HELP - alternator:vymena,poruchy,slozeni....
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
HELP - alternator:vymena,poruchy,slozeni....
prosim o radu da se zamenit alternator na punto 1.2 60sx z jineho modelu mam paskle viko ,slysel jsem ze jo ale nevim jaky?
- Reklama
-
- Začátečník
- Příspěvky: 4
- Registrován: 15 čer 2006, 11:31
alternator
Ahojte. Prosim o radu. Bol som minuly tyzden s autom v Chorvatsku. Cestou spat mi zacala blikat kontrolka oleja. Ked som zastavil a vypol motor a po chvili nastartoval, kontrolka prestala svietit. Po prejdeni cca 30km zacala blikat az zase nakoniec ostala svietit. Potom mi zacala svietit kontrolka baterie. Tak som na to siel az sa uplne baterka nevybila.Dal som to do servisu. Tam mi povedali, ze na ten olej odisiel snimac a k baterke, ze zhorel alternator. Ako mohol zhoriet alternator? Preco sa tak mohlo stat? Chceli zan 10000sk. Aku mate skusenost s cenou za novy alternator vy?
Dá sa použiť aj z Una Firé 1108 alebo 999 ale musíš vymeniť remeničku a konektor na budenie . Funguje to ale neodporúčam - v zime na krátke vzdialenosti nestíha !!! má len 45A až 55A /ako ktorý! a Punto 65A a pri svetlách ,vyhrievanom zad. skle , hmlovkach +ost- je to trápenie!lacin píše:Na Unu je altik jinej...
U nás na predajni je altík na Punto za 6050sk
Mal som Uňácky altík asi dva roky a už som ho vyhodil a kúpil Puntacky.
ak máš len prasknuté veko tak to sa dá kúpiť samostatne a výde ta celá oprava len za pár korún!
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Mně alternátor odešel na služebním Mondeu přímo na Jižní spojce v Praze. Takže odtah, 1/2 dne práce 2 servisáků (byl jsem u opravy, rozhodně se neflákali, ale museli sundat kolo, pravou nápravu, shodit hromadu krytů a nakonec gola klíčem s nádstavcem poskládaným ze 4 dlouhých nádstavců a dvou kloubů odtrhat zarezlé šrouby). Alternátor měli u dealera Fordu za 20.000Kč s dodáním do druhého dne, naštěstí to byl šikovný servis a sehnali na naši ST200 alternátor na vrakáči a měli ho skladem , takže za 4.000Kč ho přivezli do servisu. Takže celkem jsem platil 8.000Kč, včetně odtahu a práce dvou servisáků, což je na Prahu cena "za pusu". Přišel tam totiž majitel servisu, a když zjistil, kde pracuji, tak jsme trošku poklábosili .... eště že, protože víc peněz ssebou nenosím .milanko píše:Mne alternátor praskol a komplet nový v servise za 2 hodiny aj s robotou 6000 Sk
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2