Caute
dnes mi zhorel motor ventilatora ( sahary ) z nicoho nic mi zacala stupat v kolone teplota, za chvilu bolo citit v aute pach od spalenych kablov, zastavil som otvoril kapotu a z motorceka sahary sa dymilo ( asi sa tam dostala voda ??? alebo to vyskratovalo??) neviete ci sa to da nejak opravit (dat nove vinutie??) popripade neviete niekto kde by som zohnal len ten motorcek samotny lebo co som videl tak predavaju komplet aj s tyn plastovym ramom a chcu za to 150 eur. alebo ked sa niekomu povaluje v garazi zbytocny takyto motorcek tak dajte vediet. ( Punto II 1,2 8V, r.v. 2002, bez klimy )
ZHOREL MI MOTOR SAHARY
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: ZHOREL MI MOTOR SAHARY
tu je tabletka pre tvoju saharu: http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/wym ... l_mk2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 84
- Registrován: 07 pro 2007, 17:16
- Bydliště: okres Senec, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZHOREL MI MOTOR SAHARY
...ze by som tam dal z ineho auta? hm no inac rozmyslal som nad tym. Musim pozriet ci sa u nas da zohnat taky ventilator na Poloneza popripade spekulujem nad ventilatorom z favorita, ten je tiez lacny len budem musiet vymysliet nejake uchytenie a pripojenie aby to aj fungovaloSpiritWolker píše:tu je tabletka pre tvoju saharu: http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/wym ... l_mk2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dik za tip
Re: ZHOREL MI MOTOR SAHARY
ja som kúpil na vrakáči za 17 €, vymenil a fičím ďalej
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 84
- Registrován: 07 pro 2007, 17:16
- Bydliště: okres Senec, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZHOREL MI MOTOR SAHARY
Tie motorceky ventilatorov su u vsetkych Mk 2 dvojrýchlostné ?? Lebo v poistkovej skrinke chyba poistka 2 rychlosti ventilatora aj rele 2. rychlosti
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 84
- Registrován: 07 pro 2007, 17:16
- Bydliště: okres Senec, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZHOREL MI MOTOR SAHARY
Takže motor sahary vymenený, hoci to nebolo bez problémov. Mal som problém zohnať motorček z Mk2, na žiadnom vrakovisku to nemali tak som nakoniec zohnal z Mk1 (1,1 alebo 1,2). Ten plastový držiak kde je primontovaný ten motorček ten vôbec nepasuje takže motorček sa musí namontovať do pôvodného plastového držiaka ( a tu niekde začína problém )
Najskôr som vybral motor zväčšil vŕtačkou otvory v tom plastovom držiaku a namontoval som to ako pôvodný motor:::Lenže problém, také jednoduché to nie je: vrtula u motorčeka z Mk1 je viac vypuklá a prečnieva nejaké 3cm von to znamená že ten plastový držiak sa nedá namontovať na pôvodné miesto lebo vrtula by sa dotýkala chladiča.
Treba na to ísť inak
1. v tom plechovom trojuholníku nie sú diery na skrutky ako v Mk2 ale nalisované skrutky, ktoré treba odrezať karboškou a vyvŕtať tam diery ako je na motorčeku z mk2, treba si dať veľký pozor aby sme ten trouholníkový plech nedokrivili ( tak ako sa mne podarilo)
2.vrtuľu motorčeka treba odmontovať ( mne to išlo dosť ťažko, pozor aby sa nezlomila )aby sme vedeli dostať ten motorček do plastového držiaku ale z vonkajšej strany (smerom k motoru) nie ako bol namontovaný originál motor Mk2 ( smerom k chladiču) tak ako to je na priloženej fotke. Potom len prišrobovať a pripojiť a ide sa
(fotka nie je moja ale požičaná od poľského kolegu,za čo mu ďakujem, dúfam že mu to nevadí )
Najskôr som vybral motor zväčšil vŕtačkou otvory v tom plastovom držiaku a namontoval som to ako pôvodný motor:::Lenže problém, také jednoduché to nie je: vrtula u motorčeka z Mk1 je viac vypuklá a prečnieva nejaké 3cm von to znamená že ten plastový držiak sa nedá namontovať na pôvodné miesto lebo vrtula by sa dotýkala chladiča.
Treba na to ísť inak
1. v tom plechovom trojuholníku nie sú diery na skrutky ako v Mk2 ale nalisované skrutky, ktoré treba odrezať karboškou a vyvŕtať tam diery ako je na motorčeku z mk2, treba si dať veľký pozor aby sme ten trouholníkový plech nedokrivili ( tak ako sa mne podarilo)
2.vrtuľu motorčeka treba odmontovať ( mne to išlo dosť ťažko, pozor aby sa nezlomila )aby sme vedeli dostať ten motorček do plastového držiaku ale z vonkajšej strany (smerom k motoru) nie ako bol namontovaný originál motor Mk2 ( smerom k chladiču) tak ako to je na priloženej fotke. Potom len prišrobovať a pripojiť a ide sa
(fotka nie je moja ale požičaná od poľského kolegu,za čo mu ďakujem, dúfam že mu to nevadí )
- Přílohy
-
- sahara.jpg (40.09 KiB) Zobrazeno 2085 x