coraz castejsie sa mi stava ze pri vypalovacke ci uz z miesta alebo za jazdy mi rucicka tlaku turba stupne max do polovice stupnice.dnes to bolo este menej.
inokedy zas tlak krasne stupne az po 1.6 na jednotke na dvojke a potom uz len kusok nad polovicu.
takisto som si vsimol ze obcas ked potrebujem niekoho predbehnut a stupim na plyn auto zostane uplne hluche a az potom tlak stupne do polovice a zacne tak neprijemno trhat z autom.
taktiez mi niekedy zacne pri vypalovacke svietit kontroka vstreku a pri ustaleni jazdy zhasne a zda sa mi ze ked svieti tak vtedy turbo natlacilo az 1.6.
v com moze byt problem??udajne pierburg ale neviem neviem.chcem ho skusit odpojit ale neviem ktore hadicky mam prepojit navzajom
Nestúpa tlak turba
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Nestúpa tlak turba
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
- Reklama
Re: Nestúpa tlak turba
Skusam s tym jazdit a sledujem co to robi.dupnem na plyn a v momente ked rucicka tlaku turba ostane stat presne v polovine stupnice auto nema tah.je uplne hluche.skusal som na ktorych prevodoch to robi a robi to uplne na vsetkych.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps