kolisajuca teplota motora
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: kolisajuca teplota motora
Po vymene termostatu tiez presne v strede, samozrejme obcas vykyvy v ramci cca 1mm.
Punto MK2 1.2 16V HLX, r.v. 2000
- Reklama
Re: kolisajuca teplota motora
Hmm...cim to moze byt ze sa mi teda bezne drzi v 1/4? Cidlo teploty pre budik mam Facet FA 7.3000, chladiaca kvapalina nova (paraflu). Termostat by mal by v pohode. Aj keby napriklad nebol dobry, ze by bol stale otvoreny, tak pri jazdeni po meste by sa mi voda predsa zohriala. Na dialnici pri 130 mam skoro v polovici. Ale v meste ani za svet. Teplota mi nekolise.
Re: kolisajuca teplota motora
no ja som sa predtym na 90 dostal, potom teplota padla na 1/4 a naspat na 90 jedine pomalym pohybom v kolone, termostat nebol uplne v keli, ako keby sa zasekaval ci co...mozno mas rovnaky problem.
Punto MK2 1.2 16V HLX, r.v. 2000
Re: kolisajuca teplota motora
nemas nahodou MK1 ? ak ano tak to je normalne,ja co som videl vsetky punta MK1 mali prevadzkovu teplotu na budiku,tak ako aj ja na 1/4,ked je v polovici zapne sa ventilator na chladici.matus píše:Hmm...cim to moze byt ze sa mi teda bezne drzi v 1/4? Cidlo teploty pre budik mam Facet FA 7.3000, chladiaca kvapalina nova (paraflu). Termostat by mal by v pohode. Aj keby napriklad nebol dobry, ze by bol stale otvoreny, tak pri jazdeni po meste by sa mi voda predsa zohriala. Na dialnici pri 130 mam skoro v polovici. Ale v meste ani za svet. Teplota mi nekolise.
FIAT PUNTO MK1 1.2 8V 54KW HSD ////ex
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Re: kolisajuca teplota motora
Ano mam MK1...ako som pisal 55s, r.v.96 vymenene budiky na SX. Vdaka, takze je vsetko v poriadku. jani potesil si ma
Re: kolisajuca teplota motora
Vždy na 50 % až do výmeny tesnenia na potrubí do vodnej pumpy.Teraz kolíše kôli zavzdušneniu.
Punto 1,2 8V 5dv
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 320
- Registrován: 11 srp 2008, 22:33
- Bydliště: Kosice-sidl. THC
Re: kolisajuca teplota motora
Obnovím túto tému. Chcem sa len uistiť, či je to 100% termostat. Ide o MK2 1.2 44kw. Nedávno som začal pozorovať kolísajúcu teplotu motora. Pokiaľ je motor v zábere, pekne vystúpi na prevádzkovú teplotu, ale stačí že príde malý kopček smerom dole a so zaradenou rýchlosťou postupne klesá. Niekedy dosť rýchlo, niekedy pozvoľne. Ak príde rovinka zase vystúpi pekne do stredu.Poraďte mi. Ďakujem
Re: kolisajuca teplota motora
Termostat lahko skontrolujes a to tak, ze ho das von a ponoris na spagatiku do hrnca s vodou, ktoru budes ohrievat. A hned budes vidiet, ze ci ti ho otvara alebo nie.
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 320
- Registrován: 11 srp 2008, 22:33
- Bydliště: Kosice-sidl. THC
Re: kolisajuca teplota motora
akože postup viem ako sa skúša funkčnosť termostatu. Ja som skôr myslel, že či niekto nemal ten istý problém alebo príznaky aby mi to potvrdil a rovno ho kúpim. Určite ešte nebol menený.oldoss píše:Termostat lahko skontrolujes a to tak, ze ho das von a ponoris na spagatiku do hrnca s vodou, ktoru budes ohrievat. A hned budes vidiet, ze ci ti ho otvara alebo nie.
Re: kolisajuca teplota motora
No mne to konkretne robilo presne co pises. Dal som vymenit termostat, odvzdnusnilo sa to a beha od tedy v pohode. Ale tak od PC sa tazko radi... Nic zle nespravis ked si to otestujes aby si nemusel vyhodit peniaze zbytocne aj ked to neni az taka palka pokial mas benzin. Dieslove su vraj pekne mastne
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.