blow off ventil

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
buro123
Začátečník
Příspěvky: 20
Registrován: 17 říj 2009, 00:04

blow off ventil

Příspěvek od buro123 »

Caute...min.tyzden som namontoval do mojho GT-čka blow off ventil nastavitelny...ked ho nastavim na hlasity odfuk auto zdochina na vonlobeh (myslim tym ked dam plny plyn a prudko uberem tak zdochne) a na druhej strane ked ho nastavim ze ho ledva ledva pocut tak je vsetko v pohode...kde moze byt problem?
Reklama
 

Uživatelský avatar
Toti
Znalec
Příspěvky: 790
Registrován: 13 čer 2009, 09:21
Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
Kontaktovat uživatele:

Re: blow off ventil

Příspěvek od Toti »

Nemôže to byť tým, ked pustíš plyn tak pri odfuknutí mu vypustí až moc vzduchu zo sania aby to silno odfuklo a preto potom zdochne čiže nedostane hned dostatok vzduchu ? :?: ...nemám síce skusenosť s blowom, tak to je len čisto teoretická možnosť čo ma napadla :roll:
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Uživatelský avatar
Da Fate
Začátečník
Příspěvky: 45
Registrován: 24 kvě 2009, 12:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: blow off ventil

Příspěvek od Da Fate »

to ze ma hlasity odfuk a zhasina ti stroj tak mas hodne povoleny a zustava ti priotevreny na volnobeh. zase kdyz neni slyset a funguje to mas ho moc utahly. musis ho utahnout na takovou hranici kdy ti nezustava otevreny na volnobeh ale uz zacina otvirat i pri malem tlaku. nejlepsi je kdyz ti nekdo pridava plyn a ty sledujes pistek, podle jeho chovani radne povolis nebo dotahnes. A zkus co mozna nejvic zkratit podtlakovou hadici na otvirani bovu a kdyby byla na sani solo bylo by to nejlepsi, budes mit nejlepsi reakci a nedoporucuje se napojovat na hadicku k budiku
Skoda Fabia V-RS- daily machine- 400 Nm, HP Sporting, SPARCO, Speedline
nismo 200SX S13 1.8T 16V- drift machine- UNDER CONSTRUCTION
/ / / / / Punto GT- big love- OMP, Speedline- SOLD
buro123
Začátečník
Příspěvky: 20
Registrován: 17 říj 2009, 00:04

Re: blow off ventil

Příspěvek od buro123 »

Uz je to v poriadku nasiel som tu mieru....A zkus co mozna nejvic zkratit podtlakovou hadici na otvirani bovu a kdyby byla na sani solo bylo by to nejlepsi, budes mit nejlepsi reakci a nedoporucuje se napojovat na hadicku k budiku.



BOW mam asik 3cm od škrtiacej klapky...
Přílohy
BOV.jpg
BOV.jpg (79.5 KiB) Zobrazeno 4503 x
Uživatelský avatar
Da Fate
Začátečník
Příspěvky: 45
Registrován: 24 kvě 2009, 12:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: blow off ventil

Příspěvek od Da Fate »

tuhle hadicku myslim. kratsi lepsi. muzes ji napojit misto ty u ktery je sipka a tamtu nekam jinam s teckem. udelali sme to na jednom gt vse funguje jak ma a bov ma rychlejsi reakci.
Přílohy
11.JPG
11.JPG (72.74 KiB) Zobrazeno 4472 x
Skoda Fabia V-RS- daily machine- 400 Nm, HP Sporting, SPARCO, Speedline
nismo 200SX S13 1.8T 16V- drift machine- UNDER CONSTRUCTION
/ / / / / Punto GT- big love- OMP, Speedline- SOLD
buro123
Začátečník
Příspěvky: 20
Registrován: 17 říj 2009, 00:04

Re: blow off ventil

Příspěvek od buro123 »

ked napojim tu zelenu tam kde je ta sipka tak potom kde s tou ciernou?
motycz
Začátečník
Příspěvky: 49
Registrován: 24 čer 2008, 09:59

Re: blow off ventil

Příspěvek od motycz »

vidím,že tohle je GT3 ale na mojí GT2 je ta hadička se zelenou šipkou ne k budíku,ale k řídící jednotce...mám úplně stejný bow ale mám ho daný místo sériového...ale taky pořád nevím,jak ho přesně nastavit...
Fiat Punto 1,4 GT 98 kw
buro123
Začátečník
Příspěvky: 20
Registrován: 17 říj 2009, 00:04

Re: blow off ventil

Příspěvek od buro123 »

GT3?hmm tak ja som potom s toho chuj...GT3 mali 96kw nie?v papieroch mam 98kw...
motycz
Začátečník
Příspěvky: 49
Registrován: 24 čer 2008, 09:59

Re: blow off ventil

Příspěvek od motycz »

tak teď jsem z toho chuj taky :-D podle toho sání jsem usuzoval,že je to GT3,mám GT2 a to sání je jiné...a co máš za rok??
Fiat Punto 1,4 GT 98 kw
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: blow off ventil

Příspěvek od PotkanGT »

zdar kolegovia.ked uz je tu debata o BOVoch dnes som asi nasiel zavadu.niekde som sa docítal ze jeden typek ktory ma uno 1.3T mal ustami fuknut do toho serioveho BOVu z obidvoch stran.potom napisal ze ked fukol tak vzduch isiel druhym vyvodom prec tak ho vymenil a bolo po zavade.kedze sa ta zavada priblizne zhoduje s tou mojou na punte,dal som dolu ten seriovy BOV a fukol don z oboch stran.na moje pocudovanie tiez fuci jak keby bol dutý.a teraz k veci.mohol by niekto kto ma punot GT skusit to iste co ja?vobec netusim co ten BOV ma hentak prepustat alebo nie.za skoré rady vopred diky.Mam 1.4 GT 98kW
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
motycz
Začátečník
Příspěvky: 49
Registrován: 24 čer 2008, 09:59

Re: blow off ventil

Příspěvek od motycz »

podle mě by to nemělo z jedné strany pouštět...určitě ne,když do toho foukneš pusou...ale můžu to zkusit,jestli ti to pomůže...
Fiat Punto 1,4 GT 98 kw
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: blow off ventil

Příspěvek od PotkanGT »

tak som sa nastval a dal som ten BOV dolu.mrknem do neho a cumim.ta membrana normalne prerazena jak svina.tak som zobral z tatkovej delty prene taky isty.pre istotu som cucol aj ten a vsetko ok.nahodil som ho na auto a hned je poznat rozdiel.tlak turba zacal nabiehat cca od 2400otacok a zvuk toho odfuknutia uz neni taky hlasny ale skor tichsi a taky sekvencny.zatial som spokojny.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: blow off ventil

Příspěvek od PotkanGT »

mam otazku.dal by sa tak isto ako je to na tej fotke pouzit ten originalny bov??alebo je inak konstruovany??
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“