jani píše:za katalyzatorom,resp.za lambda sondou diera na vyfuku nema nic spolocne so spotrebou...ak ti vela zere,tak moze to byt lamdba sondou,ked uz odisla do vecnych lovist tak ti svieti na palubovke vstrekovac,ked odchadza tak obcas preblikne,ale moze to byt aj cidlo teploty motora,alebo problem je medzi sedadlom a plynovym pedalom p.s.ak si presiel na emisnej a fakt viac zere ako ma tak to zistis podla protokolov ze mas zvysene emisie,mozna na hraniciach....
Pisal som to vyssie ze mam dieru az za lambdou a ze nechodim ako debil..
EK by som nepresiel keby nedal do vyfuku handru,az potom ukazovalo dobre.. A potom mi ukazal ze je deravy vyfuk..
Cidlo teploty motora neni termostat?? Ak nie kde to je a akuj to ma funkciu??
jani píše:za katalyzatorom,resp.za lambda sondou diera na vyfuku nema nic spolocne so spotrebou...ak ti vela zere,tak moze to byt lamdba sondou,ked uz odisla do vecnych lovist tak ti svieti na palubovke vstrekovac,ked odchadza tak obcas preblikne,ale moze to byt aj cidlo teploty motora,alebo problem je medzi sedadlom a plynovym pedalom p.s.ak si presiel na emisnej a fakt viac zere ako ma tak to zistis podla protokolov ze mas zvysene emisie,mozna na hraniciach....
Pisal som to vyssie ze mam dieru az za lambdou a ze nechodim ako debil..
EK by som nepresiel keby nedal do vyfuku handru,az potom ukazovalo dobre.. A potom mi ukazal ze je deravy vyfuk..
Cidlo teploty motora neni termostat?? Ak nie kde to je a akuj to ma funkciu??
daj to auto nad jamu a poriadne od zvodov prekontrolujte vyfuk(samozrejme pridavajte plyn)mozno je tych dier viac,cidlo teploty motora nie je termostat,termostat otvara velky okruh chladiacej sustavy,cize cez chladic prudi kvapalina....a cidlo,senzor,snimac(kazdy nech si to vola ako chce)teploty motora sluzi na meranie teploty motora(chladiacej kvapaliny) a ma za funkciu odovzdavat namerany udaj riadiacej jednotke motora,ktora nasledne aj podla nej upravuje mnozstvo vstrekovanej zmesi,takze ak termostat ostava otvoreny tak jedna moznost je ta ze riadiaca jednotka si mysli ze motor nie je na prevadzkovej teplote(co aj nie je ked ostava otvoreny) a vstrekuje viac paliva,cize prejavy sa to samozrejme aj na spotrebe+deravy vyfuk a mozna aj ine chyby=tvoja udavana teoreticka spotreba.
FIAT PUNTO MK1 1.2 8V 54KW HSD ////ex
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
spotreba punta v meste v zime je mierne cez 8l/100km. V lete bere tak 7,2 az 7,3l/100km. ohladom vyfuku... nastartuj, strc handru alebo zakry dlanou vyfuk. Ked sa zahlti a chce zdochnut, vyfuk je ok. Ak pobezi dalej, je v nom dierka. Jednoduche... alebo lahni pod auto a kde to budes mat odymene, tam je dierka.
to s tou handrou mi ukazal na EK, ked to zapchal handrou tak uz ukazovalo dobre udaje..
nerozumiem tomuto autu..nedelu som tankoval za 20€ co je cca 17litrov a dnes som tankoval, lebo rucicka uz lezala a za tych 17l som presiel 260km..
to znamena ze mi spotreba vychadza 6,5l/100km..
nechapem
mattaxis píše:to s tou handrou mi ukazal na EK, ked to zapchal handrou tak uz ukazovalo dobre udaje..
nerozumiem tomuto autu..nedelu som tankoval za 20€ co je cca 17litrov a dnes som tankoval, lebo rucicka uz lezala a za tych 17l som presiel 260km..
to znamena ze mi spotreba vychadza 6,5l/100km..
nechapem
asi ti tam zůstala ta hadra 6,5 je moc nebo málo?
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
no 6,5 pri mojej jazde-kratke trasy,caste startovanie a 70% v meste je dobre s benzinovym motorom..
sice na mk2 1,9D to robim na 5l ale je mi luto ho nicit po meste a kvoli praci..