmedzi otacok sa to prejavuje?
Re: Punto JTD,zopár problémov
Ani neviem v akom rozmedzi otacok sa to prejavuje, myslim ze to je skor od toho ze drzim podlahu dlhsie a potom to cukne a ide jak pííla, lebo som siel dlhsie napriklad na pol plynu a nic, neviem cim to bude.
Re: Punto JTD,zopár problémov
S motorom ti odporúčam ísť na diagnostiku.
So stieračmi mám skúsenosť , stačí otvoriť motorček a poutierať kontakty časovača od vazelíny a bude to OK. S ostatnými prob. som sa nestretol.
Veľ.a šťastia
So stieračmi mám skúsenosť , stačí otvoriť motorček a poutierať kontakty časovača od vazelíny a bude to OK. S ostatnými prob. som sa nestretol.
Veľ.a šťastia
Re: Punto JTD,zopár problémov
Co sa tyka tych stieracov, v mojom pripade nenormalne trhali na 1. stupni (kupil som tak auto) a po rozobrati som zistil, ze na kontaktoch vnutri je vazelina na kontaktoch. Cele som to ocistil a odvtedy pohoda.
Punto MK2 1.2 16V HLX, r.v. 2000
Re: Punto JTD,zopár problémov
Ahoj..Ty pri demontaci toho motorku sterace musi ven i ramena sterace, ze? Kurnik ja to nemuzu z toho tisicihranu dostat..musim sehnat nakej stahovak..
Jinak by myslim nebylo od veci neco jako FAQ... sterace trhaji, prepinani svetel, ventilator nejede na urcite poloze, servo, nestartuje za studena/tepla,...
Jinak by myslim nebylo od veci neco jako FAQ... sterace trhaji, prepinani svetel, ventilator nejede na urcite poloze, servo, nestartuje za studena/tepla,...
FIAT PUNTO II 1.2 16V HLX 5d
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Punto JTD,zopár problémov
poslal som ti sukromnu spravu, a mam na teba tazku otazku? kto ti v takom stave predal auto? alebo bolo neuveritelne lacne?
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Punto JTD,zopár problémov
k tomu motoru: moze to byt v tom ze mas male otačky a nezopne turbo... a pomalicky ako sa otacky zvyšuju tak niekde pri 1300 otačkach zopne a auto sa vtedy zmeny na raketu
kukni pri kolkych otačkach sa ti zapina to turbo
kukni pri kolkych otačkach sa ti zapina to turbo
Punto 1.9 JTD 59kw 2OOO
Re: Punto JTD,zopár problémov
nazdáár... okey cize k tvojmu problemu cislo 1.
ako ti hreje motor? nahreje sa rychlo alebo pomaly? to cuknutie ktore spominas je zapnutie turba...turbo zacina fungovat pri teplote motora 60stupnov a viac.. problem moze byt jednoduchy: termostat...takyto problem sme riesili pred mesiacom s nasim puntaakom...
ak je termostat v pohode a motor sa hreje rychlo , nekdesa udrziava si iptimalnych 80-90stupnov tak to budu zanesene turbiny turba....
vybrat a precistit turbo...a povim ti : proces je zdlhavy velmi treba vybrat X dalsich veci aby si sa k nemu dostal...
na turbe sa nachadza taká chujovinka ktora funguje na principe podtlaku...moze byt iba zaseknuta...alebo zanesene turbo.. dufam ze nic ine to nebude lebo nove turbo.. par stoviek eur )
prajem vela stastia pri prave a verim ze to bude iba termostat:)) good luck hehe
ako ti hreje motor? nahreje sa rychlo alebo pomaly? to cuknutie ktore spominas je zapnutie turba...turbo zacina fungovat pri teplote motora 60stupnov a viac.. problem moze byt jednoduchy: termostat...takyto problem sme riesili pred mesiacom s nasim puntaakom...
ak je termostat v pohode a motor sa hreje rychlo , nekdesa udrziava si iptimalnych 80-90stupnov tak to budu zanesene turbiny turba....
vybrat a precistit turbo...a povim ti : proces je zdlhavy velmi treba vybrat X dalsich veci aby si sa k nemu dostal...
na turbe sa nachadza taká chujovinka ktora funguje na principe podtlaku...moze byt iba zaseknuta...alebo zanesene turbo.. dufam ze nic ine to nebude lebo nove turbo.. par stoviek eur )
prajem vela stastia pri prave a verim ze to bude iba termostat:)) good luck hehe
Re: Punto JTD,zopár problémov
myslim ze to je poriadna volovyna že turbo zapina az po 60-tich stupnoch... to ako pokial sa ti motor nezohreje na nad 60 stupnov tak jazdiš bez turba?????arapko píše:nazdáár... okey cize k tvojmu problemu cislo 1.
ako ti hreje motor? nahreje sa rychlo alebo pomaly? to cuknutie ktore spominas je zapnutie turba...turbo zacina fungovat pri teplote motora 60stupnov a viac.. problem moze byt jednoduchy: termostat...takyto problem sme riesili pred mesiacom s nasim puntaakom...
ak je termostat v pohode a motor sa hreje rychlo , nekdesa udrziava si iptimalnych 80-90stupnov tak to budu zanesene turbiny turba....
vybrat a precistit turbo...a povim ti : proces je zdlhavy velmi treba vybrat X dalsich veci aby si sa k nemu dostal...
na turbe sa nachadza taká chujovinka ktora funguje na principe podtlaku...moze byt iba zaseknuta...alebo zanesene turbo.. dufam ze nic ine to nebude lebo nove turbo.. par stoviek eur )
prajem vela stastia pri prave a verim ze to bude iba termostat:)) good luck hehe
Punto 1.9 JTD 59kw 2OOO