VÁŘENÍ SPOLUMAJITÉLÉ TOHOTO MILÁČKA ŽÁDÁM VÁS O JAKOUKOLI RADU ČI POMOC.
Když to velice stručně shrnu tak :
1. Auto jede a z ničeho nic zdechne motor a nejde nastartova.
Kontrolky svítí běžně jako při startu ale motor nenaskočí.
Auto se nechá stát a druhý den nastartuje normálně a dál jezdí bez jakékoliv závady nebo nahlášení závady.
2. Takhle se jezdí skoro 2 měsíce. najednou opět motor zdechne a následuje postup jako u č. 1.
Nic se ovšem neděje a ani žádná kontrolka nesvítí.
auto stálo 1 den a pak se zkoušelo nastartovat.
Při druhém pokusu o start kdy bylo trochu déle naskočil trojúhelník jako závada motoru. byl rozpojen svazek za aku a prostříkán kontaktolem pro jistotu kvůli oxidaci. Následovalo : Lose connection, Engine fault atd.
3. Odtah do servisu, kde nejprve byla závada na Can busu který nekomunikoval. Druhý den to měla být ŘJ pak čerpadlo a nakonec po týdnu měření a zkoušení vstřiky, které jsou teď na testech a kde už je jeden prý špatný.
JE MI JEN DIVNÉ, ŽE KDYŽ SE VŠE SLOŽILO DOHROMADY VČETNĚ CELÉ ELEKTRIKY, ŽE AUTO NAJEDNOU NASTARTOVALO A JELO A ŽE PŘI TEST JÍZDĚ Z NIČEHO NIC ZAČALY PADAT OT. MOTORU DOLU, KDY SE MUSELA PDRŽET SPOJKA A TROCHU PŘIŠLÁPNOUT PLYN ABY SE TO SROVNALO. PAK TO ZASE JELO.
DRUHÝ DEN TO ZASE PRÝ NECHYTLO.
Když tohle všechno vezmu do úvahy a taky že se to stalo z ničeho nic tak m to připadá jako by auto samo nějak zablokovalo přísun nafty. Jinak si to nedokážu vysvětlit.
Je mi také divné, že kdyby odešel třeba jen 1 vstřik, že by se takhle odstavilo celé auto Hlavička
Švagr mi sdělil že je to celé blbost že to bude elektrikou, jenomže on zná dokonale TDI u škodovky tak nevím jestli se náhodou trochu nemýlí.
HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉLP
Moderátor: peta.smolik
-
- Začátečník
- Příspěvky: 7
- Registrován: 03 lis 2007, 00:24
- Bydliště: K.Vary
- Reklama
Re: HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉLP
snímač klikové hřídele, nebo snímač otáček jsi zkoušel????
M.
M.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 7
- Registrován: 03 lis 2007, 00:24
- Bydliště: K.Vary
Re: HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉLP
SERVIS MI SDĚLIL, ŽE CO SE TÝČE ELEKTRIKY TAK JE VŠE V POŘÁDKU ŽE PRÝ VŠECHNO PROMĚŘOVALI.
POTVRDIL BY NĚKDO TY VSTŘIKY???
a JAK SE DAJÍ ZKONTROLOVAT TA ČIDLA???
DĚKUJU
POTVRDIL BY NĚKDO TY VSTŘIKY???
a JAK SE DAJÍ ZKONTROLOVAT TA ČIDLA???
DĚKUJU
Re: HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉLP
to ti nepovím, nicméně bráchovi to zdechalo za jízdy, a pak mu to nešlo nastartovat. po schládnutí to normálně šlo. a po velmi dlouhých tahanicích se servise, kde mu měnili kde co, zjistili, že to je snímač klikové hřídele,... tak bych určitě nedal na první "rady" servisu.svecprtavec píše:SERVIS MI SDĚLIL, ŽE CO SE TÝČE ELEKTRIKY TAK JE VŠE V POŘÁDKU ŽE PRÝ VŠECHNO PROMĚŘOVALI.
POTVRDIL BY NĚKDO TY VSTŘIKY???
a JAK SE DAJÍ ZKONTROLOVAT TA ČIDLA???
DĚKUJU
zatím
Re: HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉLP
Zdarec, zkus se podívat třeba na tohle.
http://www.gabriel-net.de/forum/showthread.php?t=20201" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gabriel-net.de/forum/showthread.php?t=20201" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉLP
maly sme cosi podobne na 1,9 jtd a bolo to vadne cidlo otacok na klukovke - vymenaq a facha bez problems
Re: HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉLP
U JTD jedna z castych pricin. Opravdu staci vymenit snimac klikoveho hridele, pripadne vacky. Casty problem byva slaba baterie, pokud je nova nechat zmerit, pokud stara preventivne vymenit.